Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellinen kahden terveen yli kakskymppisten äiti

Vierailija
10.03.2024 |

Ei meilläkään mitään ruusuilla tanssimista ollut se aika, kun jälkikasvu oli murrosiässä. Todettiin vain, mies ja minä, että toisissa asioissa otetta oli hieman tiukennettava, samalla kun henkilökohtaista vapautta oli annettava enemmän. Aikamoista nuoralla kävelyä, mutta selvittiin. 

Turhia uhkailuja emme harrastaneet. Mutta johdonmukaisia kyllä (Jos sun huoneesta ei ole pizzapakkaukset lähteneet roskiin ihan just, ja imurin ääni ei kuulu, unohda se sun ja kavereiden viikonloppureissu mun viemänä, mun autolla!). 

Ja nyt, kertokaa minulle miksi tämä ei ole mahdollista nepsylasten kanssa? Parissa kirjoituksessa on kiukkuisesti joillekin vastattu: Luuletko että nepsylapset ovat tyhmiä???

Siis: kun eivät ole, mikä estää kasvattamasta? 

Tämän ei ole tarkoitus provosoida, vaan kysyn ihan tosissani! 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tupakoin alusta loppuun kummassakin raskaudessa. Silti lapset on terveitä.

Ap

Vierailija
2/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännä, kuinka maailma suo toisille onnea huonoista elintavoista huolimatta. Muistakaa pitää kiinni niistä läheisistä jota teillä on. Elitte hyvin tai huonosti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia nepsylapsiani pyydän tekemään nuo ja muistutan, jos unohtuu. Ei tarvi uhkailla. 

T.luuserimamma?

Vierailija
4/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ihan auennut tämä kirjoituksesi pointti. Kannattaa vetää röökiä läpi raskauden, niin saa terveitä lapsia vai?

Vierailija
5/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia nepsylapsiani pyydän tekemään nuo ja muistutan, jos unohtuu. Ei tarvi uhkailla. 

T.luuserimamma?

Uhkailu voisi toimia paremmin. Uhkaa poistaa heidän elämästään jotain heille tärkeää.

Ap

Vierailija
6/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ihan auennut tämä kirjoituksesi pointti. Kannattaa vetää röökiä läpi raskauden, niin saa terveitä lapsia vai?

Ei mutta, lapset ovat terveitä jos ovat.

Se on hienoa jos näin on.

Ap

Vierailija
7/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut pizza laatikoita eikä enää 15 vuotiaina tarvinnut kuskata.  Mopoilla menivät kavereidensa luokse.  Myöhemmin sitten kevari ja auto.  

Vierailija
8/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut pizza laatikoita eikä enää 15 vuotiaina tarvinnut kuskata.  Mopoilla menivät kavereidensa luokse.  Myöhemmin sitten kevari ja auto.  

Just joo. Hoh hoijaa. Mä en kestä enää. Näkee, että teillä ei ole kaikki kotona.

Ap

Vierailija
9/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hannkinut enempää lapsia? 😡🤬

Alle 4 on maanpetos ja paikat toimii

Vierailija
10/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo outo oli, kuten tänään niin moni muukin aloitus.

Vierailija
11/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hannkinut enempää lapsia? 😡🤬

Alle 4 on maanpetos ja paikat toimii

Meille on tulossa vielä yksi. Olen taas raskaana. 6 kuukausi menossa.

Ap

Vierailija
12/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana tupakoiva mamma on ainoastaan idioootti. Ansaitset julman kuoleman. Tervemenoa h o r o. 

Vierailija
13/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Joo outo oli, kuten tänään niin moni muukin aloitus.

Siis mä en kestä enää. Mun päähajoaa teidän kanssa.

Ap

Vierailija
14/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana tupakoiva mamma on ainoastaan idioootti. Ansaitset julman kuoleman. Tervemenoa h o r o. 

Siis ei helkkari mä en kestä!

Teillä 99 prosentilla on pahasti jotain pielessä päässä. Oletko jollain lääkityksellä?

Ap

Vierailija
15/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi tupakoin alusta loppuun kummassakin raskaudessa. Silti lapset on terveitä.

Ap

Neurologiset ongelmat eivät johdu tupakasta. Olen polttanut itsekin kaikkien raskauksien aikana.

Vierailija
16/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsekäs paska.

Vierailija
17/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.luuserimamma?

Miksi te puhutte jostakin nepsylapsista? Miksi ette puhu lapsistanne? Ei ne terveemmätkään tai ongelmattomat lapsetkaan aina tottele. En kyllä uhkaile ollenkaan vaan teen itse, en jaksa uhrata aikaani turhiin tappeluihin. Monet nuoret ovat itserakkaita joten roskien viennistäkin vaativat rahaa itkut silmissä. Vien siis itse mielummin.

Vierailija
18/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tainnut liittyä siihenkään. 

Vierailija
19/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tainnut liittyä siihenkään. 

Siis mä en kestä. Nyt mä suljen tän palstan.

Ap

Vierailija
20/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.luuserimamma?

Uhkailu voisi toimia paremmin. Uhkaa poistaa heidän elämästään jotain heille tärkeää.

Ap

Siksikö että saatte hyvää oloa tuollaisesta komentelusta sekä uhkailusta? Heikkoja aikuisia jos nautitte lastenne kiusaamisesta. Ihmettelen ylipäätänsä tätä aikuisten jatkuvaa näpäyttelemisen sekä ilkeilyn tarvetta. Pätekää siellä töissänne ja jättäkää lapsenne rauhaan, antakaa heille lapsuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän