Miksi mua ällöttää exien kanssa harrastettu seksi?
Nytkin tapailin pitkään yhtä ihanaa miestä ja meillä oli ihan mieletöntä seksiä ja sitten meidän tapailu loppui kun mies ei ollutkaan enää kiinnostunut.
Nyt mua ällöttää että ikinä menin sen kanssa sänkyyn vaikka samalla ikävöin sitä miestä niin paljon.
Mitämitämiksiiii tunnen näin?
Kommentit (6)
Onko sulla jotain sellaisia ajatuksia taustalla että suhteen pitäisi kestää loppuikä, jonkinlainen ihanne siitä että olisi vain 1 kumppani elämässä, ja siksi olisi jotenkin likaista harrastaa seksiä sellaisen kanssa jonka kanssa meneekin poikki?
Sun tunteet on sekaisin. haluat palata yhteen mutta toisaalta haluat erota. Se on sitä itsetuhoisuutta parhaimmillaan. Onko sinulla useitakin kokemuksia niistä exitä ja seksistä?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:52"]Onko sulla jotain sellaisia ajatuksia taustalla että suhteen pitäisi kestää loppuikä, jonkinlainen ihanne siitä että olisi vain 1 kumppani elämässä, ja siksi olisi jotenkin likaista harrastaa seksiä sellaisen kanssa jonka kanssa meneekin poikki?
[/quote]
Nojoo, ehkä tää littyy siihen kun haluaisin löytää sen yhden oikean enkä harrastaa monen eri ihmisen kanssa seksiä..
Toisaalta en mä koe seksiä mitenkään likaiseksi, en vaan haluais keräillä jotain tapailupanoja koko ajan...
Hyi saat.. exien kans seksi. Yäk. Oksettaa kumppanikin kun exiä. Hänen lapsiakin katson vain miehen siemensyöksyinä entiseen vaimoonsa.
mua ällöttää kumppanin exien kanssa harrastettu seksi