Sinkkunaiset liian nirsoja
Ei kelpaa omantasoinen mies. Odotetaan aina vähintään 1-2 luokkaa parempaa miestä kuin itse on.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.
[/quote]
Tinderissä on oikeaa parisuhdettakin etsiviä ihmisiä, ihan tiedoksi.
[/quote]
Voi olla, mutta moni vakaa parisuhdeihminen ei olisi siellä missään tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia.
Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin.
Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata.
[/quote]
Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.
[/quote]
Ihan seurustelukumppania etsin. Tinderi on vain helppo. Olen myös esim. OkCupidissa, mutta siellä ovat aina vain samat naiset kuukaudesta toiseen ja ehkä max. 5% saa vastauksen viestiin.
[/quote]
Eli Tinderin kautta on sentään mahdollisuus päästä treffeille, siksi käytän sitä. Ilmeisesti täytyy olla todella komea tai jotain, että esim. tuon OkCupidin kautta onnistuisi treffit ja siellä on jopa täällä Helsingissä aina samat naiset. En keksi mitä hakevat, mutta ilmeisesti juuri kukaan ei kelpaa....
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]
Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata.
[/quote]
Anteeks vaan, mut kuin tyhmä sä oot?
[/quote]
Tollasilta ihmisiltä puuttuu kyky analysoida itseään, omia ajattelumalleja ja toimintaa täysin. Oli nainen sit minkä muotoinen tahansa, niin ei kannata niihin älykkäisiin sinkkuihin kurkottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]
Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata.
[/quote]
[/quote]
Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi....
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"]Voi olla, mutta moni vakaa parisuhdeihminen ei olisi siellä missään tapauksessa.
[/quote]
Ylimielistä kuvitella tuollaista. Aika monella vakavaan parisuhteeseen kykenevällä ja sellaisen haluavalla on usein kohtaamisongelman seuran löytämisessä. Jos oma aika menee töissä ja harrastuksissa, niin ei silloin yksinkertaisesti välttämättä edes pystyt tutustumaan potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin, joten apsin kokeilu voi olla ok.
Itse tiedän olevani erittäin hyvää vaimomateriaalia ja hetken olinkin tinderissä (omissa sosiaalisissa piireissä ei potentiaalisia ole), mutta seksinvonkaajia siellä pääasiassa oli. En siltikään leimaa kaikkia tinderiä käyttäviä miehiä sopimattomiksi suhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]
[/quote]
Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi....
[/quote]
No kun kommenttisi kertoo ihan jotain muuta. Tyyliin, en ole rasisti, mutta...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"] Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata. [/quote] Anteeks vaan, mut kuin tyhmä sä oot? [/quote] Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi....
[/quote]
Voi herranjumala.... Huhhuh
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä sen tiedostan, että kun satun olemaan sinkkumies, niin kokemukseni eivät tietenkään ole valideja AV-mammoille. Ei siinä mitään, jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"] Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata. [/quote] Anteeks vaan, mut kuin tyhmä sä oot? [/quote] Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi....
[/quote]
[/quote]
Tarkentakaa että mikä tässä on tyhmää?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, ja se on helppo haukkua tyhmäksi, jos ei ole muuta sanottavaam. Ad hominen.....
Minä haluaisin vähän ylipainoisen miehen. En mitään salilla juoksevaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:50"]
Viimisin mies, jolta sain pakit oli mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja ylipainoinen :D
[/quote]
Valehtelet. Ei tuollaisella miehellä ole vara antaa pakkeja kenellekkään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tuohan on sama kuin sanoisin että tinderistä löytää vain rumiä ja läskejä miehiä mutta minulle kelpaa nekin paremman puutteessa.
Tuossa oli se OkCupidin survey, missä todetaan, että naiset on vähintääkin yhtä ulkonäkökeskeisiä, kuin miehetkin:
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
No miksi pitäisi tyytyä mihinkään, mihin ei halua tyytyä? Olen ihan onnellinen näin. Ja joskus olen kohdannut aivan upean miehen, enkä todellakaan voi enää ainakaan sitä "huonompaan" tyytyä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:50"]
Viimisin mies, jolta sain pakit oli mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja ylipainoinen :D
[/quote]
Valehtelet. Ei tuollaisella miehellä ole vara antaa pakkeja kenellekkään.
[/quote]
Ei mulla ole mitään syytä valehdella anonyyminä tästä :)
Mies on rehellinen luonteeltaan ja olimme kuitenkin tunteneet jo kuukausia. Hän oli tuona aikana mielettömästi ihastunut yhteen toiseen naiseen, joka oli kuitenkin omalla tahollaan suhteessa joten mies on edelleen sinkku.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:58"]
Mulle kelpaa mainiosti seiskan mies, muttei todellakaan viitos-kuutos mies.
seiskan nainen
[/quote]
Samoin. Mä en vaan kelpaa niille seiskan miehille.. ne huolii vaan kasit, ysit ja kympit.
[/quote]
Jutussa todettiin sama miehistä. Eli seiskan miehet odottaa kympin naista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.
[/quote]
Tinderissä on oikeaa parisuhdettakin etsiviä ihmisiä, ihan tiedoksi.
[/quote]
Voi olla, mutta moni vakaa parisuhdeihminen ei olisi siellä missään tapauksessa.
[/quote]
Hei... Me löysimme toisemme tinderistä, ja olemme vakituisessa parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tuohan on sama kuin sanoisin että tinderistä löytää vain rumiä ja läskejä miehiä mutta minulle kelpaa nekin paremman puutteessa.
[/quote]
Sanoinko näin? Luetun ymmärtäminen ilmeisesti hakusessa tai siis tahallaan halutaan ymmärtää väärin. Siellä on nättejä, tavallisia naisia, hoikkia naisia ja ylipainoisia naisia. mutta kun en ole naamaltani komea, niin ainoat mätsit mitä lähinnä saan, ovat ylipainoisilta, mutta kelpaavat kyllä minulle. Mutta siis jatkakaa vain tätä ja ad hominem argumentointia. Väärät kokemukset, jotka eivät tue AV-mammojen selkääntaputtelua halutaan häätää. Ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]