Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lommoinen Muumi kahvipurkki 25 e kirpputorilla! miten jotkut kehtaa?

Vierailija
17.02.2022 |

Ihan järjetöntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuitenkin ostaa,pelkää pisnestä.Toisen voitto toisen häviö!

Vierailija
2/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan hintaan SPR:llä myytiin muumimukia, josta puuttui korva. Älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauan etsinyt Mörkö-kahvipurkkia mutta hinnat ihan poskettomia. Tänään tärppäsi ja löysin yhdeltä kirpulta vitosella! Pohjassa kyllä  kolhuja mutta ei se käyttöön vaikuta. 

Vierailija
4/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta menee niin, ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
5/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kauan etsinyt Mörkö-kahvipurkkia mutta hinnat ihan poskettomia. Tänään tärppäsi ja löysin yhdeltä kirpulta vitosella! Pohjassa kyllä  kolhuja mutta ei se käyttöön vaikuta. 

Sehän on peltiä, ei tarvitse kuin kerran lipsahtaa näpeistä.

Vierailija
6/6 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keräilijältä puuttuu, jokin tietty Muumi-muki,  niin aivan varmasti hän saattaa olla valmis maksamaan pyydetyn hinnan,  vaikka tavara ei olisikaan täysin ensiluokkainen.

On turha laulaa ja itkeä ja sanailla ja ivailla näistä asioista tällä palstalla.

Keräilijät ovat tietty oma ryhmänsä kautta maailmaan, keräislemsistään tuotteista, he ovat valmiita maksamaan ylihintaa, mikäli se on ainoa mahdollisuuss tuo himoittu kohde saada.

Ja kannattaa huomata sekin, että keräilijä ei välttämättä laske oman kokoelmansa jälleenmyyntiarvoa.

Hänellä ei o ole mitään tarkoistustakaan myydä sitä pois.

Se keräily on hänen juttunsa tässä elämässä.  Hänen harrastuksensa, johon hän valmis panostamaan rahallisesti ja näkemällä paljon vaivaa, kiertämällä läpi Suomen ja rikkaammat jopa läpi maailman, että saavat juuri sen esineen, joka heidän kokoelmastaan puuttuu.

Ymmärän hyvin, että tämän palstan suurimman osan mammojen sivitykseeen, koulutukseen ja tietämykseen nähden, tää on heille täysin tuntematon asia.   Täyttä utopiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän