Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa miehen loma :(

Vierailija
03.07.2015 |

Onko muilla samaa tilannetta? Kuten saattaa arvata emme ole kovin onnellisia tällä hetkellä. Miehellä alkaa tänään lomaa ja mua ajatus ahdistaa. Miten jsksan 3 viikkoa hänen kanssaan aamusta iltaan :( tunne on varmaan molemminpuolinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pitkälle vaellusretkelle vaikka Norjaan. Saahan sieltä poiketa sitten minne lystää, ja kun yöpyy teltassa (mikä lienee siellä turvallista, ja jokamiehenoikeudetkin voimassa), eivät kustannuksetkaan päätä huimaa.

Vierailija
2/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:03"]mitä jos kokeilisit töitä? [/quote] Olen työssäkäyvä ihminen eli siis itse lomalla samaan aikaan :D ap

[/quote]Mene töihin äläkä valita tyhmä lehmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:29"]

Meillä myös. Miehen loma on yhtä saatanan työleiriä. Tehnyt aikataulut aamusta iltaan joka helvetin päivälle. Ja siis myös minulle. Miehen loman aikaan on turha kuvitellakaan omia menoja tai hommia.

[/quote]

Ja sinä suostut tuohon? Tyhmä.

[/quote]

En ole tyhmä. En ole tossukka. Vetäisisin aidon narsissi kortin, jos siitä ei olisi tullut jo epäsallittua. En aio jäädä lasten kanssa yksin, joten puren hammasta ja teen mitä pystyn. 

Vierailija
4/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:48"]Keksi mahd. paljon itsellesi muuta tekemistä kodin ulkopuolella, niin minimoit sen toisen naaman kattelun..
[/quote]

Näin ajattelin tehdä. Ja toivon että mies on mahdollisimman paljon pois kotoa. Sillä on pari sinkkukaveria joiden kanssa muutenkin kaikki menot suunnittelee. Toivottavasti nyt lomallakin. Taidan tehdä syksyllä eropäätöksen :(

Ap

Vierailija
5/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:48"]Keksi mahd. paljon itsellesi muuta tekemistä kodin ulkopuolella, niin minimoit sen toisen naaman kattelun.. [/quote] Näin ajattelin tehdä. Ja toivon että mies on mahdollisimman paljon pois kotoa. Sillä on pari sinkkukaveria joiden kanssa muutenkin kaikki menot suunnittelee. Toivottavasti nyt lomallakin. Taidan tehdä syksyllä eropäätöksen :( Ap

[/quote] Tee se päätös heti. Paskaakos toista pitämään löysässä hirressä koko kesää. Kivempi silläkin menna terassille katsomaan tipuja sinkkuna.

Vierailija
6/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaan eroisitte...

Vierailija
7/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin laiska.

Vierailija
8/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos kokeilisit töitä?

Vierailija
9/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:03"]mitä jos kokeilisit töitä?
[/quote]

Olen työssäkäyvä ihminen eli siis itse lomalla samaan aikaan :D
ap

Vierailija
10/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:40"]

Onko muilla samaa tilannetta? Kuten saattaa arvata emme ole kovin onnellisia tällä hetkellä. Miehellä alkaa tänään lomaa ja mua ajatus ahdistaa. Miten jsksan 3 viikkoa hänen kanssaan aamusta iltaan :( tunne on varmaan molemminpuolinen.

[/quote]

Miksi sinun on oltava 24/7 miehen kanssa yhdessä, vain koska hänellä on loma? Ei sitä ole missään määrätty, että lomalla on kärsittävä. Miksi et tee mitä haluat?

Vierailija
11/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Miehen loma on yhtä saatanan työleiriä. Tehnyt aikataulut aamusta iltaan joka helvetin päivälle. Ja siis myös minulle. Miehen loman aikaan on turha kuvitellakaan omia menoja tai hommia.

Vierailija
12/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos ottaisitte lomaohjelmaan heti alkuun päivityksen suhteen tilasta ja keskustelun haluatteko tehdä suhteen etten yhdessä jotain. Jos lopputulos on että tämä oli nyt tässä...niin sitten saa lomalla mennä vikittelemään muuta seuraa.

Vierailija
13/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa surulliselta. Oon itse ollut harmissani kun mun miehen loma loppuu tämän viikon jälkeen, on ollut niin ihanaa olla vaan koko ajan yhdessä.

Pitäisikö teidän ehkä jutella asiasta, miettiä tulevaisuuttanne ja mitä asian parantamiseksi voisi tehdä?

Vierailija
14/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:29"]

[/quote]

Ja sinä suostut tuohon? Tyhmä.

Vierailija
15/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä suhteessanne mättää? Mikä on ydinongelmanne?

Vierailija
16/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sama juttu!!

Vierailija
17/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi mahd. paljon itsellesi muuta tekemistä kodin ulkopuolella, niin minimoit sen toisen naaman kattelun..

Vierailija
18/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lähdössä onneks ystäviensä kanssa viikoks ja sitten kummilapsensa kanssa puoleksitoistaviikoksi.

Hyvä mies, mä se natkuakka oon.

Vierailija
19/19 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko nyt lomalla hyvä aika nostaa kissa pöydälle ja selvitellä niitä asioita joiden takia ette ole onnellisia? Tai jos olette eroamassa niin hoitaa sitä eteenpäin?