Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteen jatko, kun mies haluaakin oikeasti seurustella?

Vierailija
02.07.2015 |

Eli olen ollut suhteessa puolisen vuotta jossa harrastamme seksiä ja käymme joskus baarissa. Ei muuta. Nyt sitten mies haluaisi olla enemmän osa elämääni, mutta minä en halua sitä. Arkeni on kiireistä ja haluan hallita sitä yksin. Mikä mies se sellainen on joka haluaa seurustella? Luulin että pelkkä seksi kelpaa? En tosiaan ajatellut tässä näin käyvän. Minulle suhde kelpaa tällaisena, mies haluaa nyt sitten lopettaa kokonaan jos ei voida siirtyä eteenpäin. Olen aiemmin törmännyt lähinnä päinvastoin toimiviin miehiin. Olen hämilläni. Miten sen sitten sanoisi oikein etten halua kiinteää parisuhdetta, vaan minulle riittää tapailu ja seksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita miehen toivetta. Jos et halua seurustelusuhdetta, sano se suoraan.

Vierailija
2/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan, eihän siinä mitään ole.

Eikä muuten ole harvinaista tuo että mies on se joka haluaisi vakavampaa. Itselleni ei ole käynyt kertaakaan niin etteikö mies olisi halunnut enempääkin, edes silloin kun tarkoitus on ollut vain yhden illan kännipano saada. Aina ne on alkaneet soitella ja ihastuneet ja ties mitä. Ja aina olen sanonut että kiitos mutta ei kiitos, olen erakkoluonne joka ei halua parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut suoraan etten halua seurustella ja hän on sanonut ettei halua roikkua löysässä hirressä. Mahtaisiko riittää että vannon etten tapaile muita? Ja vaikka sanoisin että ok, seurustelemme, niin en näkisi häntä omien kiireiden takia yhtään useammin. Eli tilanne tuskin muuttuisi. Haluaako mies olla varma että olen vain hänen vai mistä kyse? Rakastumisesta ehkä. AP

Vierailija
4/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat seukkaan sen kanssa ja elät silti sitä omaa elämääsi. jos se sitten huomaa ja eroaa, ei se puhumalla kummene. Menetätte vaan ystävyytenne.

Vierailija
5/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:38"]

Olen sanonut suoraan etten halua seurustella ja hän on sanonut ettei halua roikkua löysässä hirressä. Mahtaisiko riittää että vannon etten tapaile muita? Ja vaikka sanoisin että ok, seurustelemme, niin en näkisi häntä omien kiireiden takia yhtään useammin. Eli tilanne tuskin muuttuisi. Haluaako mies olla varma että olen vain hänen vai mistä kyse? Rakastumisesta ehkä. AP

[/quote]

Keskustelkaa nyt kunnolla mitä elämältä haluatte. Meinaan jos se mies kaipaa jotain yhdessä asumis- ja perhekuviota, ja sinulle se on ehdoton ei, niin väärinhän se on häntä siinä pitää roikkumassa mukana kuvitellen että hän voi saada sinulta sellaista mitä ei tule koskaan saamaan. Mutta jos rehellisen tulevaisuutta koskevan keskustelun jälkeen tuntuu, että miehelle riittää että suhteen status muuttuu "seurusteluksi", ilman mitään lupauksia tulevasta syvenemisestä, niin sittenhän  voi hyvin thedä niin että sanoo vaan että joo, seurustellaan vaan, ja ei tapailla muita.

Vierailija
6/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Keskustelkaa nyt kunnolla mitä elämältä haluatte. Meinaan jos se mies kaipaa jotain yhdessä asumis- ja perhekuviota, ja sinulle se on ehdoton ei, niin väärinhän se on häntä siinä pitää roikkumassa mukana kuvitellen että hän voi saada sinulta sellaista mitä ei tule koskaan saamaan. Mutta jos rehellisen tulevaisuutta koskevan keskustelun jälkeen tuntuu, että miehelle riittää että suhteen status muuttuu "seurusteluksi", ilman mitään lupauksia tulevasta syvenemisestä, niin sittenhän  voi hyvin thedä niin että sanoo vaan että joo, seurustellaan vaan, ja ei tapailla muita.
[/quote]

Kiitos vinkeistä. Olen tosi huono puhumaan tunneasioista ja pitäisi kuitenkin olla kypsä aikuinen. Tämä oli hyvä yhteenveto, tallensin kirjanmerkiksi.
AP

Vierailija
7/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen sitten mennä. Nyt kun mies on ihastunut sinuun ymmärrän miestä. Se on joko tai hänelle. Itselle on käynyt vastaavasti, että ihastuin vakipanooni. Mies ei kuitenkaan halunnut mitään vakavampaa erinäisistä syistä ja mies myös ymmärsi minua koska en halunnut jatkaa panokavereina. En vain pystynyt :)

Vierailija
8/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa siltä, että mies haluaa seurustella, esitellä sut vanhemilleen ja sukulaisilleen ja ystävilleen, mennä serkun häihin sun kanssa ja pikkuhiljaa miettiä vaikkapa yhteen muuttamista ja perheen perustamista. Jos sä et tätä halua, niin ei se homma silloin toimi. Sano suoraan, mitä haluat ja valitettavasti varmaan sitten tulee ero, jos toiveet jatkosta ovat hyvin erilaiset. Ei ole reilua jättää miestä odottamaan, että suhde kohta muuttuisi vakavammaksi, jos tiedät, että et sellaista tule (hänen kanssaan) haluamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme