Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset liian nirsoja

Vierailija
03.07.2015 |

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/298095-lukijat-nykysinkut-ovat-nirsoja-jos-haluaa-rakkautta-pitaa-valita-se-seiskan-mies

Ei kelpaa omantasoinen mies. Odotetaan aina vähintään 1-2 luokkaa parempaa miestä kuin itse on.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimisin mies, jolta sain pakit oli mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja ylipainoinen :D

Vierailija
2/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan sen miehen, jonka kanssa kemiat kohtaa. En mä mitään varakkuutta ja statusta jaksa miettiä. Järkeäkö ottaa rikas haluttu mies, joka ei sytytä ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin nirso. Viihdyn niin hyvin omassa seurassa, että en sitä vaihda ihan keneen vaan kolmejalkaiseen.

Vierailija
4/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että vaatimustaso puolin ja toisin on liian korkea. Ja miehethän muuttuvat iän myöstä sitoutumiskammoisiksi. Vain rusinat pullasta kelpaa.

Vierailija
5/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihaksikas ja treenattu mies. Mutta ne kerrat kun saan naisilta aloitteita tulee niiltä ylipainoisilta yksinhuoltaja naisilta. Jos odotan, että nainenkin pitää kehostaan huolta niin se tuntuu olevan mahdottomuus kun heillä sé taso on paljon korkeampi kuin treenatulla miehellä.

Vierailija
6/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:53"]

Niin olenkin nirso. Viihdyn niin hyvin omassa seurassa, että en sitä vaihda ihan keneen vaan kolmejalkaiseen.

[/quote]

Sama täällä. En mä ainakaan rupee tyytyyn mihinkään, eikä sinkkuus haittaa mua yhtään (vaikka jotkut miehet haluaakin kuvitella ettei naiset voi elää ilman miehiä :D)

Vierailija
7/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muka valita seiskan mies? Entä ne kasin, ysin ja kympin naiset?

Artikkelia en lue, koska tuo on roskajulkaisu. Huomasin kun kerran olin sivustolla 5 sekuntia.

Vierailija
8/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastunut yhteen mieheen, haluaisin vain hänet. Kukaan muu ei kiinnosta. Toivottavasti joskus unohdan hänet. Se on se syy miksi kukaan ei kelpaa :/

Vierailija
9/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa mainiosti seiskan mies, muttei todellakaan viitos-kuutos mies.

seiskan nainen

Vierailija
10/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva mies on mulle kympin mies.

Vierailija
11/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:58"]

Mulle kelpaa mainiosti seiskan mies, muttei todellakaan viitos-kuutos mies.

seiskan nainen

[/quote]

Samoin. Mä en vaan kelpaa niille seiskan miehille.. ne huolii vaan kasit, ysit ja kympit.

Vierailija
12/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:55"]Olen lihaksikas ja treenattu mies. Mutta ne kerrat kun saan naisilta aloitteita tulee niiltä ylipainoisilta yksinhuoltaja naisilta. Jos odotan, että nainenkin pitää kehostaan huolta niin se tuntuu olevan mahdottomuus kun heillä sé taso on paljon korkeampi kuin treenatulla miehellä.
[/quote]

Yleensä mies käsittää treenaamisen laihduttamiseksi naisen osalla. Mä liikun, käyn kuntosalilla ja oon lihaskunnossa. Mutta kun en ole ruokavaliolla, rasvaa löytyy myös -> miehen näkökulmasta ulkonäkö ja terveys laiminlyöty.

Vierailija
13/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne luokat muodostetaan?

Vierailija
14/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:03"]

Mä en vaan kelpaa niille seiskan miehille.. ne huolii vaan kasit, ysit ja kympit.

[/quote]

Jep. On vaan nettilassukoiden harhaa kuvitella, että naiset on ainoita nirsoja.

Mun tuntemilla tavismiehillä on aina taustalla se, että vain harva nainen kelpaa (ja ne on just niitä tavismiestä ylempiä). Pääosin miehet haluavat usein juuri tiettyjä naisia joista sitten kilpaillaan raivolla.

Vierailija
15/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia.

Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin.

Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata.

Vierailija
16/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia.

Onneksi en ole itse niin ulkonäkökeskeinen, joten tämäkin treffiseura kelpaa ja odotan että löytyisi nainen jonka kanssa synkkaa ulkonäöstä riippumatta. Ja seksiäkin on silloin tällöin.

Mutta naama ratkaisee paljon. Rahan vaikutusta ei ole ollut mahdollisuutta testata.
[/quote]

Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.

Vierailija
17/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia.

[/quote]

Tinder on pinnallisuuden huippu.

Vierailija
18/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuohan on av-mammalle ihan käsittämätön konsepti... siis valita mies josta ihan oikeasti tykkää eikä sitä ensimmäistä joka baaritiskillä mulkaisee!

Vierailija
19/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"]Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.

[/quote]

Tinderissä on oikeaa parisuhdettakin etsiviä ihmisiä, ihan tiedoksi.

Vierailija
20/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]Jep, omat empiiriset tutkimukseni tukevat tätä. Olen 188cm 84kg, kroppa ihan jees ja omasta mielestäni ainakin fiksu kundi. Mutta naamaltani en ole komea. Tinderissä lähes kaikki mätsit joko lihavia tai vähintään ylipainoisia naisia.

[/quote]

Toi tinderöinti sitten kyllä pudottaa pois sen sellaisen vaimomateriaalin. Mutta taisitkin etsiä vaan hupia eikä elämänkumppania.
[/quote]

Ihan seurustelukumppania etsin. Tinderi on vain helppo. Olen myös esim. OkCupidissa, mutta siellä ovat aina vain samat naiset kuukaudesta toiseen ja ehkä max. 5% saa vastauksen viestiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme