Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsastaa naisessa ensimmäiseksi pepun

Vierailija
02.07.2015 |

"Ylivoimaisesti eniten katsotaan peppua. Sitä katsoo ensimmäisenä 37 prosenttia äänestäjistä. Toiseksi eniten katsotaan rintoja (20 %) ja sen jälkeen kasvoja (19 %). Silmiä katsoi ensimmäisenä 14 prosenttia ja vyötäröä vain neljä prosenttia vastaajista. Sääriä tutki ensimmäisenä vain kaksi prosenttia.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1435807682239.html

Pitäkää naiset peppu kunnossa, koska se tarkastetaan kaksikertaa varmemmin kuin tisisi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:40"]

"Rakastuin ensimmäisenä tulevan vaimoni perseeseen ja ajattelin, että tuon perseen kanssa haluan elää loppuelämäni, jakaa yhteiset ajatukseni ja unelmani perseen kanssa. Siksi kosin juuri sitä persettä." 

[/quote]

Tuo oli kai huumoria mutta ei tuo kaukana totuudesta ole. Kyllä sitä hyväpyllyisiin naisiin ihastuu suuremmalla todennäköisyydellä kuin huonopyllyisiin. Pitäisin hyvää pyllyä jopa ihan ykköskriteerinä naista katsastaessa.

[/quote]

Onneksi löytyy miehiä, joilla on muita kriteerejä kumppaninsa suhteen. Toivottavasti löydät unelmiesi perseen kuitenkin.

[/quote]

En väittänyt että tuo on ainoa kriteeri, mutta yksi tärkeimmistä kuitenkin.

Vierailija
22/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan naisten kuuluisi pitää peppu kunnossa? Kun kuitenkin sama pätee vielä kovempaa naisiin että he katsovat miehessä ensiksi pepun.

[/quote]

Noo, koska kukaan mies ei persellään naista saa, mutta nainen voi saada miehen. 

Motivaattori puuttuu. 

Kyllä miehetkin panostaisivat jos rajahyöty olisi edes lähelle sama kuin naisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin päätän kiinnostukseni pinpen perusteella

Vierailija
24/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla pittää olla hyvä pylly? Miehilläkin pitää olla sit habaa jos tälle linjalle mennään :D
Treeniä treeniä koko ihmiskunta niin pysytään toistemme silmissä hyvänä! Pinnallista shaibaa.

Vierailija
25/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:40"]"Rakastuin ensimmäisenä tulevan vaimoni perseeseen ja ajattelin, että tuon perseen kanssa haluan elää loppuelämäni, jakaa yhteiset ajatukseni ja unelmani perseen kanssa. Siksi kosin juuri sitä persettä." 
[/quote]

Miten ymmärsit taas tahallasi väärin? Läski

Vierailija
27/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa tavata kivalta vaikuttava mies, jonka ykköskriteeriksi kumppanissa paljastuisi naisen perseen muoto ja koko. Toisaalta tuollainen mies tuskin edes aluksi vaikuttaisi kivalta. Mutta noillekin varmasti löytyy kaltaisensa naiset, joille ne miehen mitat sitten ovat se ykkösasia.  

Vierailija
28/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä niin että silloin kun olen treenannut niin kanssani oleva mies pitää itseään peppumiehenä, kun olen lihonnut ja rinnat kasvaneet, on mies tissimies. Kun on kesä ja sääret näkyvät on mies säärimies. Silmiä nyt kehuu kaikki. Hei ei nainen ole vain yksi ruumiinosa!

Vierailija
29/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet, katsokaas hei että sieltä housunpuntista löytyy hei muutakin sitten kuin kuule hei joku prinssinakki hei.

Vierailija
30/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, nyt selvis miksi miehet on aina pörränneet mun ympärillä kuin mehiläiset hunajapurkin! Mulla on edelleen reilusti yli nelikymppisenä ehken yksi maailman parhaimmista pepuista, siis oikeesti ja ihan vaan luonnostaan, mitään en oo sille tehnyt, se on sukuvika. Liikuntaa kyllä harrastan, että kai se sen takia on pysynytkin niin hyvänä ;). Oon nimittäin ihmetellyt, kun oon ihan tavallisen näkönen, nyt siis jo ikivanha kurppa ja tissitki ihan vaan tavallista keskikokoa, että mitä hemmettiä ne miehet mussa näkee, en edes pukeudu seksikkäästi ja meikkaan vähän tai en ollenkaan. Mutta siis perse, siinä se vastaus nyt sitten on!

Täytyy kyllä tunnustaa, että itse tsekkaan myös aina miehen pepun ekana, no jos vastaan kävelee sitten housun etumuksen ja sitten naaman.

Vierailija
31/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:33"]No hitto, nyt selvis miksi miehet on aina pörränneet mun ympärillä kuin mehiläiset hunajapurkin! Mulla on edelleen reilusti yli nelikymppisenä ehken yksi maailman parhaimmista pepuista, siis oikeesti ja ihan vaan luonnostaan, mitään en oo sille tehnyt, se on sukuvika. Liikuntaa kyllä harrastan, että kai se sen takia on pysynytkin niin hyvänä ;). Oon nimittäin ihmetellyt, kun oon ihan tavallisen näkönen, nyt siis jo ikivanha kurppa ja tissitki ihan vaan tavallista keskikokoa, että mitä hemmettiä ne miehet mussa näkee, en edes pukeudu seksikkäästi ja meikkaan vähän tai en ollenkaan. Mutta siis perse, siinä se vastaus nyt sitten on!

Täytyy kyllä tunnustaa, että itse tsekkaan myös aina miehen pepun ekana, no jos vastaan kävelee sitten housun etumuksen ja sitten naaman.
[/quote] Mulla oli koko nuoruuden peppu se paras osa. Sitten kun antoi rasvaprosentin kasvaa ja laiskistui, niin rinnat oli se juttu. Ehkä tästä voi päätellä että olen aika sopusuhtainen. Mitä milloinkin. Gluteus maximus on sika helppo saada kondikseen kun osaa ;)

Vierailija
32/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuskohan akat tuota koko uutista. Siis miehet katsoo ensimmäisenä naisen perseen. Katsoo! haloo vauhkoontuneet lehmät!!

Vierailija
33/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:41"]Tajuskohan akat tuota koko uutista. Siis miehet katsoo ensimmäisenä naisen perseen. Katsoo! haloo vauhkoontuneet lehmät!!
[/quote] Me naiset ollaan herkkiä ja ylianalysoidaan. Kyllä mä tiedän että hottius on osiensa summa.

Vierailija
34/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina takapuolen naisesta ja ajatus siirtyy "millaistakohan tuota olisi takaapäin painaa", ah miten kaunis perä.

Vierailija
35/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan naisten kuuluisi pitää peppu kunnossa? Kun kuitenkin sama pätee vielä kovempaa naisiin että he katsovat miehessä ensiksi pepun.

[/quote] Minä katson miehestä ekana hartiat ja käsivarret. Hyvä perse on vaan plussa jos sellainen löytyy.

Vierailija
36/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perästä havaitseen hänen elintapansa.

Vierailija
37/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:22"]

Naisen perästä havaitseen hänen elintapansa.

[/quote]

Ai että laardi ja mässy maistuu? Makunsa kullakin ja hyvä niin.

Vierailija
38/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että mikä ketju. Antaa kuvan siitä, kuinka kaikkien miehet olisivat kiimaisia koiria, jotka eivät osaa hallita itseään ja myös antaa kuvan siitä, että naisten kuuluu alistua ja pukeutua miten muut tykkää. Hyi että.

Vierailija
39/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:32"]

"Ylivoimaisesti eniten katsotaan peppua. Sitä katsoo ensimmäisenä 37 prosenttia äänestäjistä. Toiseksi eniten katsotaan rintoja (20 %) ja sen jälkeen kasvoja (19 %). Silmiä katsoi ensimmäisenä 14 prosenttia ja vyötäröä vain neljä prosenttia vastaajista. Sääriä tutki ensimmäisenä vain kaksi prosenttia.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1435807682239.html

Pitäkää naiset peppu kunnossa, koska se tarkastetaan kaksikertaa varmemmin kuin tisisi.

[/quote]

väärin

Vierailija
40/43 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa 30% miehistä on tissimiehiä, 30% peppumiehiä ja 30% säärimiehiä. (loput 10% ovat homoja)

Tämä on kylmä fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän