Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär tuli juuri koulusta meille jonkun pojan kanssa

Vierailija
17.02.2022 |

Menivät suoraan tytön huoneeseen. Ahdistaa aivan käsittämättömästi

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mun poika meni leikisti naimisiin naapurin tytön kanssa n. 6 vuotiaina. Ei ahdista.

Mun lapsen lapseni Siiri oli 3 tai 4 vuotias? Kysy mummo menetkö kanssani naimisin kun olen iso? Vastasin hänelle kyllä.Tyttäreni sai ravarit huusi: Ei mummo ja lapsen lapsi voi mennä keskenään naimisin!Yhtän asia ei ahdistannut,ei ahdistanut siloin kun omat lapset teinejä ja toi kotinsa samaa sukupuolta tai eri ystäviä ja menivät omiin huoneisiin.Vain likainen mieli saa asioista negativisen!

Vierailija
42/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kutsuin heidät syömään ja samalla vähän haastattelin poikaa. On ihan kiva poika, mutta todella ujo ja nolostuneen näköinen. Todella ujo näytti olevan ja vastasi aika ympäripyöreästi lähes kaikkeen. En sitten tiedä mitä pitäisi tästäkin ajatella. Sanoivat etteivät seurustele ja ovat vain kavereita, mutta kun menin heitä hakemaan syömään niin kyllä he tyttären sängyllä makoilivat ja toistensa kasvoja ilmeisesti nuolivat (käskin tietenkin pestä kasvot, tuo ei ymmärtääkseni ole kovinkaan hygieenistä)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on trolli, eihän nyt kukaan vanhempi voi noin pahvi olla. Tuo on ihan normaalia teineiltä ja etenkin tuon ikäisillä. Kyllä meidänkin aikaan jo 13-vuotiaana tuotiin kaveripoikia ja poikaystäviä kotiin eikä kenenkään vanhemmat pitäneet sitä mitenkään outona.

N31

Vierailija
44/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen himoinnut parittelua jo jostain 12-vuotiaasta asti. Ehkä jonain päivänä vielä saankin.

N30

Vierailija
45/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan meidän ysiluokkalainen, kun poika ei ole vielä tullut koulusta kotiin. Älä huoli, ihan kunnon kaveri se on, ja hyvästä perheestä.

Av-mammojen lapset siellä tekee pikku av-mamoja..

Vierailija
46/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ennenkin kirjoitellut samasta aiheesta. Miksi hankkia lapsia jos myöhemmin ahdistaa?

En ole tästä kirjoitellut. On ensimmäinen kerta. Ja en tiennyt että alkavat näin ajoissa

Ap

Ole huoletta, sinulla on terve ja normaali tytär, ei mitään sateenkaariporukkaa.

Vierailija
47/47 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen himoinnut parittelua jo jostain 12-vuotiaasta asti. Ehkä jonain päivänä vielä saankin.

N30

Ehkä Iso D tai Frederik saattavat innostua sinusta, kun olet jo laillisessa iässä.