Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki uusilla hienoilla autoilla ajavat miehet ärsyyntyy aina, kun

Vierailija
17.02.2022 |

ne jää mulle ja mun vanhalle Toyotalle lähdössä kakkoseksi. Ärsyttääkö, kun vanha ämmä lähtee nopeemmin? Kun kuviteellaan, ettei yhdistelmä nainen ja vanha auto liikahda mihinkään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri aina sanoi että voittaa vaikka kenet kiihdytyksessä renaultinromullaan.

No kai nyt kun ajaa 10min kaasu pohjassa, kukaan muu kehdannu :D

Mullon yks kaveei joka kehuu miten aina volvo lähtee ja sillä jätetään audit ja bemarit (tärkeää mainita nimenomaan nämä merkit) valoissa viivalta.

Kysyin, paljonko sillä on siinä tehoja, ei suostunut kertomaan 😂

Kysyin, millä moottorilla se on, että olisin voinut päätellä ne tehot noin suunnilleen, ei suostunut kertomaan 😂

No, on käynyt ilmi, että se volvo on 1,6 litraisella bensakoneella 😂🙈 Eli ei sillä jätetä ketään.

Vähän hymyilyttää nää jutut, kun kertoo niitä edelleen.

Ps. Ajan itse Audilla 🤣 Kolmen litran diesel nelivedolla... Salaa toivon, että se osuis joskus valoissa viereen.

Pointti on se, että harvemmalla piti pokka ajaa motaria 10min kaasu pohjassa.

Vierailija
22/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullon yks kaveei joka kehuu miten aina volvo lähtee ja sillä jätetään audit ja bemarit (tärkeää mainita nimenomaan nämä merkit) valoissa viivalta.

Kysyin, millä moottorilla se on, että olisin voinut päätellä ne tehot noin suunnilleen, ei suostunut kertomaan 😂

No, on käynyt ilmi, että se volvo on 1,6 litraisella bensakoneella 😂🙈 Eli ei sillä jätetä ketään.

Ps. Ajan itse Audilla 🤣 Kolmen litran diesel nelivedolla... Salaa toivon, että se osuis joskus valoissa viereen.

Pikkasenko kehu haisee 🤣 Tai osua ja upota

Osua ja upota mikä?

Ai se, kun en kertonut kaverille ajavani paljon tehokkaammalla autolla, kun hän kehuskeli omansa nopeutta ja tehokkuutta, jotka ei pidä paikkaansa?

Vai se, että kerroin täällä itse ajavani juuri sen merkkisellä (ja tehokkaalla) autolla, jotka hän kehuskelee jättävänsä helposti taakseen sillä perus karvalakkivolvolla? Varmaan se. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tuliterä Mersu. Ei tarvi valoissa kilpailla, kun kaikki tietää, että kyllä se lähtee, jos mä niin haluun.

Vierailija
24/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 3l diesel ole tehokas meilläpäin, edes viritettynä

Vierailija
25/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on pojan kossi.

Vierailija
26/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän ei tässä tapauksessa ollut mistään kiihdytyskisasta vaan liikennevaloista lähdöstä ja kuinka ne ausit suun muut kiihtyy siitä sen jälkeen kymmenen minuttia kaasu pohjassa, kun ne oli niin hitaita lähtemään. Miksei ne voi olla kuin jollain rellulla tai opelilla ajavat ja ajaa ihan normaalisti eikä lähteä näyttämään mulle jotain, kun kävi niin paljon kyrsimään se, että joku tämmöinen on vaan nopeempi lähtemään. Mun yksi periaate liikenteessä on se, että valoihin ei jäädä kupeksimaan, jotta mahdollisimman moni ehtii samoilla vihreillä.

Siis sä lähdet valoista ripeästi, kaikki muut välttämättä ei ja sitten ihmettelet, kun ne kuitenkin myöhemmin motarilla ajaa ohi?  Ja sä ajattelet, että niitä kyrsii ja ne ohittaa siksi?

Voisko ne kuitenkin ohittaa, koska ne haluaa ajaa siellä motarilla kovempaa? Ehkä ne lähtee hitaammin liikkeelle, kiihdyttää hitaammin, mutta ajavat sitten kuitenkin loppujen lopuksi kovempaa.

Ei kai kukaan aja motarilla 10min kaasu pohjassa? Ettet sä nyt vaan kuitenkin kuvittele koko ärsyyntymisjutun, mistä sä tiedät, millä mielellä ne siellä autoissaan on?

Vierailija
27/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 3l diesel ole tehokas meilläpäin, edes viritettynä

Eipä tietenkään niin.

On se kuitenkin 1,6 litraiseen bensavehkeeseen verrattuna aivan eri planeetalta, vakionakin.

Vierailija
28/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huvitellut hieman samalla tavalla silloin, kun liikennevaloihin vasemmalle kaistalle tulee sen näköinen kuski-auto-yhdistelmä, joka haluaa tien auki ja heti. En polje kaasua tai muutenkaan esittele mitään, mutta lähden juuri sitä vauhtia, että keulani pysyy puoli metriä naapurin keulan edellä. Seuraavissa valoissa ollaan taas rinnakkain, ja minua huvittaa, kun naapuri lähteekin kuin ammus, jottei vain jää vanhalle akalle toiseksi. Huvittavaa on se, että tuo ammus kiitää hetken aikaa pitkin tietä yksinään ja ilman näkyvää syytä ja sitten hiljentää lailliseen vauhtiin. Hullujen kiihdyttäjien kimppaan en lähde, mutta nepä tunnistaa kyllä jo valoissa seisoessaan.

No, tätä tapahtui jo 80-luvulla, kun olin nuori akka. En ole muuttunut yhtään, mutta eivätpä ole miehetkään. :D

t. Iso moottori vanhassa autossa ja herkkä kaasuvarvas

Vierailija
29/29 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasenko kehu haisee 🤣 Tai osua ja upota

Ettei nyt vaan osunut ihan siellä päässä 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi