Mikä valmisruoka on mielestäsi parempaa kuin itsetehty?
Ja ennenkuin ensimmäinen nokkela tulee kirjoittamaan sen "Ei mikään." Aha, et syö valmisruokia. Good for you! Noin, tein sen puolestasi, niin voidaan kaikki keskittyä olennaiseen tappelun sijaan. :)
Kommentit (57)
Pinaattikeitto ja se juustosavuporokeitto vai mikä olikaan nimeltään.
Pinaattikeitto, silakkalaatikko, maksalaatikko ja hernekeitto, IIK, tässähän tulee nälkä!
Pinaattikeitto
Kotona meillä oli jouluisin loistavaa itsetehtyä maksalaatikkoa. Kaupan laatikko voittaa minun valmistamani
Kanahampurilainen, se missä tulee se kastike mukana.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:30"]Ja aloitetaan. Kääretorttu. Kyllä, kivittäkää :D
[/quote]
Kerran ostin hetken mielijohteesta pullavaa, koska halusin verestää muistojani valmispullista ja kokeilla, että onko se OIKEASTI niin kamalaa paskaa. ja voi kyllä, kyllä se oli KARSEAA. aivan järkyttävän kuivaa sahanpurua, kyllä tuli morkkis kun sitä paskaa söi.
pinaattiletut. nii ja ehdottomasti ristoranten mozzarella-pakastepitsa. se on parempaa ku mikään itse tehty tai pitseriasta haettu. nam. täytyypä käydä ostamassa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:30"]Ja aloitetaan. Kääretorttu. Kyllä, kivittäkää :D
[/quote]
Kerran ostin hetken mielijohteesta pullavaa, koska halusin verestää muistojani valmispullista ja kokeilla, että onko se OIKEASTI niin kamalaa paskaa. ja voi kyllä, kyllä se oli KARSEAA. aivan järkyttävän kuivaa sahanpurua, kyllä tuli morkkis kun sitä paskaa söi.
[/quote] Makuasia sanoi kissa kun pyllyä nuoli.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:30"]
Ja aloitetaan. Kääretorttu. Kyllä, kivittäkää :D
[/quote]
No mutta mikä siinä pieleen menee, itse sain vierailta kehuja kääretortusta vaikka en ole montaa kertaa niitä tehnytkään.
M
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"]Veriletut!
[/quote]
Itsetehtynä parempaa
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:30"]
Ja aloitetaan. Kääretorttu. Kyllä, kivittäkää :D
[/quote]
No mutta mikä siinä pieleen menee, itse sain vierailta kehuja kääretortusta vaikka en ole montaa kertaa niitä tehnytkään.
M
[/quote] Ei välttämättä mikään. Itse en ole tosin koskaan tehnyt, mutta maistanut olen itsetehtyä ja vielä ei ole ainakaan tullut vastaan valmiin voittanutta. Tykkään kai vaan enemmän siitä ylimakeasta teollisesta mausta, anteeks nyt. :D
Kaikki! xD kokkaan kyllä lähes joka päivä mutta olen huono kokki ja kun ostan valmisruokaa niin se on parempaa kuin itse tekemäni. Mutta kyllä äiti, mieheni, isäni ja anoppi tekee parempaa kuin valmisruuat. Valitettavasti itse en osaa :DD
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:52"]pinaattiletut. nii ja ehdottomasti ristoranten mozzarella-pakastepitsa. se on parempaa ku mikään itse tehty tai pitseriasta haettu. nam. täytyypä käydä ostamassa.
[/quote]
Oho! Sielunsisko. Ristoranten mozzarella-pakastepizza todellakin päihittää monet pizzerian pizzat.
Kaikki! Olen surkea ruoanlaittaja.
Melkein mikä vaan. Koska en hirveästi laita ruokaa, tai jaksa siihen panostaa.