Miten miehet on yrityänyt käyttää teitä hyväksi?
muuten kuin seksuaalisessa mielessä?
Minulla on kokemusta joistakin tyypeistä, jotka ovat yrittäneet elää siivellä. Eivät onnistuneet kovin pitkään, kun tajusin mistä on kyse.
Näistä jutuistahan ei välttämättä puhuta ystävienkään kesken, kun häpeä on niin suuri. Olisi kiva kuitenkin kuulla muidenkin kokemulsia. Millä tavalla teitä on yritetty käyttää hyväksi, ja mistä voi mielestänne tunnistaa vaaran merkit jo alkuunsa?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:52"]Antanut ymmärtää että haluaa suhteen kanssani mutta halusikin vain seksiä. Itse elin täydessä alkuhuumassa. Sitten kun kaveri kyllästyi parin kuukauden jälkeen niin lopetti vaan kaiken yhteydenpidon. Jälkikäteen myönsi tämän ja pyysi anteeksi ja yritti vielä pariin kertaan päästä sänkyyn.
[/quote]
Jep tämmöinen. Sai jotenkin lumottua mut ihan täysin, sitten tuli ja meni miten tykkäs. Teki usein ohareita ja sitten yhtäkkiä saattoi ilmaantua oven taakse (kun panetti tai oli nälkä). Ärsyttää näin jälkikäteen kun tajuaa, miten sinisilmäinen hölmö sitä itse olikaan.
Tapailin jonkun aikaa miestä, joka oli muuten mahtava tyyppi mutta AINA persaukinen!
minä tarjosin kahvit, minä maksoin molemnat leffaan...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]
Mistä nää muutama mies joiden mielestä ihan KAIKKI naiset metsästää rikkaita miehiä on tänne eksynyt. Tai mitä ihmeen traumoja niillä on naisista noin yleensä. Ikinä en kuule tällasia juttuja omien kaveripoikien suusta, he tosin saavat ihan hyvin naisia muutenkin..
[/quote]
Miten tämä on naisten keskustelupalstoilla niin yleistä, että ei käydä mielipiteen kimppuun vaan mielipiteen esittäjän? Jos olet mieltä X, sinun täytyy olla Y-tyyppinen ihminen. Ja yleensä sanotaan lassukaksi, pienimunaiseksi tai saamattomaksi luuseriksi. Ad hominemien sijaan toivoisin tännekin kunnon argumentointia.
Mulle on kaksi miestä valehdellut olevansa sinkkuja vaikka kotona odottikin puoliso, jonkin aikaa ehdin kumpaakin tapailla ennen kuin selvisi. Lisäksi rahallisesti kahdella miehellä joita tapailin ei ollut koskaan rahaa ja jonkin aikaa tarjosin juomia ja ruokia ja lainailin rahojani kunnes tajusin etten koskaan tule niitä takaisin saamaan.
Minua yritti käyttää hyväksi ulkomaalainen mies saadakseen oleskeluluvan. Oi että minä olin iloinen, lihava keski-ikäinen nainen, jota kukaan mies ei huolinut, kun minuun ihastui kolmekymppinen ihan hyvän näköinen ulkomaalainen mies. Hän oli ihanan romanttinen, kaikin puolin ystävällinen, seksi oli hyvää. Minä olin aivan rakastunut, ja ajattelin että tämä on melkein kuin lottovoitto että meikäläinen hyljeksitty vanhoilla päivillä saa vielä sellaisen onnen kokea.
Se onni loppui suht lyhyeen, kun yhtäkkiä mies alkoi nopeasti vaatia naimisiin. Olisin halunnutkin rakastuneena, ellei miehen sävyyn olisi tullut yhtäkkiä jotain oudon vaativaa ja hermostunutta. Siksi vaadin kertomaan miksi nyt on niin kiire. Näyttikin sitten kirjeen että oleskelulle suomessa tulisi loppu, ja että avioliitto suomalaisen kanssa voisi auttaa. Minulle tuli levoton olo ja sanoin että tarvitsen vähän aikaa ajatella. Mies kuitenkin totesi että aikaa ei ole, ja pahoinpiteli minut kun väitin vastaan. Komensi menemään naimisiin kanssaan tai tappaa. Lopulta päästäkseni tilanteesta, lupasin että menen naimisiin, mutta nyt minua itkettää niin paljon että on päästävä ulos kävelemään. Mies joka oli juuri hakannut minua, pussaili onnellisena kun mennään naimisiin, ja päästi minut ulos. Takaisin en koskaan tullut. Ajoin vanhempieni luo ja asuin siellä kunnes löysin kämpän.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]Rahallisesti. Huomaamatta sitä kokkaa paljon omilla varoilla ja mies ei tarjoa koskaan mitään. Olen paljon kyydinnyt autolla kauaskin ja mies ei juuri koskaan. On lainattu autoa ja toisinpäin ei koskaan. Onhan näitä. Olen liian avulias ja tyhmä.
[/quote]
Vahinkoalapeukku
Työpaikoilla on aina niitä miehiä, jotka yrittää vierittää omia tehtäviään jonkun kiltin tunnollisen naisen hoidettavaksi. Omallekin kohdalle osunut.
Rakastumisen huumasta sokaistuneena otin yhden elämäntapa-loisen luokseni asumaan ja lopulta siinä kävi niin, että loinen manipuloi minut ottamaan myös yhden kaverinsa asumaan "ihan vähäksi aikaa vaan". Niin minä sitten kannoin kassikaupalla ruokaa ja muita tykötarpeita kahdelle tontulle melkein vuoden ajan, omasta pussista tietysti maksellen... Nolottaa niin hitosti. :/
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:09"]
Uusi deittikumppani alkoi ronkua ekaa seksikertaa silla verukkeella ettei han halua olla surullinen, koska oli lahdossa viikoksi kaverinsa luo Belgiaan. Joo siis mit vit... Yks oli ihan jarkyttava tyoton pummi. Esitti kovinkin aulista ja auttavaista suhteen alussa, mutta pian huomasinkin kaiken huvin menevan minun, pienella palkalla silloin toissa olleen maksattavaksi vaivihkaa..tyylilla, mennaan leffaan, sit lippuluukulla, voitko maksaa munkin lipun. Kaukosuhteessa elaessani silloinen poikaystavani valtteli kaikin huonoinkin tekosyin ettei hanen tarvinnut ajaa minun luo silloiseen kotikaupunkiini, samoin valtteli joutumasta tulemaan vanhempieni luona vierailemaan. Hanen vanhemmillaan piti kayda tiuhaan, ja minun piti opiskelijabudjetilla ajella eessun taassun hanen luo vklopuiksi jos halusin nahda hanta.
[/quote]Haha.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]
Mistä nää muutama mies joiden mielestä ihan KAIKKI naiset metsästää rikkaita miehiä on tänne eksynyt. Tai mitä ihmeen traumoja niillä on naisista noin yleensä. Ikinä en kuule tällasia juttuja omien kaveripoikien suusta, he tosin saavat ihan hyvin naisia muutenkin..
[/quote]
Miten tämä on naisten keskustelupalstoilla niin yleistä, että ei käydä mielipiteen kimppuun vaan mielipiteen esittäjän? Jos olet mieltä X, sinun täytyy olla Y-tyyppinen ihminen. Ja yleensä sanotaan lassukaksi, pienimunaiseksi tai saamattomaksi luuseriksi. Ad hominemien sijaan toivoisin tännekin kunnon argumentointia.
[/quote]
En itse ole haukkunut ketään noilla nimillä tai muillakaan. Ei ole järkeä argumentoida jos vasta-argumentti on aina sama. jos mielipide on just esim: kaikki naiset ovat rahan perään vaikka tilastot ja esim omat kokemukset eivät vastaa väittämää ollenkaan niin ei tunnu edes järkevältä argumentoida kunnolla kun sillä ei tunnu olevan mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:33"]Jättäkää ne siat!
[/quote]
Ei pysty, joku niissä koukuttaa. Nytkin niin ihastunut että tekee kipeää:(
Pääsääntöisesti hälytyskellojen pitäisi soida silloin, kun Sinulla ei ole kysyntää kotimaisten miesten keskuudessa, mitta ulkomaalainen "rakastuu" sinuun nopeasti ja haluaa aloittaa seurustelun.
Fakta on, että esimerkiksi Afrikassa ei tykätä ylipainoisista naisista, vaikka niin joku Suomessa saattaa luulla. Olen itse asunut Afrikassa ja tiedän, että siellä miehet haluavat seurustella hoikan, sporttisen ja kauniin oman ikäisen tai nuoremman naisen kanssa. Jos joku afrikkalainen "ihastuu" lihavaan ja ehkä itseään vanhempaan naiseen, tekee mies sen vain ja ainoastaan oleskeluluvan tai paremman elintason toivossa. Sama juttu, miksi esim suonalaiset möhömahaiset alkoholistimiehet saavat nuoren ja kauniin thai-naisen vaimokseen.
Olen itse kokenut suuren vedätyksen, elintasoturistin toimesta. On tullut minulle kalliiksi. Tiedän myös surullisen monta vastaavaa tarinaa. Kaikki muuttuu, kunhan saatte lapsen miehen kanssa. Enää hänen ei tarvitse esittää rakastavaa, sillä pysyvä oleskelulupa sosiiaalietuuksineen on saavutettu. Olkaa varovaisia, siskot!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:15"]Työpaikoilla on aina niitä miehiä, jotka yrittää vierittää omia tehtäviään jonkun kiltin tunnollisen naisen hoidettavaksi. Omallekin kohdalle osunut.
[/quote]tämä!!!
[/quote] jonka jälkeen mies esittelee työn ja ideat ominaan...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Jotkut ovat kyvykkäitä pohtimaan syitä ilmiöiden takana.
Mieheni kaveri jäi asunnottomaksi yllättäen ja minä naiivina sieluna otin hänet meidän sohvalle asumaan. Odotin kyllä miehen mm. maksavan ruokansa itse ja osallistuvan kotitöihin, mutta peräti kerran taisi sen kesän aikana tiskata ja that's it. Tuli myös apajille kun ruoka oli valmista...
Hermot paloivat lopulta, kun olin vaatinut että kaveri alkaa etsimään itselleen asuntoa aktiivisesti ja hakemaan työtä: minulle nuristiin vastaan ja asetelma oli kuin nalkuttava äiti vs. teini-ikäinen poika! Kun ei muutosta tullut, heitin tyypin sitten ulos. Kiitokseksi 2kk passaamisesta ja ilmaisesta asumisesta sain haistattelut ja tyyppi katkaisi välit myös mieheeni.
Pahempaa mielestäni on orjuutus, kun toiselta viedään oma tahto. Kun rahasummat ovat pieniä, ei harmita, varsinkin jos ei odotakaan saavansa takaisin. Ehkä parempi kun ei seukkaa, vaan lainaa ystävänä, tarkoitan että on rehellisempää, kuin että jatkuu hyötymismielessä.