Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä lidl on halpa

Vierailija
03.07.2015 |

Mitä sieltä kannattaa ostaa? Meidän lähelle tuli lidl ja oon nyt pari kertaa käynyt siinä jotain ostamassa. Mun ostokset ei ole mitenkään erityisen halvoiksi tulleet. Maitoa ei ollut kuin litran purkeissa ja se oli hinnaltaan arki-maidon kanssa saman hintaista. Ostin jotain halpaa jäätelöä joka oli aivan järkyttävän makuista. Jauheliha oli saman hintaista kuin cittarissa. Jogurtit oli niin sokerisia niin niitä en ostanut. Neuvokaa mua, mitä sieltä kantsis ostaa?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannekset on usein hyvälaatuisia, mutta esim pari viikkoa sitten ei ollut kaalia ollenkaan. Ärsyttää kun joskus ei ole sellaista sesonkituotetta, mitä muissa kaupoissa on vielä ulkomaisesta ja kotimaisesta valiten. Usein on myös positiivisia yllätyksiä, mutta sen varaan ei voi laskea että juuri tietyn reseptin ainekset löytyisivät Lidlistä vaan osan joutuu hakemaan muualta.

Herkkuja, eineksiä ja paistopistehöttöä en harrasta, moni niitä kehuu. Eniten ärsyttää se miten esim nyt uusimmassa tarjouslehdessä on suurin osa kaikkea valmiiksi maustettua. Joku hehkutti broilerinkoipien hintaa - joo, mutta kuka sellaista valmiiksimarinoitua syö. Lidl ois vielä parempi jos lihatuotteet olisivat marinoimattomia ja tarjouksissa ei olisi kaikkia ihme juustokakkupannacottapiirakoita ja muita hyi helkkari valmistuotteita.

Vierailija
82/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:52"]

Paistopisteen leivät, sämpylät ja varsinkin karjalanpiirakat (0,25€/kpl) on edullisia ja hyviä, jos sattuu olemaan paikalla oikeaan aikaan kun ovat tuoreita.

[/quote]

Eihän ne tuoreita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se  paistopisteen ´jalkapalloleipä ´ maistuu ?( En ole vielä ostanutut sitä Maistokokemuksia, please!) Juustoista  se ´Rustique´on tosi hyvää ja  Lidlin soijamaito  ainakin on kaikkein edullisinta lajissaan !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi