Miksi kaikki uusilla hienoilla autoilla ajavat miehet ärsyyntyy aina, kun
ne jää mulle ja mun vanhalle Toyotalle lähdössä kakkoseksi. Ärsyttääkö, kun vanha ämmä lähtee nopeemmin? Kun kuviteellaan, ettei yhdistelmä nainen ja vanha auto liikahda mihinkään.
Kommentit (29)
Ei kai kukaan jaksa jollain nelipyöräisellä edes kiihdytellä? :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä Toyota?
Carina
Apinakin osaa painaa kaasua, mutta tarvitaan älykkyyttä pitää kaasupoljin sellaisessa asennossa, että nopeusrajoitus ei ylity.
Vierailija kirjoitti:
Apinakin osaa painaa kaasua, mutta tarvitaan älykkyyttä pitää kaasupoljin sellaisessa asennossa, että nopeusrajoitus ei ylity.
No ne miehet on sitten apinoita.
Sanotaan näin että siinä on syynä se että köyhällä on varaa ajaakkin kovempaa ylinopeutta vanhalla autolla, ja harvoin köyhällä on kallis auto kun ne mahdolliset sakot tulee sitten tulojen mukaan.
Vanhat Toyotat sinänsä kiihtyy aika jees, ovat kevyviä autoja ja moottorit pirteitä kokoisekseen.
Jokainen tajuaa että uudehkolle Audille, Bmw:lle tai isompi moottoriselle Volkkarille ei ole jakoja voittoon noin vanhalla pieni moottorisella autolla.
Pikkuinen "kauppakassi" on myös näille punainen vaate. Mun mies ajaa välillä mun kauppakassilla samaa vauhtia kuin omalla kalliimmalla nelivedollaan ja on ihmetellyt, että lylläpä liikennekäytös on muilla ihan erilaista, riippuen siitä, kummalla autolla on liikkeellä.
Ap, ne ei vaan lähteneet kisaan sun kanssa. Tosiaan uudet mersut ja bemut isolla moottorilla / sähköisinä on niin nopeasti kiihtyviä ettei sulla ois kisatilanteessa mitään jakoa voittoon.
Joskus kun joku vanha pikkukirppu koittaa painaa ohi liikennevaloissa, niin painan kaasua juuri sen verran ettei sen nokka ohita minun nokkaani. Vieressä kyllä ollaan lappu pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan näin että siinä on syynä se että köyhällä on varaa ajaakkin kovempaa ylinopeutta vanhalla autolla, ja harvoin köyhällä on kallis auto kun ne mahdolliset sakot tulee sitten tulojen mukaan.
Vanhat Toyotat sinänsä kiihtyy aika jees, ovat kevyviä autoja ja moottorit pirteitä kokoisekseen.
Jokainen tajuaa että uudehkolle Audille, Bmw:lle tai isompi moottoriselle Volkkarille ei ole jakoja voittoon noin vanhalla pieni moottorisella autolla.
Eihän liikennevaloista lähdössä ole ylinopeudesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ne ei vaan lähteneet kisaan sun kanssa. Tosiaan uudet mersut ja bemut isolla moottorilla / sähköisinä on niin nopeasti kiihtyviä ettei sulla ois kisatilanteessa mitään jakoa voittoon.
Joskus kun joku vanha pikkukirppu koittaa painaa ohi liikennevaloissa, niin painan kaasua juuri sen verran ettei sen nokka ohita minun nokkaani. Vieressä kyllä ollaan lappu pohjassa.
No just nimenomaan, kun ne alkaa kisailee, kun jäävät lähdössä taakse. Sitten pitää kaasu pohjassa ajaa ylinopeutta seuraaviin valoihin oodottamaan. Ja taas jäävät toiseksi...
Vanha nainen, niin minulla ei liikahda mikään.
Carina. Lol. Paljon sullon tehoja siinä? Joku 75kW?
Vierailija kirjoitti:
V**ustako mä tiedän, mikän. autoasiantuntija ole. Mä vaan ajan sillä.
Kaveri aina sanoi että voittaa vaikka kenet kiihdytyksessä renaultinromullaan.
No kai nyt kun ajaa 10min kaasu pohjassa, kukaan muu kehdannu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V**ustako mä tiedän, mikän. autoasiantuntija ole. Mä vaan ajan sillä.
😂😂😂
Ei sulle kukaan jää.
Mä aattelin, että sulla on joku älytön äärilleen viritetty tuning-kaarina (se 75kW oli vähän v*ttuilua, sori siitä), mutta ei siis olekaan.
Se on siis enintään 2.0gt ja sillä ei kyllä tee yhtään mitään, jos joku (melkein mikä tahansa) nykyauto lähtee viivalle.
Ne ei siis aja sun kanssa kilpaa, vaan ajavat ihan sitä omaa ajoaan ja se kisa on vaan sun korvien välissä. Myös se niiden muiden "ärsyyntyminen".
Vierailija kirjoitti:
Kysehän ei tässä tapauksessa ollut mistään kiihdytyskisasta vaan liikennevaloista lähdöstä ja kuinka ne ausit suun muut kiihtyy siitä sen jälkeen kymmenen minuttia kaasu pohjassa, kun ne oli niin hitaita lähtemään. Miksei ne voi olla kuin jollain rellulla tai opelilla ajavat ja ajaa ihan normaalisti eikä lähteä näyttämään mulle jotain, kun kävi niin paljon kyrsimään se, että joku tämmöinen on vaan nopeempi lähtemään. Mun yksi periaate liikenteessä on se, että valoihin ei jäädä kupeksimaan, jotta mahdollisimman moni ehtii samoilla vihreillä.
Vierailija kirjoitti:
Mullon yks kaveei joka kehuu miten aina volvo lähtee ja sillä jätetään audit ja bemarit (tärkeää mainita nimenomaan nämä merkit) valoissa viivalta.
Kysyin, paljonko sillä on siinä tehoja, ei suostunut kertomaan 😂
Kysyin, millä moottorilla se on, että olisin voinut päätellä ne tehot noin suunnilleen, ei suostunut kertomaan 😂
No, on käynyt ilmi, että se volvo on 1,6 litraisella bensakoneella 😂🙈 Eli ei sillä jätetä ketään.
Vähän hymyilyttää nää jutut, kun kertoo niitä edelleen.
Ps. Ajan itse Audilla 🤣 Kolmen litran diesel nelivedolla... Salaa toivon, että se osuis joskus valoissa viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt kun ajaa 10min kaasu pohjassa, kukaan muu kehdannu :DMullon yks kaveei joka kehuu miten aina volvo lähtee ja sillä jätetään audit ja bemarit (tärkeää mainita nimenomaan nämä merkit) valoissa viivalta.
Kysyin, paljonko sillä on siinä tehoja, ei suostunut kertomaan 😂
Kysyin, millä moottorilla se on, että olisin voinut päätellä ne tehot noin suunnilleen, ei suostunut kertomaan 😂No, on käynyt ilmi, että se volvo on 1,6 litraisella bensakoneella 😂🙈 Eli ei sillä jätetä ketään.
Vähän hymyilyttää nää jutut, kun kertoo niitä edelleen.Ps. Ajan itse Audilla 🤣 Kolmen litran diesel nelivedolla... Salaa toivon, että se osuis joskus valoissa viereen.
Pikkasenko kehu haisee 🤣 Tai osua ja upota
Sen verran komppaan, että kysehän ei ole autosta vaan kuskin reaktioajasta ja ajotaidoista.
Mistä tiedät että ne ärsyyntyy? Ootko käynyt jutulla? Mäpä luulen että ne vaan hekottelee säälivästi <3
Mikä Toyota?