Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset liian nirsoja

Vierailija
03.07.2015 |

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/298095-lukijat-nykysinkut-ovat-nirsoja-jos-haluaa-rakkautta-pitaa-valita-se-seiskan-mies

Ei kelpaa omantasoinen mies. Odotetaan aina vähintään 1-2 luokkaa parempaa miestä kuin itse on.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"] Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata. [/quote] Anteeks vaan, mut kuin tyhmä sä oot? [/quote] Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi.... [/quote] Voi herranjumala.... Huhhuh [/quote] Tarkentakaa että mikä tässä on tyhmää? [/quote] No tuohan on sama kuin sanoisin että tinderistä löytää vain rumiä ja läskejä miehiä mutta minulle kelpaa nekin paremman puutteessa. [/quote] Sanoinko näin? Luetun ymmärtäminen ilmeisesti hakusessa tai siis tahallaan halutaan ymmärtää väärin. Siellä on nättejä, tavallisia naisia, hoikkia naisia ja ylipainoisia naisia. mutta kun en ole naamaltani komea, niin ainoat mätsit mitä lähinnä saan, ovat ylipainoisilta, mutta kelpaavat kyllä minulle. Mutta siis jatkakaa vain tätä ja ad hominem argumentointia. Väärät kokemukset, jotka eivät tue AV-mammojen selkääntaputtelua halutaan häätää. Ymmärrän.

[/quote]

Sulla on kyllä ihan hirvee luonne, eli johtuu jostain aivan muusta kun sun naamastas toi tilanne.

Vierailija
42/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"] Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia. Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin. Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata. [/quote] Anteeks vaan, mut kuin tyhmä sä oot? [/quote] Que? Totean tuossa, että itselleni ei onneksi ulkonäkö ole ratkaiseva seikka ja täällä aletaan haukkua tyhmäksi.... [/quote] Voi herranjumala.... Huhhuh [/quote] Tarkentakaa että mikä tässä on tyhmää? [/quote] No tuohan on sama kuin sanoisin että tinderistä löytää vain rumiä ja läskejä miehiä mutta minulle kelpaa nekin paremman puutteessa. [/quote] Sanoinko näin? Luetun ymmärtäminen ilmeisesti hakusessa tai siis tahallaan halutaan ymmärtää väärin. Siellä on nättejä, tavallisia naisia, hoikkia naisia ja ylipainoisia naisia. mutta kun en ole naamaltani komea, niin ainoat mätsit mitä lähinnä saan, ovat ylipainoisilta, mutta kelpaavat kyllä minulle. Mutta siis jatkakaa vain tätä ja ad hominem argumentointia. Väärät kokemukset, jotka eivät tue AV-mammojen selkääntaputtelua halutaan häätää. Ymmärrän.

[/quote]

Sulla on kyllä ihan hirvee luonne, eli johtuu jostain aivan muusta kun sun naamastas toi tilanne.
[/quote]

Juu. Tinderissä näkee heti luonteen kuvasta. Kerroin tässä omista kokemuksistani, mitkä nyt eivät sovi AV:n konsensukseen ja tuloksena kasa haukkuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ovat sellaisia. Ei kaikki.

Vierailija
44/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin just niin nirso sinkkunainen kuin huvittaa, koska elämäni on varsin mielekästä ja kivaa ihan näinkin. Parisuhteeseen alkaakseni sen toisen osapuolen täytyy sitten olla 10+ - mutta siis, juuri mulle. Ei minkään yleisten kriteerien mukaan. En ole oikein koskaan päässyt messiin tähän ihmisten arviointiin numeerisesti, koska eikös se niin ole, että toisen 7 on toisen 10? Kyllä minä olen seurustelukumppaneistani sitä mieltä että kyseessä ei ole ollut minkään asteinen "tyytyminen" kummankaan osalta, vaan kahden toisilleen sopivan ja toisiaan miellyttävän henkilön kohtaaminen. Olen itse tällainen melko boheemi tyyppi, ei minun elämääni sovi mikään bodaava urahirmu, mitä usein näillä "kympin miehillä" tunnutaan tarkoittavan. 

Vierailija
45/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat oli vaatimukset. Vähintään 185cm, hoikka, tummat hiukset ja siniset silmät. Rehellinen, huumorintajuinen ja luotettava. Maksimissaan mua kaks vuotta vanhempi.

Vierailija
46/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:''DDDD voi näitä av:n poikia...

Vierailija
47/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.

[/quote]

Tinderissä on oikeaa parisuhdettakin etsiviä ihmisiä, ihan tiedoksi.
[/quote]

Voi olla, mutta moni vakaa parisuhdeihminen ei olisi siellä missään tapauksessa.
[/quote]

Hei... Me löysimme toisemme tinderistä, ja olemme vakituisessa parisuhteessa.
[/quote]

Niin mekin <3 Tutustuin siellä vain mukaviin, fiksuihin miehiin mutta mulle ulkonäkö ei ole ensisijainen kriteeri.

Vierailija
48/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:55"]

Olen lihaksikas ja treenattu mies. Mutta ne kerrat kun saan naisilta aloitteita tulee niiltä ylipainoisilta yksinhuoltaja naisilta. Jos odotan, että nainenkin pitää kehostaan huolta niin se tuntuu olevan mahdottomuus kun heillä sé taso on paljon korkeampi kuin treenatulla miehellä.

[/quote]

Hohhoh. Mikähän trukkikuski oikein olet.... Ennemmin olen mukavan ja menestyvän llihavan kanssa.

Vierailija
49/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:49"]http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/298095-lukijat-nykysinkut-ovat-nirsoja-jos-haluaa-rakkautta-pitaa-valita-se-seiskan-mies

Ei kelpaa omantasoinen mies. Odotetaan aina vähintään 1-2 luokkaa parempaa miestä kuin itse on.
[/quote]Niinhän miehetkin toimii: Plösöt köyhät työttömät kaljamahat joilla ei edes seiso, uskovat saavansa tyttöystäväkseen varakkaan, kauppatieteitä opiskelleen Miss Suomen....

Vierailija
50/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan itsestäänselvää, että kumppania valittaessa kumppanin pitää olla fyysisestikin puoleensavetävä. Voi olla vaikka miten kiva, mukava, luotettava ja turvallinen, mutta silloin suhde jää vain kaverisuhteeksi, jos sitä kipinää ei ole. Olen mieluummin ilman parisuhdetta kuin tyydyn johonkin sellaiseen, jota kohtaan en tunne mitään seksuaalista. 

Vierailija
51/51 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi viihdyn sinkkuna.

Eikä haittaa vaikka en saisi ikinä miestä.

Tapelkoot ne naiset miehistä ketkä haluavat epätoivoisesti parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän