Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen että elit nuoruutesi

Vierailija
18.02.2022 |

ns. oikean kaavan mukaan eli juhlimalla jos seurauksena siitä jäi huonot arvosanat tai jopa koulun keskeytyminen kun töissäkin piti käydä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja ei, ne muutamat hölmöilyt olis voinut jättää pois.

Opiskeluun olis pitänyt panostaa enemmän, sitä olen katunut.

Vierailija
22/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että en ole kertaakaan ollut kännissä tai käyttänyt huumeita nuorena. Enkä liioin aikuisenakaan. Kovemmat kicksit olen aina saanut esimerkiksi extreme-urheilusta. Mikään ei kaduta, sillä olen elänyt erittäin hyvän elämän so far. -kohta 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Paitsi ei mulle jäänyt huonot arvosanat ja hyvin olen elämässäkin pärjänyt. Mut kyllähän mä elin teinivuodet ja varhaisaikuisuuden elämällä ja railakkaasti.

Vierailija
24/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun nuori kirjoitti:

Olen iloinen, että sain elää nuoruuteni 80-luvulla ja kokea paljon huoletonta hauskanpitoa. Oli opettavaista aikaa ja varmasti hyvä henkisen kasvun alusta. Oi niitä aikoja! :D

Niinpä. Kyllä mua on harmittanut lasteni puolesta, etteivät he voi elää samanlaista nuoruutta. Muutenkin nykynuoret niin kunnollisia, etteivät tule koskaan oppimaan, mitä hauskanpito on.

Vierailija
25/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että elin nuoruuteni. Enää minulla ei ole mitään hinkua tai tarvetta alkaa "rellestämään" kuten hyvin monella keski-ikäisellä on jotka eivät "eläneet" nuoruuttaan.

Onko hinkua opiskelemaan lisää toisin kuin monella keski-ikäisellä jotka ovat jo opintonsa hoitaneet?

Yrität väittää, että minä en olisi nuorena opiskellut. Kyllä opiskelin. Opiskelun ohella voi myös "elää". Kyllä minä voisin alkaa nytkin opiskelemaan jos olisi tarvetta toisin kuin monet rälläävät keski-ikäiset. Vanhemalla iällä opiskelu/työnteko ja rellestäminen eivät enää onnistu ilman isoja ongelmia.

Vierailija
26/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, että sain elää nuoruuteni 80-luvulla ja kokea paljon huoletonta hauskanpitoa. Oli opettavaista aikaa ja varmasti hyvä henkisen kasvun alusta. Oi niitä aikoja! :D

Niinpä. Kyllä mua on harmittanut lasteni puolesta, etteivät he voi elää samanlaista nuoruutta. Muutenkin nykynuoret niin kunnollisia, etteivät tule koskaan oppimaan, mitä hauskanpito on.

Toisaalta sinä et tule koskaan oppimaan paljon sellaista, josta ei silloin ollut vielä tietoakaan. Eikä sinulla ole samanlaista pakkoa sitä uutta enää opiskellakaan.

Vierailija
27/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että elin nuoruuteni. Enää minulla ei ole mitään hinkua tai tarvetta alkaa "rellestämään" kuten hyvin monella keski-ikäisellä on jotka eivät "eläneet" nuoruuttaan.

Onko hinkua opiskelemaan lisää toisin kuin monella keski-ikäisellä jotka ovat jo opintonsa hoitaneet?

Yrität väittää, että minä en olisi nuorena opiskellut. Kyllä opiskelin. Opiskelun ohella voi myös "elää". Kyllä minä voisin alkaa nytkin opiskelemaan jos olisi tarvetta toisin kuin monet rälläävät keski-ikäiset. Vanhemalla iällä opiskelu/työnteko ja rellestäminen eivät enää onnistu ilman isoja ongelmia.

Aika monella se ei kuitenkaan noin mene, vaan se lentokoneiden suunnittelun opiskelu ei onnistu parilla tunnilla päivässä. Sitten opiskellaan myöhemmin.

Vierailija
28/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin nörtti, pelasin roolipelejä ja rassasin tietokoneita. Supertyytyväinen, musta tuli tähti.

Vierailija
29/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sinä et tule koskaan oppimaan paljon sellaista, josta ei silloin ollut vielä tietoakaan. Eikä sinulla ole samanlaista pakkoa sitä uutta enää opiskellakaan.

Kuten? En varmaan enää kuolemani jälkeen, mutta miksi en muuten oppisi? Ja hassua, että satuitkin just mulle sanomaan, koska olen tälläkin hetkellä suorittamassa kahta tutkintoa, koska opiskelu on kivaa :D 

Vierailija
30/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten? En varmaan enää kuolemani jälkeen, mutta miksi en muuten oppisi? Ja hassua, että satuitkin just mulle sanomaan, koska olen tälläkin hetkellä suorittamassa kahta tutkintoa, koska opiskelu on kivaa :D 

Opiskella voi vanhana muttei bilettää? Olen ainoastaan kuullut sanonnan ettei vanha koira opi enää uusia temppuja.

Vierailija
31/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin menemään työelämän jo 16-vuotiaana vaikeiden kotiolojen takia. Suoritin työn ohessa lukion iltaoppikoulussa. Sain hyvät paperit ja pääsin opiskelemaan Helsingin yliopistoon.

Hyvä nuoruus oli.

Vierailija
32/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä ekstroverttien oletus on, että ei ole elänyt, jos ei ole juhlinut, juonut ja pannut?

Itse elin huolitonta elämää vanhempien luona ja pelasin Pleikkarilla aamusta iltaan. Ah, niitä aikoja. M27

Vierailija
33/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä ekstroverttien oletus on, että ei ole elänyt, jos ei ole juhlinut, juonut ja pannut?

Itse elin huolitonta elämää vanhempien luona ja pelasin Pleikkarilla aamusta iltaan. Ah, niitä aikoja. M27

Puhutaan yleisestä stereotypiasta miten nuoruus "kuuluisi" elää.

Vierailija
34/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että elin nuoruuteni oikeassa maailmassa ennen someaikaa, vaikka " juhliminen" olikin aika pakollista pullaa.

Vierailija
35/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin nuoruuteni ja biletin paljon JA pärjäsin hyvin opinnoissa ja sen jälkeen elämässä. Eivät ne sulkeneet toisiaan pois.

Vierailija
36/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin nuoruuteni ja biletin paljon JA pärjäsin hyvin opinnoissa ja sen jälkeen elämässä. Eivät ne sulkeneet toisiaan pois.

Riippuu alasta ja ihmisestä.

Vierailija
37/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa ollut aihetta juhlia. En siis elänyt

Terveisin Naispelko28

Vierailija
38/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paras olis suoriutua kaikesta mutta jos pitäisi valita, en tiedä kumman valitsisin.

Vierailija
39/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta lapsilta vaadin parempia arvosanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme