Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ollut suhteen alussa valmis sitoutumaan, nyt mies kaivelee vanhoja

Vierailija
18.06.2015 |

En tiedä pitäisikö tässä erota vai mitä. Tavattuani mieheni n. vuosi sitten en ollut vielä heti valmis sitoutumaan. Minulla oli yksi pidempiaikainen säätö, josta en puolittain ehkä halunnutkaan päästää irti. Nautin vapaudesta. Sitten tapasin mieheni, treffailimme. Kerroin hänelle silloin avoimesti, etten ole varma mitä haluan, ja että tapailen muitakin (vaikken vakavasti edes tapaillut, se yksi säätö vain oli). Mies ei asiaa silloin protestoinut, sanoi että tapaillaan ja katsellaan.

Tuota vaihetta ei kauaa kestänyt: ihastuin mieheeni ja lopetin muut säädöt. Siitä meni pari kuukautta ja sovimme olevamme parisuhteessa. Sanomattakin on selvää, että olen ollut miehelleni uskollinen.

Nyt on suhteen alkuhuuma hieman hälvennyt, ja mielestäni meillä menee hyvin. Mies on kuitenkin viime aikoina alkanut vihjailla, että hän oli minuun alusta saakka hyvin ihastunut ja tosissaan, ja häntä vaivaa se, että tapaamisemme jälkeen en ollut samantien hänelle omistautunut. Emme ole riidelleet varsinaisesti, mutta ei tämä kivaa ole. Itse olin täysin unohtanut koko asian, sillä mielestäni en ole tehnyt mitään väärää. Mies tiesi alusta saakka etten ole selibaatissa oleva sinkku, emmekä ehtineet edes tapailussamme pitkälle ennen kuin jo lopetin muut säädöt.

Miestä asia kuitenkin vaivaa, ja nyt minuakin. Voiko hän tuota unohtaa? Entä minä, kun asia on otettu puheeksi? Kelloa en voi kääntää, suhteemme alku nyt oli mitä oli.

Voiko tästä nousta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan miten asiat on. Sun ei tarvitse kuunnella tuollaista syyttelyä, jos olet ollut rehellinen!

Vierailija
2/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, vainoharhainen. Eikä unohda, sen voin taata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä nousta. Kuule pahemmistakin karikoista voi parisuhde selvitä :) Puhukaa se asia nyt pois päiväjärjestyksestä.  Sitten kun se on käsitelty, sen voi unohtaa.

Minusta parisuhde ei kyllä ole kovin kestävällä pohjalla jos heti ruvetaan miettimään eroa kun toinen sanoo ääneen että joku vaivaa.

Vierailija
4/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:00"]

Voi siitä nousta. Kuule pahemmistakin karikoista voi parisuhde selvitä :) Puhukaa se asia nyt pois päiväjärjestyksestä.  Sitten kun se on käsitelty, sen voi unohtaa.

Minusta parisuhde ei kyllä ole kovin kestävällä pohjalla jos heti ruvetaan miettimään eroa kun toinen sanoo ääneen että joku vaivaa.

[/quote]

Ei tietenkään joka asiasta voi eroa miettiä, mutta tämän otin aika raskaasti. Jos siis mieheni alitajuisesti kokee, että olen suhteen alussa ollut petollinen. Ei hän tuollaisia sanoja ole käyttänyt, mutta jos hän sen niin kokisi, niin asia olisi vaikea minulle hyväksyä :-(

ap

Vierailija
5/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:58"]

Mustasukkainen, vainoharhainen. Eikä unohda, sen voin taata.

[/quote]

Ei ole ollut muuten mustasukkainen. Saan mennä ja tulla vapaasti, viettää aikaa miespuolisten kavereiden seurassa, käydä juhlimassa ystävien kanssa... mitään poikkipuolista sanaa ei ole koskaan tullut.

ap

Vierailija
6/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kovin naisellinen.

Vierailija
7/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on typerä mulkku.

t M31

Vierailija
8/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jää vähän kaihertamaan, että miksi sitten päädyit mieheen. Etkö saanutkaan sitä, mitä halusit? Mies puolestaan tiesi heti, että olet, mitä hän haluaa. Oletko vieläkään kauhean ihastunut, kun ero on jo heti mielessä?

Vierailija
9/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:10"]

Kai se jää vähän kaihertamaan, että miksi sitten päädyit mieheen. Etkö saanutkaan sitä, mitä halusit? Mies puolestaan tiesi heti, että olet, mitä hän haluaa. Oletko vieläkään kauhean ihastunut, kun ero on jo heti mielessä?

[/quote]

En halunnut sitä, mistä luovuin. En ihastunut mieheen ihan salamana päätä pahkaa (joskin alle 10 tapaamista ihastuminen lopulta vaati), ja kapinoin hetken sitä ajatusta vastaan että luopuisin vapaasta elämästäni.

Tuon alun jälkeen olen ollut niin rakastunut, että olen kauhistunut ajatuksesta että jostain syystä menettäisin tämän upean rakkauden. Ja jos miestä vaivaa menneisyyteni ja sen sisältämät seksisuhteet, niin en tiedä miten sen kivun saisi sydämestä pois...

ap

Vierailija
10/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:10"]

[/quote]

En halunnut sitä, mistä luovuin. En ihastunut mieheen ihan salamana päätä pahkaa (joskin alle 10 tapaamista ihastuminen lopulta vaati), ja kapinoin hetken sitä ajatusta vastaan että luopuisin vapaasta elämästäni.

Tuon alun jälkeen olen ollut niin rakastunut, että olen kauhistunut ajatuksesta että jostain syystä menettäisin tämän upean rakkauden. Ja jos miestä vaivaa menneisyyteni ja sen sisältämät seksisuhteet, niin en tiedä miten sen kivun saisi sydämestä pois...

ap

[/quote]

Luulisin, että jos puhuisit miehelle avoimesti, käyttäen jotakuinkin samoja sanoja kuin tässä ketjussa, hän ymmärtäisi paremmin. Itse ainakin saisin rauhan, jos kuvailisit asiaa näin.

mies

Vierailija
11/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet yleensä tuollaisia edes mieti. Todennäköisesti se haluaa sulle huonon omantunnon päästäkseen kavereiden kanssa jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän