Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen! Milloin olet viimeksi käynyt säännöllisesti viikonloppuna kavereiden kanssa jossain?

Vierailija
18.02.2022 |

Minä ehkä kymmenen vuotta sitten, kun lapset olivat pieniä. Silloinkaan en todellakaan joka viikonloppu, mutta säännöllisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan.

Minua ei kiinnosta tuollainen.

Vierailija
2/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti? No aikana ennen lastensaamista. Eli tuosta on aikaa yli 18 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi käynyt säännöllisesti? Onpa outo kysymys.

Vierailija
4/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni.

Kerran kolmessa kuukaudessa mennään ystäväni kanssa mökille viinitönikän kanssa ja lämmitetään sauna.

Kesällä myös kaksi säännöllistä viikonloppua kun näen kahta hyvää ystävääni jotka asuvat toisella puolen Suomea.

Vierailija
5/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vuotta 1993. Sen jälkeen kaveriporukassa meille alkoi syntyä lapsia, eikä enää päästy yhtäaikaa koskaan minnekään reissuille.

Vierailija
6/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 12 vuotta sitten. Silloin kun perhettä ei vielä ollut.

Vierailija
7/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet viimeksi käynyt säännöllisesti? Onpa outo kysymys.

Meillä oli ainakin ihan sellainen systeemi miehen kanssa, että annoimme toisillemme säännöllisesti vapaaillan viikonloppuna ja siihen sitten sovittiin jotain. ap

Vierailija
8/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta sitten.

Lasten jälkeen 1-2krt vuodessa ja silloinkin aina puolet puuttuu, kun ei sovi töiden tai lasten takia.

Jotkut sanoo, ettei saa puolisolta lupaa, mutta ainakaan itse en tarvitse mitään lupia menoihini. Ennemminkin jätän riennot väliin, koska jatkuva väsymys ja päälle seuraavan päivän entistä väsyneempi olo lasten hyöriessä ympärillä.

Vierailija
9/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2014, kävin Rantajameissa Lohjalla.

Vierailija
10/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan muuten tuolla "käydä jossain" ihan vaikka illallista, en mitään Tallinan-reissua. ap

Vierailija
11/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2014, kävin Rantajameissa Lohjalla.

Ja tämä oli siis säännöllistä ulkona käymistä?

Vierailija
12/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt säännöllisesti kavereiden kanssa viikonloppuisin missään edes ennen lapsia, saati sitten lasten aikana. 

Vierailija
13/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ei minulla ole kavereita, joiden kanssa teksiin säännöllisesti jotain. 

Vierailija
14/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä säännöllisyys tarkoittaa? Edellinen kerta kavereiden kanssa ilman lasta oli raskausaikana. Tytär täyttää kohta neljä vuotta. Lapsen isä voisi kyllä antaa minulle omaa aikaa, mutta ei ole vielä tehnyt niin, eikä pakottaakaan voi.

Vierailija
15/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käynyt säännöllisesti viikottain esim. liikuntaharrastuksissa, kavereiden kanssa kahvilla tai kävelyillä ym. Lasketaanko tätä vai haetaanko vain ns. viihteellä käymistä?

Vierailija
16/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina käynyt säännöllisesti viikottain esim. liikuntaharrastuksissa, kavereiden kanssa kahvilla tai kävelyillä ym. Lasketaanko tätä vai haetaanko vain ns. viihteellä käymistä?

Lasketaan ehdottomasti. Oma aika. ap

Vierailija
17/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti tapasin kavereitani joka keskiviikkoilta iltapalan merkeissä opiskeluaikana 30 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole tavattu säännöllisesti oli lapsia tai ei. Näemme kuitenkin useamman kerran vuodessa ja esim reissuilla, joten yhteistä aikaa on ihan runsaastikin.

Vierailija
18/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vanhin lapsi menee ensi vuonna lukioon. Näin kaveria viimeksi, kun lapsi konttasi lattialla. Lapsettomilla kavereilla on aikaa nähdä melkein joka viikko.

Vierailija
19/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kilpaurheilin ennen lasta. Niin teki kaikki kaveritkin. Samalla opiskeltiin. Nähtiin silloin, kun sopi aikatauluihin, jotka kaikilla oli täysin erilaiset.

Vierailija
20/41 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti käyn yhden kaverin kanssa viihteellä kun ollaan samassa kaupungissa (ei siis edes joka vuosi), viimeksi ennen koronaa. Samaa kaveria näen säännöllisesti kaffen verran kun ajan yksin mökille hänen kaupunkinsa kautta, jos hän on silloin kotona. 0-4 kertaa vuodessa.

Ei mulla mitään säännöllisiä kaveritapaamisia ollut edes nuorena sinkkuna.

N50