Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Up tai Nosto viestejä miinustetaan?

Vierailija
26.06.2015 |

Eli jos haluaa nostaa ketjua, niin miksi sitä miinustetaan? Olen aina ihmetellyt? Jos haluaa nostaa ketjun, niin mitä siihen pitäisi sitten miinustajien mielestä kirjoittaa? Tyhjäksihän viestikenttää ei voi täällä jättää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole mitään kommentoitavaa ketjuun, niin miksi se pitää nostaa?

Vierailija
2/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostaa, jos ei nostajalla itselläänkään ole aiheesta enää sanottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pitäisi olla itselläkin aiheeseen jotain sanomista. Jos ketju pääsee tippumaan, ei se kiinnosta silloin ketään

Vierailija
4/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, jos nostetaan typeriä ketjuja, jotka ansaitsevatkin pudota. Minua häiritsee myös, jos ap on saanut, jo vaikka kuinka paljon vastauksia, muttei kommentoi niitä mitenkään, uppaa vaan.

Vierailija
5/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista. Välillä vaan tuntuu, että täällä tulee uusia ketjuja niin tiuhaa tahtia, että hyvätkin jää jalkoihin, ja on ihan kiva jos sellaisen nostaa. Siksi siis olen ihmetellyt uppaamisen alapeukuttamista. Minussa se ei herätä ärsyyntymistä. Kiitos kun valaisitte :)

Ap

Vierailija
6/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:23"]

Ok, kiitos vastauksista. Välillä vaan tuntuu, että täällä tulee uusia ketjuja niin tiuhaa tahtia, että hyvätkin jää jalkoihin, ja on ihan kiva jos sellaisen nostaa. Siksi siis olen ihmetellyt uppaamisen alapeukuttamista. Minussa se ei herätä ärsyyntymistä. Kiitos kun valaisitte :)

Ap

[/quote]

Olen samaa mieltä. Tämä foorumi on niin sekava ja käynnissä olevia keskusteluita on niin paljon, että ihan hyvin voi joku hyväkin keskustelu hiljentyä. Minun puolestani saa upitella. 

Vierailija
7/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

:p

Vierailija
8/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:23"]

Ap

[/quote]

Olen samaa mieltä. Tämä foorumi on niin sekava ja käynnissä olevia keskusteluita on niin paljon, että ihan hyvin voi joku hyväkin keskustelu hiljentyä. Minun puolestani saa upitella. 

[/quote]

Mutta jos on halua tuoda keskustelua pinnalle, eikö siihen voisi keksiä jotain sanottavaa, uutta kantaa tai muuta pohdittavaa? Jotain, mikä herättelisi keskustelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän