Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En halua harrastaa seksiä- enkä olisi koskaan halunnutkaan!"

Vierailija
02.07.2015 |

Tuli sellainen pamaus puolisolta että en tiedä mitä ajatella.
Olemme seurustelleet kohta kymmenen vuotta, kihloissa oltu neljä vuotta. Kaksi lastakin meillä on.
Noin vuoden ajan avovaimoni on ollut enemmän tai vähemmän "outo", etäinen. Varsinkin aina seksin jälkeen seuraavana päivänä on huonolla tuulella. Joko vihainen tai surullinen.
Olen välillä kysellyt, onko kaikki hyvin niin "joo on", on vastaus jokakerta.
Nyt sitten viikonloppuna kysyin taas mikä hänellä on, niin ilmeisesti hänellä tuli raja vastaan tai jotain. Antoi tulla ihan täyslaidallisen.
Sanoi, että hän ei halua harrastaa seksiä enää ikinä. Kun kysyin syytä, hän sanoi, ettei ole koskaan halunnutkaan, vaan on vasta viime aikoina saanut kerättyä rohkeutta kertoakseen tämän minulle.
Häntä ei kuulema seksi ole koskaan kiinnostanutkaan, itsetyydystä ei ole koskaan harrastanut, ja olisi kieltäytynyt seksistä kanssani jo heti ensimmäisellä kerralla, jos ei olisi ollut niin nuori ja epävarma. Kuulema kun kaikki muutkin niin hänenkin on pakko, jos haluaa parisuhteen, ajatteli.
Nyt hän vaatii minulta seuraavaa: joko eroamme, tai minun on suostuttava hyväksymään hänen kantansa ja minun tulisi elää seksittömässä suhteessa.
Rakastan häntä aivan mielettömästi, ja ero tuntuu järkyttävältä ajatukselta. Hän ei kuitenkaan halua edes kuunnella, kun yritän ehdottaa että ehkä jos hän tutustuisi omaan vartaloonsa hän löytäisi seksuaalisuutensa.
Typeryyttäni menin myös sanomaan, että ei ole normaalia jos ei halua yhtään minkäänlaista seksuaalista tyydytystä. Hän raivostui tietenkin ja sanoi, että hän ei ole mikään friikki, vaan aseksuaali.
Mitä minä nyt teen.. en halua erota hänestä, mutta en lopettaa seksielämääni. En ainakaan vielä pysty kuvittelemaan harrastavani seksiä muiden kanssa, ja toisekseen se ei hänelle kävisikään. Kuulema jättää minut itse jos käyn vieraissa.
Toisaalta olen surullinen, mutta toisaalta taas vihainen siitä, että antoi suhteemme mennä näin pitkälle ennenkuin kertoi. Kaksi lasta ja yhteinen auto ja talo on hommattu.
Mitä sanoo av-väki?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäreilu tilanne kaikkien osapuolien kannalta. Kunpa olisi vaimosi kertonut aikaisemmin. Nyt on kuitenkin tehtävä päätöksiä, sillä jossittelukaan ei auta. Minäkin kyllä olen sitä mieltä, että taitaa olla se ero paras ratkaisu kaikkien kannalta. Vaimosi ei halua seksiä kertakaikkiaan ollenkaan, missään muodossa ja sinä taas tuskin tulet toimeen pelkällä masturboinnilla, oma käsi ja lelut eivät korvaa toisen kosketusta.

Vierailija
22/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:39"]

Kyllpäs muijas petti sua ja pahemman kerran. Kymmenen vuotta,eikä voinut turpaansa aukaista? kyllä tuo eron paikka selvästi on, sinuna olisin vihainen,kun kerran lapsiakin on tehty,että tolla tavalla asia tulee ilmi

[/quote]

Toisaalta sekin kannattaa muistaa, että jos ihmisellä on ahdistusta tai masennusta päällä, niin silloin voi vääristyä koko kokemus. Esimerkiksi itse neljänkympin kriisissäni uskoin vakavissani itsestäni monenlaista, mm. että olen aina ollut aseksuaali, ja että olen liian tyhmä nykyiseen työhöni ja että opinnotkin olisin päässyt läpi vaan jotenkin kusettamalla. Uskoin oikeasti niin ja siksi puhuin niin. Sitten vaan kun kriisi meni ohi, alkoikin taas seksi maittaa ja tajusin että masennus oli vääristänyt muistot niin seksuaalisuuteni kuin kykyjeni ja suoriutumiseni suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:45"]

Itse elän seksittömässä suhteessa puolison masennuksen vuoksi. Pitäsikö teistä siis erota tämän vuoksi? Peukku ylös ero ja peukku alas ei eroa.

[/quote]

Rakastatko vielä puolisoa? Haluatko olla yhdessä? Vastaa ensin tähän.

Vierailija
24/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on PETTÄNYT nyt miestään! Ei ole varmaan helppoa ollut hänelläkään.

Minulla on vähän erilainen käsitys mikä on pettämistä.

Vierailija
25/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:45"]

Itse elän seksittömässä suhteessa puolison masennuksen vuoksi. Pitäsikö teistä siis erota tämän vuoksi? Peukku ylös ero ja peukku alas ei eroa.

[/quote]

Rakastatko vielä puolisoa? Haluatko olla yhdessä? Vastaa ensin tähän.

[/quote] Kyllä ja kyllä. 

Vierailija
26/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:23"]Jätä se. Sano suoraan että et voi olla ilman seksiä, ei kukaan voi ja et jaksa vetää joka ilta käteen. [/quote] Kun olisikin niin helppoa. Rakastan tuota naista niin paljon. Haluan häntä, mutta hän ei minua. Rakastaa kuulema, ja hänestä parisuhde voi onnistua ilman seksiäkin. Voihan se olla niinkin, mistä sen tiedän jos ei kokeile.. meni vaan niin jalat alta että en ole vieläkään päässyt kunnolla jaloilleni tuosta uutisesta. ap

[/quote]

Hän saattaa kärsiä kilpirauhasen vajaatoiminnasta, se vie halut. Ja kotikasvatus on voinut olla rakkaudeton, jolloin häpeää seksuaalisuuttaan. Mulla oli näin. Olen ihan samanlainen kuin vaimosi sillä erotuksella, että en pystynyt nauttimaan enkä sietämään seksiä senkään vertaa, että olisin voinut aikoinaan siitä vaieta.

Seksin ei-haluaminen on valtava nöyryytys ja häpeä ihmiselle. Lisäksi vaimosi olisi ehkä ihan realistisesti ajatellen jäänyt ilman puolisoa. 

Minusta se, että hän uskalsi kettoa asiasta kielii siitä, että hän on menossa asian kanssa eteenpäin. Mutta ratkaisu seksin haluamiseen ei ole seksi itsessään, vaan rakkaus. Ja ehkä myös ne hormonit, eli niiden tarkistaminen. Mutta hänen pitäisi saada tuntea, että rakastat häntä, etkä syytä häntä hänen ongelmastaan, jolle hän itse ei voi mitään.

Minä olin 41v kun vasta tunsin seksuaalista halua ensi kerran kumppanin kanssa.

Vierailija
27/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua seksiä kauheasti. En usko sen olevan sitä että olisin aseksuaali. Mutta minulla on traumat seksin aloittamisesta: kun olin nuori, siitä ei puhutti ja ensimmäiset kerrat olivat aika kaameita ja järkyttäviä.

Muistan kun luin artikkelin aiheesta Cosmopolitanista. Vaikka lehti on täyttä roskaa, sai se minut ajatuksiin. Jos puolisollasi on traumoja, voi niitä olla vaikea tunnistaa edes itse tai hoitaa. Jokatapauksessa ympäristön ja suhteen paine saavat silti minut joskus harrastamaan seksiä. Rakastan miestäni syvästi.

Vierailija
28/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävä asia tuo aseksuaalisuus. Jos seksi ei koskaan tunnu miltään tai tuo nautinnon värinää, eikö se silloin ole neutraali asia, eikö silloin voisi tehdä toiselle palveluksen kuin tekisi voileivän. Jos omaan ruumiiseen "tunkeutuminen" ällöttää, niin sitten vaikka käsipelillä tuottaa nautintoa toiselle. Tietysti vaikea käsittää asiaa kun itselle se on suuri ilo. Rakkaudellinen kokemus. Intiimi, ihana jaettu asia. Yhtyminen... Myös henkisesti.

Vierailija
29/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheiden perusteella yli puolet naisista ei saa mitään orkkua yhdynnässä, ei liene pahemmin tunnukaan miltään kun tietää että ei saa sitä isoa oota. Nekin sitten on varmaan jotain frigidejä.

Vierailija
30/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista siirtyä maksullisien käyttöön? Tällöin suhde voisi jatkua molempia tyydyttävällä tavalla. Maksut voisivat esim. mennä yhteisesti molempien kukkarosta, koska taustalla on kuitenkin perheen paras ja yhteinen hyvinvointi?

Vierailija
31/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:38"]Okei, eli avovaimosi on aseksuaali. Se on täysin normaalia ja jopa jokseenkin yleistä.

Toivottavasti saatte asiat sovittua, olisi sääli erota tuossa vaiheessa, jos muuten rakkautta riittää.
[/quote]

Milloin te ihmiset ymmärrätte, että frigidiys ei ole lisääntymiskykyiselle ihmiselle normaalia!? Ei se vain toimi niin:D Ihan aina on vikaa jossakin, jos ei seksi kiinnosta. Sen vian löytäminen voi olla joskus vaikeaa, kun kyseessä voi olla trauma tai elimellinen ongelma.

N32v

Vierailija
32/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vastauksista.
Parempi puoliskoni kertoi myös sen, että hänkin kyllä kaipaa läheisyyttä, mutta hänelle riittää lähekkäin oleminen (nukkuminen yhdessä, elokuvan katsominen minun kainalossani, halaaminen, suukot). Seksistä ei kuulema kärsi, se ei vain tunnu miltään. Paremminkin kuulema naurettavaa koko touhu, "toisessa kiinni nytkyttämistä", sanoi. Kysyi vielä enkö itse ole miettinyt, miten typerältä homma ensinnäkään näyttää. No en ole miettinyt.
Ei halua vaatia minulta seksitöntä elämää, mutta hän on vain väsynyt teeskentelemään. Voihan olla, että hän voi palata siihen miten tähänkin asti on menty, eli minun takia harrastaa seksiä, mutta en tiedä pystynkö itse siihen nyt, kun tiedän että hän ei nauti koko hommasta yhtään. Alan varmaan tekemään aina kaikkeni, että hänkin "tulisi", jolloin koko homma varmaan lässähtää kun MIETIN koko ajan seksin aikana.
Olisiko hyvä ajatus näyttää tämä ketju hänelle?
Ap

Vierailija
33/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ensinnäkin, ei ensinnäkään.
ap

Vierailija
34/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kanssa samassa veneessä. Ehkä ei aivan yhtä vakavasti. Onko tämä sitten yleistäkin?

Vähän avautumista:

Olemme olleet naimisissa ko 7 vuotta. Alkuun seksiä oli kohtalaisesti. Jos ei aina kerran viikossa niin ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa. Esikoista yrittäessä useammin.

Vaimo on ollut aina melko estynyt seksuaalisuutensa osalta. Väittää, ettei ole koskaan edes masturboinut. Eikä koskettele itseään koskaan, edes seksissä.

Asentojakaan ei halua kokeilla. Sitä perusjyystöä vain lähetyssaarnaajassa. Ilmeisesti, jotta voi olla passiivisena.

Uskoin hänen kuitenkin löytävän seksuaalisuuden kunhan näen tarpeeksi vaivaa. Orgasminkin sanoo aina saavansa jos hieron klitorista (ei tosin osaa opastaa mikä tuntuu hyvältä).

Esikoisen odotusaikanakin oli seksiä, jopa vielä 2 päivää ennen synnytystä.

Sitten tuli stoppi. Synnytyksen jälkeen kuulemma pelotti alapään kunto niin paljon, että meni lähes vuosi ilman. Sen jälkeen harvakseen ja sitten toinen lapsi.

Toisen raskauden aikana seksi ei enää kelvannut ja raskauden jälkeen todella harvoin.

Välillä yritin nostaa kissaa pöydälle ja kysyä, että mikä oikein on?

Lopulta eräön seksikerran jälkeen hän sanoi, että naiset eivät tarvitse seksiä. Seksiä ollaan vain haluavinaan siihen asti, että on saanut lapset.

Se oli shokki! Jän vielä yleisti ja sanoi, etteivät hänen nais-ystävätkään halua seksiä. Se on kuulemma normaalia.

Jollet pidä siitä, niin etsi nuori nainen joka pitää seksistä!

Tästä on nyt kuukausia. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran, mutta olen aina jotenkin sydän kurkussa. Ei oikein edes ole fiilistä kun tietää, ettei toinen välitä.

Mutta jos ei välitä, miksi sitten on nauttivinaan orgasmista? Ja miksi ihmeessä ei suostu ottamaan orgasmia ensin, vaan vaatii minua aina tulemaan sisälle, ennen kuin saan hieroa orkut?

Enpä tiedä miten tästä jatkaa. Rakastan vaimoani todella paljon, samoin lapsiamme. Meillä on hyvä perhe ja kaikki asiat hyvin. Kun vain seksi olisi molemminpuolista.

Vieraisiin en kertakaikkiaan voi mennä ja pelkkä tumputus on vain tyhjennys vailla läheisyyttä. En myöskään pidä realistisena kokonaan uuden parisuhteen solmimista ja eron ottamista.

Pulassa ollaan, eikä näköjään ainoana.

Vierailija
35/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:38"]Ihmettelen sitä, mikä sille vaimolle nyt tuli että ei voi jatkaa samaa kuin ennenkin... Olen itsekin aseksuaali nainen, mutta koska minulla on kuitenkin aina ollut läheisyyden ja perheen kaipuu, olen tietoisesti päättänyt että sen hinta on se että seksiä on harrastettava, vaikkei se minusta miltään tunnukaan (ei hyvältä eikä pahalta). 

[/quote]

Miten aseksuaalina koet orgasmin. Onko se vain sellainen puolikiva tunne, jonka takia ei kuitenkaan haluta tehdä mitään. En tiedä onko tämä hyvä vertaus, mutta vaikka kuten täyden rakon tyhjentymisestä tuleva helpotus?

Kirjoitin yllä (en ole AP) vaimostani, joka saattaa olla aseksuaali. Hän kuitenkin sanoo saavansa orgasmin ja lentävän ylös kuin tuhat perhosta (hassu kielikuva, mutta hänen tapansa). Siinä lähtee jalpistakin kuulemma voima.

Ihmettelen nyt sitten, että voiko aseksuaali kokea noin. Jos voi, eikö se tunnu tarpeeksi koukuttavalta. Vai onko kaikki O-jutut vain valetta vaimoltani?

Yhdynnässä hän ei sano saavansa mielihyvää, ellen paina kovaa todella syvälle, samalla painaen vatsalla/häpyluulla häntä.

Vierailija
36/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:59"]

Jotenkin hämmentävä asia tuo aseksuaalisuus. Jos seksi ei koskaan tunnu miltään tai tuo nautinnon värinää, eikö se silloin ole neutraali asia, eikö silloin voisi tehdä toiselle palveluksen kuin tekisi voileivän. Jos omaan ruumiiseen "tunkeutuminen" ällöttää, niin sitten vaikka käsipelillä tuottaa nautintoa toiselle. Tietysti vaikea käsittää asiaa kun itselle se on suuri ilo. Rakkaudellinen kokemus. Intiimi, ihana jaettu asia. Yhtyminen... Myös henkisesti.

[/quote]

Tehdä toiselle palvelus? Eikö mieheni voi tehdä minulle palvelusta ja antaa minun lukea hyvää kirjaa sen sijaan, että vaatii seksiä?

Vierailija
37/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:07"]AP:n kanssa samassa veneessä. Ehkä ei aivan yhtä vakavasti. Onko tämä sitten yleistäkin?

Vähän avautumista:

Olemme olleet naimisissa ko 7 vuotta. Alkuun seksiä oli kohtalaisesti. Jos ei aina kerran viikossa niin ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa. Esikoista yrittäessä useammin.

Vaimo on ollut aina melko estynyt seksuaalisuutensa osalta. Väittää, ettei ole koskaan edes masturboinut. Eikä koskettele itseään koskaan, edes seksissä.

Asentojakaan ei halua kokeilla. Sitä perusjyystöä vain lähetyssaarnaajassa. Ilmeisesti, jotta voi olla passiivisena.

Uskoin hänen kuitenkin löytävän seksuaalisuuden kunhan näen tarpeeksi vaivaa. Orgasminkin sanoo aina saavansa jos hieron klitorista (ei tosin osaa opastaa mikä tuntuu hyvältä).

Esikoisen odotusaikanakin oli seksiä, jopa vielä 2 päivää ennen synnytystä.

Sitten tuli stoppi. Synnytyksen jälkeen kuulemma pelotti alapään kunto niin paljon, että meni lähes vuosi ilman. Sen jälkeen harvakseen ja sitten toinen lapsi.

Toisen raskauden aikana seksi ei enää kelvannut ja raskauden jälkeen todella harvoin.

Välillä yritin nostaa kissaa pöydälle ja kysyä, että mikä oikein on?

Lopulta eräön seksikerran jälkeen hän sanoi, että naiset eivät tarvitse seksiä. Seksiä ollaan vain haluavinaan siihen asti, että on saanut lapset.

Se oli shokki! Jän vielä yleisti ja sanoi, etteivät hänen nais-ystävätkään halua seksiä. Se on kuulemma normaalia.

Tästä on nyt kuukausia. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran, mutta olen aina jotenkin sydän kurkussa. Ei oikein edes ole fiilistä kun tietää, ettei toinen välitä.

Mutta jos ei välitä, miksi sitten on nauttivinaan orgasmista? Ja miksi ihmeessä ei suostu ottamaan orgasmia ensin, vaan vaatii minua aina tulemaan sisälle, ennen kuin saan hieroa orkut?

Enpä tiedä miten tästä jatkaa. Rakastan vaimoani todella paljon, samoin lapsiamme. Meillä on hyvä perhe ja kaikki asiat hyvin. Kun vain seksi olisi molemminpuolista.

Vieraisiin en kertakaikkiaan voi mennä ja pelkkä tumputus on vain tyhjennys vailla läheisyyttä. En myöskään pidä realistisena kokonaan uuden parisuhteen solmimista ja eron ottamista.

[/quote]

Noh, kusessa tosiaankin olet, jos et kerran itse näe mitään vaihtoehtoa hyväksi. Vaimolle voit silti sanoa, että normaalia tuollainen ei ole. Itse käskisin akan lääkäriin.

N32v

Vierailija
38/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:59"]

[/quote]

Tehdä toiselle palvelus? Eikö mieheni voi tehdä minulle palvelusta ja antaa minun lukea hyvää kirjaa sen sijaan, että vaatii seksiä?
[/quote]

Eikö toisen tyydyttämiseen voi aseksuaalina suhtautua kuten selän tai niskan hieromiseen?

Eroottisten alueiden hieronta kuitenkaan niin kauhesti eroa, varsinkaan jos itselle ei tule siitä mitään eroottista latausta.

Vierailija
39/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:07"]

AP:n kanssa samassa veneessä. Ehkä ei aivan yhtä vakavasti. Onko tämä sitten yleistäkin? Vähän avautumista: Olemme olleet naimisissa ko 7 vuotta. Alkuun seksiä oli kohtalaisesti. Jos ei aina kerran viikossa niin ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa. Esikoista yrittäessä useammin. Vaimo on ollut aina melko estynyt seksuaalisuutensa osalta. Väittää, ettei ole koskaan edes masturboinut. Eikä koskettele itseään koskaan, edes seksissä. Asentojakaan ei halua kokeilla. Sitä perusjyystöä vain lähetyssaarnaajassa. Ilmeisesti, jotta voi olla passiivisena. Uskoin hänen kuitenkin löytävän seksuaalisuuden kunhan näen tarpeeksi vaivaa. Orgasminkin sanoo aina saavansa jos hieron klitorista (ei tosin osaa opastaa mikä tuntuu hyvältä). Esikoisen odotusaikanakin oli seksiä, jopa vielä 2 päivää ennen synnytystä. Sitten tuli stoppi. Synnytyksen jälkeen kuulemma pelotti alapään kunto niin paljon, että meni lähes vuosi ilman. Sen jälkeen harvakseen ja sitten toinen lapsi. Toisen raskauden aikana seksi ei enää kelvannut ja raskauden jälkeen todella harvoin. Välillä yritin nostaa kissaa pöydälle ja kysyä, että mikä oikein on? Lopulta eräön seksikerran jälkeen hän sanoi, että naiset eivät tarvitse seksiä. Seksiä ollaan vain haluavinaan siihen asti, että on saanut lapset. Se oli shokki! Jän vielä yleisti ja sanoi, etteivät hänen nais-ystävätkään halua seksiä. Se on kuulemma normaalia. Jollet pidä siitä, niin etsi nuori nainen joka pitää seksistä! Tästä on nyt kuukausia. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran, mutta olen aina jotenkin sydän kurkussa. Ei oikein edes ole fiilistä kun tietää, ettei toinen välitä. Mutta jos ei välitä, miksi sitten on nauttivinaan orgasmista? Ja miksi ihmeessä ei suostu ottamaan orgasmia ensin, vaan vaatii minua aina tulemaan sisälle, ennen kuin saan hieroa orkut? Enpä tiedä miten tästä jatkaa. Rakastan vaimoani todella paljon, samoin lapsiamme. Meillä on hyvä perhe ja kaikki asiat hyvin. Kun vain seksi olisi molemminpuolista. Vieraisiin en kertakaikkiaan voi mennä ja pelkkä tumputus on vain tyhjennys vailla läheisyyttä. En myöskään pidä realistisena kokonaan uuden parisuhteen solmimista ja eron ottamista. Pulassa ollaan, eikä näköjään ainoana.

[/quote]

Vaimosi valehtelee, tai ei oikeasti tiedä mistä puhuu kun noin rankasti yleistää. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, tosi moni nainen tarvitsee seksiä, ja siitä nauttii. Ihan lapsenteon jälkeenkin.

Vierailija
40/136 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:07"]AP:n kanssa samassa veneessä. Ehkä ei aivan yhtä vakavasti. Onko tämä sitten yleistäkin?

Vähän avautumista:

[/quote]

Noh, kusessa tosiaankin olet, jos et kerran itse näe mitään vaihtoehtoa hyväksi. Vaimolle voit silti sanoa, että normaalia tuollainen ei ole. Itse käskisin akan lääkäriin.

N32v
[/quote]

Jotenkin tuntuu, että siitä tulisi ennennäkemätön riita hänen suunnaltaan.

Sitten nukuttaisiinkin jo eri huoneissa. Ehkä pitäisi kuitenkin vihjata neuvolan tms. Parisuhdeterapiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi