Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä lidl on halpa

Vierailija
03.07.2015 |

Mitä sieltä kannattaa ostaa? Meidän lähelle tuli lidl ja oon nyt pari kertaa käynyt siinä jotain ostamassa. Mun ostokset ei ole mitenkään erityisen halvoiksi tulleet. Maitoa ei ollut kuin litran purkeissa ja se oli hinnaltaan arki-maidon kanssa saman hintaista. Ostin jotain halpaa jäätelöä joka oli aivan järkyttävän makuista. Jauheliha oli saman hintaista kuin cittarissa. Jogurtit oli niin sokerisia niin niitä en ostanut. Neuvokaa mua, mitä sieltä kantsis ostaa?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä. [/quote]Ei tätä tartte henkilökohtaisesti ottaa. Haluan vain kuulla suosituksia mitä sieltä on hyvä ostaa. ap

[/quote]Älä jaksa enää jankuttaa

Vierailija
22/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

Lidl on tosiaan yliarvostettu. Siellä on osa tavarasta erittäin edullista, mutta myös todella huonolaatuista, kuten monet valmisruuat.

Itse käyn hakemassa sieltä Cien-silmänympärysvoidetta. ERinomainen hinta-laatusuhde. Olikohan 7 eur tuubi ja voide ei sisällä hajusteita eikä parabeeneja.

Pähkinät eivät kyllä minun mielestäni juurikaan poikkea cittarin ja muiden kilohinnoista. 17-19.90 / kg halvimmat kilohinnat molemmissa.

[/quote]

Äh, pakko korjata. Se silmänympärysvoide oli jotain 2,90 eur eli todella halpaa. Ostan aina monta tuubia, niin voi pitää yhden meikkipussissa, yhden veskissä ja yhden varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Just kävin ostamassa 10l valkosta maalia 25€. Se nyt ainakin oli halpaa. Kivennäisvesi on edullista ja vihannekset. [/quote]En oo huomannu että sieltä saa maalia! Tämä hyvä tietää :) ap

[/quote]

Ei varmasti saa sitten enää, kun sitä tarvitset.

Vierailija
24/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobelaner olut suosittelen. Vaivaiset 90 senttiä per tölkki. On se 5 senttiä halvempi kuin k kaupan tuborg.
M-96

Vierailija
25/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikkea tarpeeellista mitä sieltä löytyy. Pakasteissa sekä leivonnaisissa ja muissa herkuissa on etenkin valinnanvaraa ja ovat herkullisia. Säilykkeet myös aika hyviä ja halpoja. Lidlistä ostamani kengät ovat olleet halpoja ja hintaan nähden todella laadukkaita.

Mutta ostan kyllä kaiken tarpeellisen: WC- ja talouspaperit, shampoot ja muut hygieniatuotteet, maitotuotteet, lihat, kasvikset ja hedelmät, leivontajutut, vitamiinit jne. kun siellä asioin. Loppuhinta on aina paljon edullisempi kuin jos olisin ostanut vastaavat muusta marketista.

Vierailija
26/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmäostoksina esim. maustamaton jugurtti, pähkinät, luomupastat ja muut luomu-/reilun kaupan tuotteet, tuoretuotteita on yleensä aika hyvä valikoima ja paljon sellaista jota ei normimarketissa näe tai ei ainakaan saa halvalla, esim. eilen ostin kirsikoita ja ananasta todella halvalla. Kannattaa kytätä tarjouksia ja erätuotteita. Paistopisteessä on hyviä sämpylöitä ja myös niitä herkkuja. Peruskamaa saa suht edullisesti ja nykyään on paljon kotimaisiakin tuotteita tarjolla, mutta kyllä kannattaa vähän katsoa mitä koriinsa lappaa. Helppo ostaa halpaa ja epäterveellistä, mutta kun katsoo mitä ostaa niin saa hyviä tuotteita halvalla. Eilen ostettiin 60 euron ostokset ja aika minimissään olivat herkut ja epäterveelliset tuotteet, mutta saatiin useampi kassillinen ruokaa ja ihania tuoretuotteita.

Vierailija
27/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostamme sieltä kasviksia ja jalostamattomia lihatuotteita kuten esim jauhelihaa ja broileria. Myös karrageeniton kuohukerma ja täysmaito löytyy joka viikko ostoskorista. Emme käytä sokerijogurtteja tai rahkoja tai muroja tms. Näin  kesällä tulee toisinaan ostettua makkaraa ja hampurilaissämpylöitä, joiden täytteeksi  teen lidlin jauhelihasta pihvit.

Erikoisviikoilta tekee välillä hyviä löytöjä. En keksi  ainuttakaan syytä miksi kävisin jossain muualla ostoksilla- lähinnä wc-paperit tulee ostettua jostain ässänkoonmegahypertarjouksesta.

Ja juu, mä valmistan joka ikinen päivä ateriat itse  Lidlistä hankituista tuoreista raaka-aineista, emme käytä eineksiä.

Vierailija
28/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:33"]Lidliläiset ostaa sieltä vain sitä mikä on halpaa, ei sitä mitä tarvii tai mikä on terveellistä. [/quote] Voi opetella tarvitsemaan sitä mikä on halpaa. [/quote] tarvitsen vain sitä, mikä on terveellistä

[/quote]

Sitähän Liiteristä juuri saa.

Vierailija
29/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:44"]Nobelaner olut suosittelen. Vaivaiset 90 senttiä per tölkki. On se 5 senttiä halvempi kuin k kaupan tuborg.
M-96
[/quote]
Ainiin ja atrian jauhelihapitsa. Vaivasella 60 sentillä saa hyvän pitsan. Karvakäsillä jos käy pitsaa hakemassa tekee 7e vähintään.

Vierailija
30/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"]Mutku sieltä ei saa megahyperluomutofuu joka on pyöritelty kaviaarissa... Sitä saa siiiis joka paikasta, lidlin valikoima on huono ja kaikki pahaa. Onhan se jo kuultu, teille on parempi se cittair jollette oikeasti mitään syötävää lidlistä löydä.
[/quote]Ei tätä tartte henkilökohtaisesti ottaa. Haluan vain kuulla suosituksia mitä sieltä on hyvä ostaa. ap
[/quote]

Mulla on sama juttu ap:n kanssa, ihan oikeasti haluaisin hyviä vinkkejä. Kyllähän sitä itsekin voi yrityksen ja erehdyksen kautta löytää ne hyvät tuotteet, mutta kyllä täällä palstalla kysellään pöllömpiäkin asioita. Niin että kannattaa ottaa se herne (oli se sitten lidlin tai cittarin) pois nenästä.

Vierailija
31/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

Lidl on tosiaan yliarvostettu. Siellä on osa tavarasta erittäin edullista, mutta myös todella huonolaatuista, kuten monet valmisruuat.

Itse käyn hakemassa sieltä Cien-silmänympärysvoidetta. ERinomainen hinta-laatusuhde. Olikohan 7 eur tuubi ja voide ei sisällä hajusteita eikä parabeeneja.

Pähkinät eivät kyllä minun mielestäni juurikaan poikkea cittarin ja muiden kilohinnoista. 17-19.90 / kg halvimmat kilohinnat molemmissa.

[/quote]

Äh, pakko korjata. Se silmänympärysvoide oli jotain 2,90 eur eli todella halpaa. Ostan aina monta tuubia, niin voi pitää yhden meikkipussissa, yhden veskissä ja yhden varalla.
[/quote]
Toi ois pitäny tietää enne viime sunnuntaita ku menin ja ostin sokokselta silmänympärysvoiteen!! Nyt harmittaa

Vierailija
32/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:44"]Nobelaner olut suosittelen. Vaivaiset 90 senttiä per tölkki. On se 5 senttiä halvempi kuin k kaupan tuborg.
M-96
[/quote]
Ainiin ja atrian jauhelihapitsa. Vaivasella 60 sentillä saa hyvän pitsan. Karvakäsillä jos käy pitsaa hakemassa tekee 7e vähintään.

[/quote]
olisko laadussa ja maussa jotain eroa? :'D

Vierailija
33/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]

[/quote]

[/quote] Vau, mitkä silmät!

Vierailija
34/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulee ostettua tarjouksessa olevia lihoja ja broilerifileitä tai -suikaleita, pekonia, munia, teetä, maitoa, kivennäisvettä, mausteita, konetiskitabletteja, vanulappuja, Cien kasvojenpuhdistusgeeliä ja sheivaushöyliä, pastaa, juustoa, ruokakermaa ja jotain sämpylöitä tai patonkia paistopisteeltä.

Vierailija
35/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni, maito, pepsi max

Vierailija
36/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea minä yleensä ostan Lidlistä: maustamatonta jugurttia, tuorepuristettua appelsiinimehua hedelmälihalla (myydään myös ilman hedelmälihaa), ilmakuivattua kinkkua, mozzarellaa, edamia, sämpylöitä paistopisteestä, hedelmiä/kasviksia (yleensä viinirypäleitä, mangoja, avokadoja, kesäkurpitsaa, tomaattia, kurkkua, erilaisia salaatteja, basilikaa, rucolaa ja korianteria ruukussa sekä porkkanoita, kukka- ja parsakaalia, paprikaa ja joskus mansikoita), cashew-pähkinöitä, pakastepitsoja (erityisesti mozzarella), thai-kuutioita(näitä on myynnissä muuallakin), tiettyjä jäätelöitä(kaikki eivät ole hyviä, mutta en valitettavasti nyt muista nimiä), kahvia, müsliä, myslipatukoita, maitoa, kuohukermaa, kermaviiliä, voita ja maustamattomia kanansuikaleita tai rintafileitä. Ne Lidlin ribsit oli muuten yllättävän hyviä. Ai niin ja tuorejuustoja ja tuorepastaa. Valmisruuista ostan ainoastaan pakasteita, en eineksiä.

Vierailija
37/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"] Lidl on tosiaan yliarvostettu. Siellä on osa tavarasta erittäin edullista, mutta myös todella huonolaatuista, kuten monet valmisruuat. Itse käyn hakemassa sieltä Cien-silmänympärysvoidetta. ERinomainen hinta-laatusuhde. Olikohan 7 eur tuubi ja voide ei sisällä hajusteita eikä parabeeneja. Pähkinät eivät kyllä minun mielestäni juurikaan poikkea cittarin ja muiden kilohinnoista. 17-19.90 / kg halvimmat kilohinnat molemmissa. [/quote] Äh, pakko korjata. Se silmänympärysvoide oli jotain 2,90 eur eli todella halpaa. Ostan aina monta tuubia, niin voi pitää yhden meikkipussissa, yhden veskissä ja yhden varalla. [/quote] Toi ois pitäny tietää enne viime sunnuntaita ku menin ja ostin sokokselta silmänympärysvoiteen!! Nyt harmittaa

[/quote]

Jos vielä käyttämätön ja kuitti tallessa niin palauta

Vierailija
38/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:28"]

Mitä sieltä kannattaa ostaa? Meidän lähelle tuli lidl ja oon nyt pari kertaa käynyt siinä jotain ostamassa. Mun ostokset ei ole mitenkään erityisen halvoiksi tulleet. Maitoa ei ollut kuin litran purkeissa ja se oli hinnaltaan arki-maidon kanssa saman hintaista. Ostin jotain halpaa jäätelöä joka oli aivan järkyttävän makuista. Jauheliha oli saman hintaista kuin cittarissa. Jogurtit oli niin sokerisia niin niitä en ostanut. Neuvokaa mua, mitä sieltä kantsis ostaa?

[/quote]

Voit ostaa litran maitotölkkejäkin. Lidlin valikoimissa on toistakymment eri jäätelöä, osta seuraavalla kerralla toista, sama pätee myös jogurttiin - halvempi on makeampaa.

Lidlissä on halpaa mm kanan koipinuijat, 900g paketti alle 3e. Saman valmistajan 900g paketti meidän K-Supermarketissa on 6,20e.

Vierailija
39/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan on parempi kulkea siellä siwassa ostoksilla jatkossakin.

Vierailija
40/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota LIDL:stä mainoslehti mukaasi ja tutki tarjoukset. 

Ja kannattaa mennä aamulla aikaisin, ette jää ilman :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme