Miten miehet on yrityänyt käyttää teitä hyväksi?
muuten kuin seksuaalisessa mielessä?
Minulla on kokemusta joistakin tyypeistä, jotka ovat yrittäneet elää siivellä. Eivät onnistuneet kovin pitkään, kun tajusin mistä on kyse.
Näistä jutuistahan ei välttämättä puhuta ystävienkään kesken, kun häpeä on niin suuri. Olisi kiva kuitenkin kuulla muidenkin kokemulsia. Millä tavalla teitä on yritetty käyttää hyväksi, ja mistä voi mielestänne tunnistaa vaaran merkit jo alkuunsa?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]
Mistä nää muutama mies joiden mielestä ihan KAIKKI naiset metsästää rikkaita miehiä on tänne eksynyt. Tai mitä ihmeen traumoja niillä on naisista noin yleensä. Ikinä en kuule tällasia juttuja omien kaveripoikien suusta, he tosin saavat ihan hyvin naisia muutenkin..
[/quote]
Miten tämä on naisten keskustelupalstoilla niin yleistä, että ei käydä mielipiteen kimppuun vaan mielipiteen esittäjän? Jos olet mieltä X, sinun täytyy olla Y-tyyppinen ihminen. Ja yleensä sanotaan lassukaksi, pienimunaiseksi tai saamattomaksi luuseriksi. Ad hominemien sijaan toivoisin tännekin kunnon argumentointia.
[/quote]
Jotkut ovat kyvykkäitä pohtimaan syitä ilmiöiden takana.
[/quote]No sitä kyllä toivoisi tänne lisää. Huvittavia juttuja täällä :D
Minua harmittaa eniten että kuppasin ÄITIÄNI loismiehen elättämiseksi :( Seurustelin Kosovon albaanin kanssa, ja hän oli hädissään äitinsä pärjäämisestä Kosovossa. Ensin oli kyse siitä, ettei äidillä ole varaa lääkkeisiin, ja koska summakin oli aika pieni, autoin asiassa. Mutta mies kävi ahneemmaksi, mitä en rakastuneena tajunnut. Lopulta mies esitti tarinan, jonka mukaan tarvitsi äkkiä 5 000 euroa tai menee henki. Ei minulla ollut sellaisia rahoja, mutta menin itkemään äidilleni asiaa mies mukanani, ja äiti heltyi lopulta, kun mies vielä lupasi että taatusti maksaa velan takaisin. Mies lähti aika pian saatuaan rahat eikä koskaan todellakaan maksanut velkaansa äidilleni. Eikä minullakaan ole ollut sitä varaa lyhentää.
Tarinoiden opetus: Kun joku yhtäkkiä haluaa kanssasi naimisiin tai haluaa lainata rahaa niin pysähdy miettimään asiaa pidemmäksikin aikaa ennenkuin menet lupaamaan mitään. Ja jos lopulta päädyt lainaamaan rahaa (yleensä huono ajatus!) niin tee siitä ihan virallinen velkakirja todistajineen kaikkineen. Jos tuo ei toiselle sovi niin tiedät mistä oli kysymys.
Oottepa tyhmiä! Jääneet lapsena ilman rakkautta?
Miksi koulussa ei opeteta talouden hallintaa?
Ootteko rumia vai miksi annatte kusettaa itseänne?
Jos ekoilla treffeillä miesvei tarjoa edes kahvia, ei toisia tule.
Mä inhoan köyhiä miehiä. Köyhyys ja pihiys pahimmat jutut. Jos väkivaltaisuutta ynnä muuta sellaista ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:16"]Rakastumisen huumasta sokaistuneena otin yhden elämäntapa-loisen luokseni asumaan ja lopulta siinä kävi niin, että loinen manipuloi minut ottamaan myös yhden kaverinsa asumaan "ihan vähäksi aikaa vaan". Niin minä sitten kannoin kassikaupalla ruokaa ja muita tykötarpeita kahdelle tontulle melkein vuoden ajan, omasta pussista tietysti maksellen... Nolottaa niin hitosti. :/
[/quote]
Sähän olet ihana ja hyväsydäminen <3 ymmärrän kyllä että nolottaa, mutta ainoastaan niillä miehillä on syytä olla noloina, kenellä on pokkaa elää noin!? Ihanaa kesää sulle, olet varmasti tosi suloinen tyyppi.
🤬😡😠SAATANA SELLASIA KIIMASIA . . PUKKEJA OON IKÄVÄKSENNI ! 😠😤🤬 VAIN TAVANNUT MUN KOHTALO KAI ON ETTEN KOSKAAN LÖYDÄ REHELLISTÄ MIESTÄ,!
AINA VAAN JUURI TÄLLÄSIÄ HENKISESTI HYVÄKS KÄYTTÄJIÄ!
ON PUHUNUT VAIKKA IHANAA JA PISTÄNYT PÄÄNI PYÖRÄLLE!😠😡😤😤🥴 SITTEN OON JÄRKYTYKSEKSENI LUKENUT LEHDESTÄ TAI KUULLUT, ETTÄ ONKIN KIHLATTU JA MENOS NSIMISIIN HELVETTI MISTÄ NÄITÄ KIIMASIA HÄNTÄ HEIKKIÄ RIITTÄÄ!?
EN NYT MAINIHE ONKO OLLEET MITÄ AMMATILTAAN!
No niin meni pilalle tämäkin ketju jonkun ulkomaalaishullun takia.
Taas yksi pillitysketju. Voisiko tähän saada vaihtelua?
Kertokaa vaikka miten mahtavia miehet on. Vai onko tällainen miehiä arvosteleva puhe vain suomalaisnaisten juttu?