Ikävöin nuoruutta kun perjantai tarkoitti hauskanpitoa ja heti aamulla oli perhosia mahassa
Nykyään nukahdan töiden jälkeen sohvalle. Mitään kivaa ei ole tiedossa. Samaa tylsää puurtamista.
Tai jos kavereiden kanssa lähdetäänkin johonkin niin se on viikotolkulla suunnittelua, aikataulujen sovittelua ym ja lopulta parin viinilasillisen jälkeen kotiin.
Kommentit (24)
Täällä paheksutaan jos yli 30v käy ulkona kuten Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Eilen siivottu, käyty kaupassa, jne. Odotan tulevan viikonlopun joutoaikaa, jona ei tarvitse tehdä hittojakaan!
Aikuisen ihmisen elämää, jossa arki ratkaisee sen laadun eikä jalkojen levittäminen jollekin miehellä ja viikon fyysistä ja henkistä krapulaa🤣
Varmasti kuolisin siihen viinan määrään ja unen puutteeseen, mitä nuorena kestin...
Nuoruudessa upeinta oli aikaperspektiivi tulevaan.
Ei oikeastaan mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kuolisin siihen viinan määrään ja unen puutteeseen, mitä nuorena kestin...
Säälin sitä itseäni joka olin silloin. Mutta se kuuluu ikään että ymmärtää siitä sen mikä nenästä suuhun valui. Nyt sitä viikonloppua ei tarvitse suorittaa, että olisi jotakin.
Oliko se oikeasti kivaa notkua siellä baareissa yö myöhään? Itse ainakin muistan monet itkun pilkun jälkeen. Kaikki miehet on sikoja, kukaan ei tykkää musta.
Jee perjantai…pakkokivaa luvassa. Ja se vaivautunut tunnelma ennen kuin se ”hauskan”pito alkaa.
Aikansa kutakin.
Aikuinen keksii muuta kivaa.
Nuoruudessa viikonloppu oli työtä eli lauantaina klo 6 herätys ja klo 7.15 piti olla työpaikalla ja töissä. Sunnuntaina sama juttu. Nyt on nautinto, kun saa tehdä ihan mitä haluaa eikä tarvitse miettiä sitä, miten ehtii kaiken.
Ennen oli jotain mitä odottaa perjantailta. Nyt se on vain työtä. Ehkä pieni kalsarikänni ja nukkumaan.
Se, että mitään kivaa ei ole tiedossa on kyllä ihan itsestäsi kiinni. Toki, jos ainoa kiva on kännääminen baarissa , niin ymmärrän.
Oli tosi mukavia nuoruusvuosia. Kaiholla niitä vieläkin muistelen
Nuoruuden illuusio. Kun faktat käyvät selväksi, eli että elämä on samaa paskaa kymmeniä vuosia, on hyväkin päästää irti haaveilusta.
Itse haluaisin vieläkin juhlia enemmän. Ei vaan jaksa millään, pakko mennä aikaisin nukkumaan.
Mies kuorsaa vielä tuossa vieressä ja odotan, että se herää ja voidaan yhdessä olla tekemättä mitään! Ja huomiseen aamuunkin saa herätä virkeänä, eikä tarvitse miettiä mitä sitä tuli tehtyä.
En odota sitä aikaa kun oli haku päällä. Tällainen tasaisempi elämänvaihe parempi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se oikeasti kivaa notkua siellä baareissa yö myöhään? Itse ainakin muistan monet itkun pilkun jälkeen. Kaikki miehet on sikoja, kukaan ei tykkää musta.
Itse en ole niin baareista perustanut, mulle tuo hauskanpito oli kavereiden kanssa kokoontumista eri porukoiden kesken, mökkireissuja jne. Monesti kun muuta lähteivät baariin, niin minä lähdin kotiin jo, ja heeräsin aamulla tyytyväisenä :D
Mulla on yksi kaveri joka edelleen näin nelikymppisenä alkaa jopa ihan saunaillassa kärttämään toisia lähtemään yöelämään. Jos olemme kutsuneet ihmisiä meille illanviettoon, niin hän alkaa kympin aikaan viimeistään houkuttelemaan muita lähtemään meiltä hänen mukaansa.
Me emme miehen kanssa koksaan lähde ravintolaan yöllä. Jos menemme ravintolaan, niin viimeistään kasin aikaan pitää olla jo kotona, ennen kuin möly ja juoppoilu alkaa.
Olisipa nuoruus, jota ikävöidä. Sekin meni hukkaan, niinkuin tämä aikuisuuskin.
Minä en. Eilen siivottu, käyty kaupassa, jne. Odotan tulevan viikonlopun joutoaikaa, jona ei tarvitse tehdä hittojakaan!