Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökillä jumissa poikaystävän ja tämän idiootti kavereiden kanssa

Vierailija
02.07.2015 |

Olen poikaystäväni ja hänen ystäviensä kanssa mökillä. Miehiä on sellainen kuuden hengen poppoo. Tänne piti lähteä myös poikaystävän kahden ystävän tyttöystävä, mutta toinen poikaystävän ystävistä erosi ja toisen tyttöystävä joutuikin lähtemään yllättäin työmatkalle. Toisin sanoen olen ainoana naisena täällä.
Miehet alkavat kittaamaan kaljaa heti aamusta ja puolet porukasta sammuu ennen kymmenen uutisia ja tämän pitäisi olla hauskaa. Olisin jättänyt koko reissun väliin ellen olisi ehtinyt maksaa omaa osuutta mökin vuokrasta.
Tuo miesten örvellys on ihan järkyttävää. Uskomatonta miten yleensä niin fiksusta poikaystävästänikin tulee noiden muiden seurassa täysi urpo.
Eilen yksi näistä poikaystävän kavereista yritti vokotella mua. Tiedä sitten johtuiko siitä että hän oli tuhannen tuiskeessa. Joka tapauksessa täällä on ihan hirveää. Piileskelen saunamökissä suurimman osan ajasta tai sitten olen kävelemässä tms. En pääse pois täältä kun mulla ei ole ajokorttia ja busseja täällä ei kulje. Apua oikeasti, sunnuntaihin asti pitäisi kestää, tulen hulluksi

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:58"]Ämmistä on vaan harmia. Propsit miehelle ettei antanut pilluriippuvaisuutensa pilata välejä kavereihinsa. Ei ole siis mikään lassukka.
[/quote]
Ai pilata välejä kavereihin? Miksi on sitten yleensä parisuhteessa? Kun on suhteessa niin silloin ollaan joko tosissaan tai ei ollenkaan. Aikuisen ihmisen merkki on se että kaverit on vaan kavereita. Ja mitä ihmettä on kun pitää ryypätä melkein itsensä hengiltä ns kaveriseurassa sitähän se sammuminen tarkoittaa. Ja aloittajan poikaystävä on nimenomaan lassukka jos joku eli ei osaa sanoa ei ns kavereille ja pitää örveltää. Kun aloimme seurustella mieheni kanssa niin ihmettelin joidenkin miehen kavereiden suhtautumista minuun. Kun asuimme jo yhdessä niin mieheni kertoi että hän oli sanonut monesti kavereilleen että minä en päästä häntä baariin mökille jne. ja siksi olin saanut tuimia katseita. Oli sanonut niin koska oli niin kyllästynyt siihen örveltämis ns hauskanpitoon.

Vierailija
42/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:58"]Ämmistä on vaan harmia. Propsit miehelle ettei antanut pilluriippuvaisuutensa pilata välejä kavereihinsa. Ei ole siis mikään lassukka. [/quote] Ai pilata välejä kavereihin? Miksi on sitten yleensä parisuhteessa? Kun on suhteessa niin silloin ollaan joko tosissaan tai ei ollenkaan. Aikuisen ihmisen merkki on se että kaverit on vaan kavereita. Ja mitä ihmettä on kun pitää ryypätä melkein itsensä hengiltä ns kaveriseurassa sitähän se sammuminen tarkoittaa. Ja aloittajan poikaystävä on nimenomaan lassukka jos joku eli ei osaa sanoa ei ns kavereille ja pitää örveltää. Kun aloimme seurustella mieheni kanssa niin ihmettelin joidenkin miehen kavereiden suhtautumista minuun. Kun asuimme jo yhdessä niin mieheni kertoi että hän oli sanonut monesti kavereilleen että minä en päästä häntä baariin mökille jne. ja siksi olin saanut tuimia katseita. Oli sanonut niin koska oli niin kyllästynyt siihen örveltämis ns hauskanpitoon.

[/quote]

Tämä on niin totta. Minun mieheni käytti myös nuorena tuota tekosyytä. Ne ns. kaverit eivät ihan oikeasti tajua, että kaikkia miehiä ei enää kiinnosta se rällästäminen. Minun puolestani olisi voinut mennä, mutta itse ei halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"]Nainen haluaa omistaa miehensä ja katkaista sen kaverisuhteet jotta voi harrastaa lypsämistä kaikessa rauhassa.
[/quote]
Katkaista kaverisuhteet? Eikö miehet osaa olla kavereidensa seurassa ilman että pitää örveltää aamusta asti ja leikkiä kusipäätä? Muita ihmisiä ei voi huomioida? Huhuh. Onneks mä olen löytäny ilmeisen normaalin miehen.
[/quote]
Sinä et voi valita rusinoita pullasta. Otat joko miehen tai sitten et ota. Miehet ei mukaudu ämmien tahtoon.
[/quote]
No mulla onneksi on MIES, ei keskenkasvuista kakaraa jonka pitää kavereiden edessä esittää kovaa jätkää ja olla niin olevinaan. Onpa ongelma miehelle jos pitäis tyttöystävääkin välillä huomioida.
[/quote]
Voisko niitä kavereita huomioida muutaman kerran vuodessa. Koita pitää psyykkeesi kasassa pienemmällä huomiolla.
[/quote]
Voi, siinäkö se sun ongelmas tulikin jonka takia pitää täällä itkeä. Saat tavata kavereita muutaman kerran vuodessa? Mun mies saa tavata kavereita sillon kun tahtoo :) Joskus olen itsekin paikalla jos tapaavat meillä tai meidän mökillä, eipä siitä ole vielä kenellekään ongelmaa tai narinan aihetta tullut.

Vierailija
44/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:30"]Etkö saa sitä suutasi auki siellä ?? Hissukka joka murjottaa. Pilaat muiden lomafiiliksen
[/quote]
Ai muiden mökkifiiliksen? Eihän tuolla ole kellään mitään mökkifiikistä vaan roskasakki örveltämässä.

Vierailija
45/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole hauskaa, jos on selvinpäin ja muut kännissä. Sen sijaan, että vaatisi muita olemaan myös selvinpäin, on helpompi vetää itse kännit. Et ole vastuussa mökistä tai miehistä yhtään enempää kuin hekään, joten sinulla ei ole velvollisuutta vahtia ja paimentaa heitä selvinpäin. Nyt kalja auki, nainen!

Vierailija
46/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy kun tyhmät tosikot ämmät pilaa poikaporukan hauskanpidon ja kaverisuhteet. Vois tässäkin ketjussa ulisevat miehet kasvaa aikuisiksi. Todella toivon, että ette seurustelekaan, jos kerran naiset on teistä niin kamalia.

Vierailija
47/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:42"]Ei tietenkään ole hauskaa, jos on selvinpäin ja muut kännissä. Sen sijaan, että vaatisi muita olemaan myös selvinpäin, on helpompi vetää itse kännit. Et ole vastuussa mökistä tai miehistä yhtään enempää kuin hekään, joten sinulla ei ole velvollisuutta vahtia ja paimentaa heitä selvinpäin. Nyt kalja auki, nainen!
[/quote]

Ap:lla on varmaan hiivasieni. Just näitä tyttöystäviä jotka seisoo kädet puuskassa naama norsunvitulla nurkassa

Vierailija
48/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen logiikkaa: jos känniörvellys ei ole sinusta hauskaa, vika on sinussa.

Vierailija
49/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi lähdit sinne! Itse en olis iki päivänä lähtenyt ainoana naisena katsomaan äijien ryyppäämistä, vaikka oisin menettänytkin rahaa. Ehkä ne miehetkin ois porukassa maksanut sun osuuden, että olisivat saaneet mökkeillä äijäporukalla. :D

Vierailija
50/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:51"]En tajua miksi lähdit sinne! Itse en olis iki päivänä lähtenyt ainoana naisena katsomaan äijien ryyppäämistä, vaikka oisin menettänytkin rahaa. Ehkä ne miehetkin ois porukassa maksanut sun osuuden, että olisivat saaneet mökkeillä äijäporukalla. :D
[/quote]
Oletkin nainen joka kykenee loogiseen ajatteluun.

Vierailija
51/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se tulipalokäänne tulikin jo käytettyä? Otatko tälle illalle sen vonkaamisen jatkamisen? Vai huomisaamuna, kun olet muka pesulla järvellä, niin sinne ilmestyykin joku veijari, jonka piti olla krapuloissaan nukkumassa?

Entä se kimppakivakäänne ja tappelu? Milloin kutsutaan poliisit ja naampurimökkiläiset?

Oikeasti niin läpinäkyvä trolli ja ap selkeästi kirjoittelee itselleen. Alussa oli aatami ja eeva ja siitä se taas lähtee, mitä tehdä?

Vierailija
52/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:01"]Käske sen poikakaverisi heittää sinut mäkeen sieltä. Se varmaan ajaa mielellään, että saa jatkaa poikain kanssa. [/quote] Päivän aivopieru!! Ovat kiskoneet aamusta asti kaljaa ja sun mielestä joutaa auton rattiin?

[/quote]

Poikakaveri joutaa autonrattiin huomenna, kun on ollut päivän selvänä. Aivopieru sulla on housuissas. Mutta eihän tästä sen fiksumpaa tule, kun tarkoitus on provoilla koko illan ja jatkaa tätä muutaman päivän, Mökkikuulumistrollia voi jatkaa vaikka koko viikonlopun. "No nyt se taas tuli vokottelemaan, mitä mä teen?". "Poikkis lupasi heittää junalle klo 16, mutta tuolla se rannassa juuri avasi kaljan!"

Siihen voi jatkoksi vielä keksi vaikka tulipalonkin ja kaikilla kännykät järvessä, kuinka saamme apua yms yms. Sori, mutta nyt en jatkaisi enempää.

[/quote]

Ja ne kutsumattomat sukulaiset, joilla on matkassa vain hk.n sininen ja odottavat pihvejä ja punaviiniä ruoaksi. Ja totta kai heillä on lauma huonostikasvatettuja kakaroita matkassa, jotka on nälkäisiä

Vierailija
53/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:07"]

Olen pahoillani. Kuluisikohan aika paremmin katsomalla vaikka tätä tv-sarjaa? 

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Hih, ihana ehdotus, kiva kesäsarja :)

[/quote]Kuulostat kiinnostavalta. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
54/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankkisin jonkun kyydin pois vaikka sitten pakon edessä liftaamalla. :D Vittu en mä kestäis tollasta, toista ei huomioida yhtään. Viinaksia ei tarjota toiselle, juodaan ja juodaan vaan tutussa tiiviissä porukassa josta muut jää pois. Mä haistattaisin vitut ja keksisin jtn kivaa. :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän