Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen että elit nuoruutesi

Vierailija
18.02.2022 |

ns. oikean kaavan mukaan eli juhlimalla jos seurauksena siitä jäi huonot arvosanat tai jopa koulun keskeytyminen kun töissäkin piti käydä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikkoon: olen tyytyväinen että elin nuoruuteni.

Vastauksena viestiin: en tiedä mistä puhut. Elin järkevämmin.

Vierailija
2/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 festaria takana. Ihanaa aikaa.

Vierailija
5/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, mun ongelmat koulun käyntiin on oppimisvaikeuksia ei ne pahene tai parane sillä juhlinko vai enkö. Oikean alan löytyminen oli ratkaiseva tekijä.

Vierailija
6/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, täys huithapeli olin, ja muuhun en olis kyennytkään,

nyt vanhemmalla iällä pitäis opiskella viä ammatti, ja yrittää saada elämänsä kuntoon.

N

Vierailija
7/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion loppuun saakka kunnollisesti, lukion jälkeen yliopistossa täysin kunniattomasti. Mitään en kadu, elämää eletty, huumeita käytetty, maailmaa nähty, pitkiä parisuhteita koettu ja hyviin töihin ilman korkeakoulututkintoa. Mutta opiskelin kuitenkin, vaikken yliopistossa opintopisteitä lopulta kerännytkään.

Vierailija
8/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, mun ongelmat koulun käyntiin on oppimisvaikeuksia ei ne pahene tai parane sillä juhlinko vai enkö. Oikean alan löytyminen oli ratkaiseva tekijä.

Kyllä se ajankäyttöön silti vaikuttaa. Helposti saa töihin ja matkoihin kulumaan vaikka 10h, bileisiin 6h, nukkumiseen 9h. Sitten jää opiskeluihin -1h. Viikonloppuna sitten jotain sukuloimista.

Vierailija
9/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että sain elää nuoruuteni 80-luvulla ja kokea paljon huoletonta hauskanpitoa. Oli opettavaista aikaa ja varmasti hyvä henkisen kasvun alusta. Oi niitä aikoja! :D

Vierailija
10/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ihmiset neuvovat elämään nuoruuden bilettäen eikä opiskellen.

Vierailija
11/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai elin nuoruuteni, muuten olisin kuollut.

Vierailija
12/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai elin nuoruuteni, muuten olisin kuollut.

Luitko koko lauseen?

Vierailija
13/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin nuoruuden tavallaan väliin. Ahdistuin ja masennuin, kun minua painostettiin hankkimaan ns. kavereita, juhlimaan yms. itselleni luonnotonta. Tämän vuoksi myöskään järkeviin asioihin keskittyminen ei onnistunut. Nyt olen päässyt työelämään kiinni ja taloudellisesti jaloilleni, ja saan vihdoinkin ihan luvan kanssa olla epäsosiaalinen jäärä.

Vierailija
14/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun nuori kirjoitti:

Olen iloinen, että sain elää nuoruuteni 80-luvulla ja kokea paljon huoletonta hauskanpitoa. Oli opettavaista aikaa ja varmasti hyvä henkisen kasvun alusta. Oi niitä aikoja! :D

Sama, todellakin! Oli ihan parasta aikaa olla nuori. Olin kuitenkin myös hyvä oppilas, ja kirjoitin ällän paperit. Voi sekä juhlia, että pärjätä koulussa.

Vierailija
15/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ihmiset neuvovat elämään nuoruuden bilettäen eikä opiskellen.

Vastuuttomat vanhemmat varmaankin. Itse elin opiskellen ja pitäen hauskaa. Nuo eivät sulje toisiaan pois, kuten eivät olisi sulkeneet sinunkaan "bilettämisesi" ja opiskelusi. Voi tietenkin sulkea toisen kokonaan elämästään pois ja moni sitten katuu myöhemmin.

Vierailija
16/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun nuori kirjoitti:

Sama, todellakin! Oli ihan parasta aikaa olla nuori. Olin kuitenkin myös hyvä oppilas, ja kirjoitin ällän paperit. Voi sekä juhlia, että pärjätä koulussa.

Tätä ei voi sanoa yleistäen. Pitää suvussa olla hyvät opiskelugeenit. Riippuu toki alan vaikeudestakin.

Vierailija
17/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tytyväinen elin nuoruuteni täysillä .En kuitenkaan juhlimalla ja juomalla jos siihen vittaat oma nuoruutesi ? Olen myös koko ikäni elänyt elämäni täysillä tänne eläkeikään. Mitään en kadu ,ei syytä.Nuoruuden kolhut on umpeutuneet.Elämä opetanut hiljaa kävelee ja kitolisuutta! Menyttä ei saa takaisin ,joten elän tätä päivää kerralla, kuin olisi viimeinen päiväni.Sillä nyky Hetki on Ystäväni!

Vierailija
18/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että elin nuoruuteni. Enää minulla ei ole mitään hinkua tai tarvetta alkaa "rellestämään" kuten hyvin monella keski-ikäisellä on jotka eivät "eläneet" nuoruuttaan.

Vierailija
19/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän nuoruuttani. Join liikaa alkoholia, harrastin irtosuhteita typerien ihmisten kanssa, hölmöilin kännissä. Tunnen suurta ahdistusta, kun muistelen nuoruusvuosiani.

Koulussa yritin parhaani, mutta en siltikään ollut mikään priimaoppilas, älykkyys ei riitä siihen. Lukiosta ja amk:sta selvisin varsin keskinkertaisin paperein.

Nykyään olen nelikymppinen, hyvässä työssä ja ”kunnollinen” perheenäiti. Nuoruuden päiväkirjat olen polttanut, en halua kenenkään tietävän millainen jakorasia silloin olin.

Vierailija
20/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että elin nuoruuteni. Enää minulla ei ole mitään hinkua tai tarvetta alkaa "rellestämään" kuten hyvin monella keski-ikäisellä on jotka eivät "eläneet" nuoruuttaan.

Onko hinkua opiskelemaan lisää toisin kuin monella keski-ikäisellä jotka ovat jo opintonsa hoitaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme