Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako amazon.de sivulta tilata mitään?

Vierailija
01.12.2023 |

Tuleeko varmasti perille? En ole noilta ulkolaisilta sivuilta ikinä mitään tilannut, onko tuo ihan luotettava verkkokauppa? Löytyi tuote sieltä mitä ei Suomesta saa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rahat kelpaa mutta tuottettas et saa.

Vierailija
2/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettavampi, halvempi ja nopeampi kuin kotimaiset verkkokaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulle kyllä taannoin tuli tilatut tuotteet aivan odotetusti.

Vierailija
4/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tullut perille. Kannattaa kuitenkin pyrkiä tilaamaan tavaroita jotka EUn alueella varastossa, Kiinasta kestä helposti kuukausi.

Vierailija
5/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonin sivuilla kerrotaan aina, kuka on tuotteen myyjä ja kuka toimittaa tuotteen. Kun toimittaja on Amazon, paketti tulee jostain Amazonin varastosta (voi olla muuallakin kuin Saksassa, esim. Italiassa tai Espanjassa), jolloin toimitus on varsin luotettava. Jos myyjä toimittaa tuotteen, paketti voi tulla suoraan Kiinasta tms.

Sitten toki on mahdollista, että vaikka se itse tuote tulee perille, se on ihan mitä sattuu, etenkin jos myyjä on joku huithapeli. Kerran tilasin Amazon.de:stä saksalaisia purkkisäilykkeitä ja jokseenkin jokainen purkki oli enemmän tai vähemmän lommoilla.

Vierailija
6/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tukea glo*balistia joka aikoo vähentää maailman väestöä 80-90%, niin siitä vaan tilailemaan.

Vierailija
7/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja aina on tullut perille. Ja kun sivut on myös englanniksi, niin ymmärtääkin... joskus aiemmin taisi olla vain saksaksi, mutta onnistui se jotenkin silloinkin.

Vierailija
8/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tilannut, mutta kannattaa tehdä hitnavertailua. Osa tuotteista ihan Suomen hinnoissa. Myyjätahoa kannattaa myös katsoa. Itse koitan välttää kiinalaisia kauppiaita. 

Vierailija
9/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei uskalla enää mitään ostaa niin paljon kaikessa huijataan... tämä on kaikkea muuta kuin onnellinen maa...

amazon.de ja aliexpress molemmista on tulleet paketit aina perille

Vierailija
10/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin sieltä premium-pään vastamelukuulokkeet jotka Suomessa joka kaupassa 350€. Amazon.de:ssä oli 200€. Kyllä siinä välillä säästää valtavasti.

Vierailija
11/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa usein ilman toimituskulujakin. Ne tuotteet, jotka Amazon postittaa itse.

Vierailija
12/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava, olen ensimmäistä kertaa tilannut tuolta vuonna 1999.

Toinen juttu onkin sitten se, kannattaako 2020-luvulla kannattaa Jeff Bezosin kaltaisen m*lkvistin busineksiä. Amazon kun ei todellakaan ole tunnettu työntekijöiden hyvästä kohtelusta..

Vierailija
13/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tilata, ei ole ollut mitään ongelmia tilausten kanssa. Aiemmin käytin Amazon uk:ta kun britit olivat vielä EU:ssa.

Vierailija
14/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon on kauppapaikka, ei pelkkä kauppa. Jos myyjänä on joku muu kuin Amazon itse, niin mahdollinen palautus ja vaihto ei välttämättä käy yhtä kätevästi, kokemusta on. Amazonin itsensä kanssa palautukset ja vaihdot sujuvat kuin ajatus.

Vierailija
15/15 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on Amazonin myymiä tai Amazonin varastosta toimitetaan niin uskaltaa hyvin ostaa. Osa yrityksistä vain myy tuotteita Amazonissa, mutta toimittavat omasta varastosta. Kerran jäi yksi tuote matkalle ja rahat tuli automaattisesti takaisin n. kuukauden sisällä. Joskus tilasin pikatoimituksella ja myöhästyi päivällä, mutta siitäkin tuli toimituskulut takaisin automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän