Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä lidl on halpa

Vierailija
03.07.2015 |

Mitä sieltä kannattaa ostaa? Meidän lähelle tuli lidl ja oon nyt pari kertaa käynyt siinä jotain ostamassa. Mun ostokset ei ole mitenkään erityisen halvoiksi tulleet. Maitoa ei ollut kuin litran purkeissa ja se oli hinnaltaan arki-maidon kanssa saman hintaista. Ostin jotain halpaa jäätelöä joka oli aivan järkyttävän makuista. Jauheliha oli saman hintaista kuin cittarissa. Jogurtit oli niin sokerisia niin niitä en ostanut. Neuvokaa mua, mitä sieltä kantsis ostaa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei ole siellä mitään. Käy edelleen Cittarissa plussa-pisteitä keräämässä.

Vierailija
2/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan haluaisin oppia käymään siellä koska on niin lähellä ja moni kehunut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku sinne vaan

Vierailija
4/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliläiset ostaa sieltä vain sitä mikä on halpaa, ei sitä mitä tarvii tai mikä on terveellistä.

Vierailija
5/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen jogurtti, pähkinät ja kuivahedelmät, juustot, tummat suklaat on hyviä lidlissä

Vierailija
6/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti iso rasia, halvemmaksi tulee ku joku Saarioisen tai Atrian pikku perunasalaatti rasiat. On myös paljon maukkaampaa Lidlissä noi perunasalaatit, nam.

Vierailija
7/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä.

Vierailija
8/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:34"]Kreikkalainen jogurtti, pähkinät ja kuivahedelmät, juustot, tummat suklaat on hyviä lidlissä
[/quote]Ok. Me ei käytetä mitään noista. Joskus vähän pähkinöitä. ap

Vierailija
9/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannekset ja hedelmät edullisia, salaatti, juustot, olut. Paistopisteen jutut paljon paljon halvempia kuin muissa marketeissa.

Vierailija
10/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin ostamassa 10l valkosta maalia 25€. Se nyt ainakin oli halpaa. Kivennäisvesi on edullista ja vihannekset.

Vierailija
11/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä.
[/quote]Ei tätä tartte henkilökohtaisesti ottaa. Haluan vain kuulla suosituksia mitä sieltä on hyvä ostaa. ap

Vierailija
12/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:33"]Lidliläiset ostaa sieltä vain sitä mikä on halpaa, ei sitä mitä tarvii tai mikä on terveellistä.
[/quote]
Voi opetella tarvitsemaan sitä mikä on halpaa.

Vierailija
13/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä. [/quote]Ei tätä tartte henkilökohtaisesti ottaa. Haluan vain kuulla suosituksia mitä sieltä on hyvä ostaa. ap

[/quote]

No näitä ketjuja on miljoona, mitä jos etsit sellaisen tai kokeilet itse? Kyllästyttää päivittäiset ketjut asiasta.

Vierailija
14/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:31"]Sinulle ei ole siellä mitään. Käy edelleen Cittarissa plussa-pisteitä keräämässä.
[/quote]

Niin käynkin. Tosin en ole ap.

Vierailija
15/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Just kävin ostamassa 10l valkosta maalia 25€. Se nyt ainakin oli halpaa. Kivennäisvesi on edullista ja vihannekset.
[/quote]En oo huomannu että sieltä saa maalia! Tämä hyvä tietää :) ap

Vierailija
16/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan sieltä ihan kaiken mitä tarvitsen. Ruokakassillinen tulee paljon halvemmaksi sieltä, kuin muusta kaupasta. Juusto, hedelmät, vihannekset, pasta, riisi, puurot, mehut ja limpparit halvempia kuin muualla. Maito on meidän lähikaupassa 10cnt halvempaa kuin lidlissä, mutta sen vuoksi ei jaksa alkaa maitoa sieltä ostamaan.

Vierailija
17/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä. [/quote]Ei tätä tartte henkilökohtaisesti ottaa. Haluan vain kuulla suosituksia mitä sieltä on hyvä ostaa. ap

[/quote]

No näitä ketjuja on miljoona, mitä jos etsit sellaisen tai kokeilet itse? Kyllästyttää päivittäiset ketjut asiasta.
[/quote]Ai? Oon käynyt av:lla viimeksi noin vuosi sitten ni en voinut tietää. ap

Vierailija
18/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Vihannekset ja hedelmät edullisia, salaatti, juustot, olut. Paistopisteen jutut paljon paljon halvempia kuin muissa marketeissa.
[/quote]

S-marketissa oli suklaa donitsi sama hintainen kuin Lidlissä

Vierailija
19/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tosiaan yliarvostettu. Siellä on osa tavarasta erittäin edullista, mutta myös todella huonolaatuista, kuten monet valmisruuat.

Itse käyn hakemassa sieltä Cien-silmänympärysvoidetta. ERinomainen hinta-laatusuhde. Olikohan 7 eur tuubi ja voide ei sisällä hajusteita eikä parabeeneja.

Pähkinät eivät kyllä minun mielestäni juurikaan poikkea cittarin ja muiden kilohinnoista. 17-19.90 / kg halvimmat kilohinnat molemmissa.

Vierailija
20/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:33"]Lidliläiset ostaa sieltä vain sitä mikä on halpaa, ei sitä mitä tarvii tai mikä on terveellistä.
[/quote]
Voi opetella tarvitsemaan sitä mikä on halpaa.
[/quote]
tarvitsen vain sitä, mikä on terveellistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi