Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kotipihan hellevaatteet
03.07.2015 |
Voitteko hyppiä omalla pihalla vähissä vaatteissa?
Kommentit (3)
Ihan alasti en kyllä voi. Mutta bikineissä voin ja mulla usein on lähettyvillä saronki jonka pukea päälle jos tekee mieli. Mutta ei ole sellainen bikinikroppa jota tekee mieli esitellä kaikille naapurin miehille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä en hypi, vaan kävelen. Mitä on vähät vaatteet? Tänään on ollut shortisit ja toppi, eikä ole yksikään ohi ajava auto ainakaan ojaan ajanut, ilmeisesti ihan riittävä vaatetus. En minä nakuna pihalla olisi, vaikka asuisi keskellä korpea.
Alue: Aihe vapaa
Vaikka alasti jos haluaa