Rakastan juustosnackseja!
Kommentit (11)
Minä en tykkää, mutta Cheeseballsit on taas hyviä :D
Muums juustonaksut ja cheeseballsit. Läählääh.
Maistakaa lidlistä Crusticrocin juustonaksuja tai sipsejä niin, muut eivät enää kelpaa. Paljon täyteläisempi maku, ja ovat vielä halvempiain.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:02"]
Maistakaa lidlistä Crusticrocin juustonaksuja tai sipsejä niin, muut eivät enää kelpaa. Paljon täyteläisempi maku, ja ovat vielä halvempiain.
[/quote]
Ne juuston makuiset sipsit suosikkejani.
Minä en rakasta koska en voi koskaan rakastella niitä. Jos vain jättäisin tunteista ja rakkaudesta puhumisen pano ja mainos miehille.
Ne on hyviä mut ne haisee eltaantuneelle peräaukolle, ihan sama asia raavitko peräreikääsi ja haistat vaiko tunget käden naksupussiin ja haistat. Sama haju.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:57"]Ne on hyviä mut ne haisee eltaantuneelle peräaukolle, ihan sama asia raavitko peräreikääsi ja haistat vaiko tunget käden naksupussiin ja haistat. Sama haju.
[/quote] joten aina kun syötte juustonaksuja, aatelkaa pureskelevanne persesilmiä :D
Sama! Vuosia ollut addiktio nimenomaan taffelin juustonaksuihin, ei hyvä :/. Ei hyvä, luulis että 10 vuodessa tulis korvistakin pihalle..
Nin minäkin. Etenkin Taffelin Baconjuustosnackseja, ovat kuin huumetta minulle!