Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä valmisruoka on mielestäsi parempaa kuin itsetehty?

Vierailija
02.07.2015 |

Ja ennenkuin ensimmäinen nokkela tulee kirjoittamaan sen "Ei mikään." Aha, et syö valmisruokia. Good for you! Noin, tein sen puolestasi, niin voidaan kaikki keskittyä olennaiseen tappelun sijaan. :)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vain niin huonoja ruoanlaittajia.

T: Akateeminen kulinaristi

Vierailija
42/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaperunasoselaatikko
Hernekeitto
Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapion palvilihahernekeitto (tai joku sen tapainen, en muista tarkkaa nimeä). En osaisi itse tehdä niin maistuvaa hernerokkaa.

Saarioisten liha-kaalilaatikko. Teen hyvää itsekin, mutta kyllä tämä eineskin on ainakin yhtä hyvää.

Kokkikartanon lasagne. Sama kuin edellä, maistuu aivan kotitekoiselta, siis erinomaiselta. Veikkaan, että voittaa monen kotikokin lasagnen.

Itse en syö maksalaatikkoa, mutta olen kuullut monen sanovan, että parhaat valmislaatikot päihittävät kotitekoisen.

Vierailija
44/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne, jotka aina joulun tienoolla hehkuttaa miten juuri nuo valmiit einekset on parempia. Ja tarkoita jouluruokia. Rosolli, laatikot jne.

Mä en tykkää eineksistä. Tykkään laittaa ruokaa ja rohkeasti kokeilen uusia reseptejä. Kirjaan ylös ja muokkaan niitä.

Vierailija
45/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:16"]Missä on ne, jotka aina joulun tienoolla hehkuttaa miten juuri nuo valmiit einekset on parempia. Ja tarkoita jouluruokia. Rosolli, laatikot jne.

Mä en tykkää eineksistä. Tykkään laittaa ruokaa ja rohkeasti kokeilen uusia reseptejä. Kirjaan ylös ja muokkaan niitä.
[/quote] Mun isä, mutta tuskin käy palstalla :D ap

Vierailija
46/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysyttiin varmaan varsinaisesti vain ruokaruokia, mutta listaan silti myös monet konditoriatuotteet.

Oon aika hyvä kotileipuri, hyvä pulla syntyy ja erilaiset kakutkin, mutta esimerkiksi viinereistä en saa sellaisia kuohkeita ja lehteviä kuin ammattilaiset. Jos siis josku haluan kahvin kanssa viinerin, sen ostan kyllä valmiina.

Ja kyllä, tiedän että "hiilihydraattimoskaahan" ne pullat ovat, niin että sen takia ei tarvitse välttämättä vaivautua alapeukuttamaan.

Vierailija
47/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten jauheliha mikropitsa :P Ja jälkkäriksi aito alkuperäinen riisifrutti !
Ei saa itsetehtyä parempia!

Vierailija
48/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

broileripyörykät, kana nuggetit, jauhelihapihvit, maksalaatikko, hernari ja tiätty roiskeläpät on eineksinä parempia mitä itsetehtynä. Osaan tehdä pyäryköitä ja pihvejä itsekin mutta einekset voittaa maussa kun olen niitä tottunut syömään. Roiskeläpät on kehnompia mitä aito pizza mutta karvakäsien pizzat on kovin suuria ja roiskeläpät ajavat asiansa pikku välipalana paremmin mitä oikeat pizzat. Meillä syödään noita kuitenkin aikasta harvoin, joku kerta viikkoon max.

Vierailija
49/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:29"]Ja ennenkuin ensimmäinen nokkela tulee kirjoittamaan sen "Ei mikään." Aha, et syö valmisruokia. Good for you! Noin, tein sen puolestasi, niin voidaan kaikki keskittyä olennaiseen tappelun sijaan. :)
[/quote]

Voidaan kaikki keskittyä olennaiseen? Mitä?
Ei ole parempaa valmisruokaa. Voin kyllä syödä joitain. Esim pinaattilättyjä ja verilättyjä. Töissä pinaattikeittoa.

Vierailija
50/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
51/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"]Veriletut! [/quote] Itsetehtynä parempaa

[/quote]mistä löytyy verta verilettuihin? Lapsena äiti teki toooosi hyviä verilettuja ja hluisin kokeilla itekki tehä

Vierailija
52/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti-vuohenjuustokeitto

Vierailija
53/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan joululaatikot usein melkeinpä parempia luin itse tehdyt.

Vierailija
54/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruuat, eli lanttu- porkkana- ja imelletty perunalaatikko sekä wienerit ja sämpylät.  

Vierailija
55/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ehkä varsinaisesti kuulu tähän, mutta ne valmiit salattisekoituspussit, joissa on siis eri salaatinlehtiä sekaisin. Vihaan salaatinpesua, ja itseasiassa tulee halvemmaksi ostaa tuollainen valmis sekoituspussi eurolla salaattiin, kun kaikki erikseen.
Ja tulee syötyä kaikenmaailman ruohonkorsia, mitä ei itse tulisi ostaneeksi.

Muutenkin olen kyllä valmisruuan ystävä, vaikka ruuat itse teenkin. Kun olen yksin, niin herkuttelen valmisruuilla! :).

Vierailija
56/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"]Veriletut! [/quote] Itsetehtynä parempaa

[/quote]mistä löytyy verta verilettuihin? Lapsena äiti teki toooosi hyviä verilettuja ja hluisin kokeilla itekki tehä
[/quote] Olisikohan pakastettuna esim Stockalla, Sokoksella? Tai jos on kauppahalli niin siellä lihakaupassa.

Vierailija
57/57 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskeläppien ylistäjille: kokeilkaapa tortillalätyn päälle pure, kinkku tms., sipuli, jalopeno, tomaatti, juusto, herkkusieni, ym ym...

10 minuuttia uunissa 225 astetta ja takuulla voittaa minkätahansa roiskeläpän:)