Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet on yrityänyt käyttää teitä hyväksi?

Vierailija
02.07.2015 |

muuten kuin seksuaalisessa mielessä?

Minulla on kokemusta joistakin tyypeistä, jotka ovat yrittäneet elää siivellä. Eivät onnistuneet kovin pitkään, kun tajusin mistä on kyse.

Näistä jutuistahan ei välttämättä puhuta ystävienkään kesken, kun häpeä on niin suuri. Olisi kiva kuitenkin kuulla muidenkin kokemulsia. Millä tavalla teitä on yritetty käyttää hyväksi, ja mistä voi mielestänne tunnistaa vaaran merkit jo alkuunsa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset ovat kuin ap:n kuvailemat miehet joten miten tuo lasketaan hyväksikäytöksi täällä :D??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käyttäneet. Olen sitten kai sen verran itsekästä sorttia, että tunnistan toisen samanmoisen heti. Minulle on esim. heti turn off, jos mies lainailee rahaa. Koska vastaan itse omasta taloudestani mulle on vähimmäisvaatimus, että mieskin tekee niin. Koska en koskaan aio loisia miehen lompakolla, (oon suht varakas) ei kukaan mieskään tule koskaan loisimaan minun lompakollani. Jne.

Vierailija
4/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tuttavuudeksi useamman kerran ns auervaara-tyyppi, joka ensin antaa olettaa olevansa varoissaan ja muutenkin kaikin puolin todella loistava puolisokandidaatti. Kun ihastun, alkaa totuus pikku hiljaa valjeta.

Varmaan mussa on jotain vikaa, kun vedän näitä puoleeni. Toisaalta olen seurustellut myös hyvien miesten kanssa.

Vierailija
5/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:18"]

Mulle on tullut tuttavuudeksi useamman kerran ns auervaara-tyyppi, joka ensin antaa olettaa olevansa varoissaan ja muutenkin kaikin puolin todella loistava puolisokandidaatti. Kun ihastun, alkaa totuus pikku hiljaa valjeta.

Varmaan mussa on jotain vikaa, kun vedän näitä puoleeni. Toisaalta olen seurustellut myös hyvien miesten kanssa.

[/quote]

Heh heh, ihastut siis miehen rahoihin ja myönnät sen itsekin. Sitten vielä kehtaat syyttää häntä hyväksikäytöstä kun et itse päässytkään siipeilemään. KOOMISTA.

Vierailija
6/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elänyt jo kaksi siivellä. Olen työssä käyvä opiskelija ja nämä kaks on ollut työttömiä opiskelijoita. Yhtäkkiä heräs siihen että mun kotona loikoilee joku jolle ostan ruuat, kaljat ja maksan netflixit ynnä muut. Toinen ryhdistäytyi kun näytin paperilla kuinka kalliiksi se lysti mulle tuli ja maksoi jopa jonkun verran tasotusta. En itseasiassa ole ikinä edes tapaillut miestä joka mulle olisi mitään maksanut (paitsi jotkut on yrittänyt saada baarista sänkyyn kaljalla). Ei tarvitsekkaan maksaa mutta ei mullakaan ole varaa elättää muita kun itseäni. N 22

Vierailija
7/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kiinnostunut elämään toisen siivellä, sillä minulla on hyvä tulotaso sekä perintöä tulossa. Haluan vain varmistaa, että toinen on varoissaan. Tämä siksi, että olen kohdannut noita siipeilijöitä. Nuo auervaarat ovat antaneet olettaa olevansa varakkaita - ei siis normituloisia - eli ovat reilusti valehdelleet. Tämä on siis yksi vaaran merkki. Valehdellaan reilusti. Ap

Vierailija
8/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää muutama mies joiden mielestä ihan KAIKKI naiset metsästää rikkaita miehiä on tänne eksynyt. Tai mitä ihmeen traumoja niillä on naisista noin yleensä. Ikinä en kuule tällasia juttuja omien kaveripoikien suusta, he tosin saavat ihan hyvin naisia muutenkin..

Vierailija
9/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti. Huomaamatta sitä kokkaa paljon omilla varoilla ja mies ei tarjoa koskaan mitään. Olen paljon kyydinnyt autolla kauaskin ja mies ei juuri koskaan. On lainattu autoa ja toisinpäin ei koskaan. Onhan näitä. Olen liian avulias ja tyhmä.

Vierailija
10/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:39"]Rahallisesti. Huomaamatta sitä kokkaa paljon omilla varoilla ja mies ei tarjoa koskaan mitään. Olen paljon kyydinnyt autolla kauaskin ja mies ei juuri koskaan. On lainattu autoa ja toisinpäin ei koskaan. Onhan näitä. Olen liian avulias ja tyhmä.
[/quote]

Joo mä kanssa oon antanut loputtomasti kyytejä.. tossa sun vikassa lauseessa se tiivistyy munkin kohdalla, haluan miellyttää ja tehdä miehelle kaikkea kivaa. Ideahan vaan on se että ton pitäisi toimia kumpaankin suuntaan. N22

Vierailija
11/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, tosin en ole ikinä seurustellut niin ehkä vaikuttaa?? Meinaan että en ole koskaan edes kunnolla tutustunut kehenkään mieheen :/

Vierailija
12/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yrittänyt päästä asuntooni asumaan siivellä

- halunneet itse ottaa taksin ja olleet maksamatta osuuttaan

- on asunut asunnossani siivellä... käyttänyt hyväksi kaikessa mitä voi saman katon alla asuessa

- on yrittänyt hyödyntää työpaikkaetujani kaverinsa ja itsensä hyväksi

- on pyrkinyt pöksyihin valehdellen haluavansa suhdetta

- jne

Vierailija
13/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi pyysi muuttamaan yhteen noin kuukauden tuntemisen jälkeen. Hänellä oli mielessä oleskelulupa. Sanoin, ettei onnistu - sen jälkeen tyypistä ei kuulunut mitään. Hän oli kotoisin naapurimaasta. 

Vierailija
14/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut ymmärtää että haluaa suhteen kanssani mutta halusikin vain seksiä. Itse elin täydessä alkuhuumassa. Sitten kun kaveri kyllästyi parin kuukauden jälkeen niin lopetti vaan kaiken yhteydenpidon. Jälkikäteen myönsi tämän ja pyysi anteeksi ja yritti vielä pariin kertaan päästä sänkyyn.

Vierailija
15/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun asuntoon on yritetty päästä asumaan maksamatta kuluja

oon ostanut ulkomaanmatkan, kun toinen on luvannut maksaa sen myöhemmin (mutta jättänyt maksamatta)

mua on yritetty saada tekemään laittomuuksia (avunantoon rikoksessa)

seksistä puhumattakaan

Vierailija
16/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin Auervaaroista pari kokemusta. Toinen näistä vielä pyöritti useampaa naista samanaikaisesti, ja tämä mies on yhä velkaa kymmenille ellei jopa nyt sadoille hyväntahtoisille naisille.

Vierailija
17/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti tahallaan kumin pois ja toivoi että olisin tullut raskaaksi. Hänellä ei myöskään ollut mitään halua perustaa perhettä kanssani, olisi vain halunnut pitää minut elämässään ja perustaa perheen jonkun toisen kanssa joka olisi ollut mieleisempi perheelleen ja suvulleen. Tiesi etten pystyisi aborttiin mikäli vahinko olisi käynyt.

Vierailija
18/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi deittikumppani alkoi ronkua ekaa seksikertaa silla verukkeella ettei han halua olla surullinen, koska oli lahdossa viikoksi kaverinsa luo Belgiaan. Joo siis mit vit...

Yks oli ihan jarkyttava tyoton pummi. Esitti kovinkin aulista ja auttavaista suhteen alussa, mutta pian huomasinkin kaiken huvin menevan minun, pienella palkalla silloin toissa olleen maksattavaksi vaivihkaa..tyylilla, mennaan leffaan, sit lippuluukulla, voitko maksaa munkin lipun.

Kaukosuhteessa elaessani silloinen poikaystavani valtteli kaikin huonoinkin tekosyin ettei hanen tarvinnut ajaa minun luo silloiseen kotikaupunkiini, samoin valtteli joutumasta tulemaan vanhempieni luona vierailemaan. Hanen vanhemmillaan piti kayda tiuhaan, ja minun piti opiskelijabudjetilla ajella eessun taassun hanen luo vklopuiksi jos halusin nahda hanta.

Vierailija
19/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestit ei näy?

Vierailija
20/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, mutta olen liian kiltti ja jotkut vaistoavat sen. Rahallisesti on muutamat käyttäneet hyväksi, niin miehet kuin naiset. Jotkut ovat maksaneet takaisin, mutta sitten on niitä, joihin ei kummasti saa yhteyttä sinä päivänä, kun tililleen on ilmestynyt rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi