Mies vei vauvan.. En tiedä mitä teen
Kaikki alkoi siitä, että riitelemme ja mies löi minua. Lähdin äkkiä kotoa pois ajattelin että soitan poliisit. Olin pihassa miettimässä ja ajattelin että en suurenna asiaa ja menin takas kotiin. Mies oli pakannut omat ja puoli vuotiaan vauvan tavarat ja lähti. Puhelin kiinni. En tiedä yhtään mitä teen, soitin sossuun ja he tulivat käymään ja sanoivat vaan että kyllä ne jossain vaiheessa tulevat..
En ole ollut vauvastani koskaan erossa paria tuntia enempää, joten tämä on todella raskasta. En tiedä milloin nään häntä seuraavaksi. Mies ei ole oikeastaan edes hoitanut vauvaa tuntia paria kauempaa.. Mitä teen..
Kommentit (193)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:52"]Luulen että mies palaa pian. Jos ei kuulu parissa tunnissa niin soitat poliisit. [/quote] Mitä poliisit voisivat tehdä? Ei mitään. Isä on yhtälailla lapsen huoltaja kuin äitikin.
[/quote]
no on huoltaja juu. Mutta pahoinpitelijä myös. Siitä poliisille yleensä ilmoitetaan.
Jos mun mies lähtisi riidassa veks ja olisin vauvan kanssa, jonka kanssa en paljoa olis ollut...mitä mä olisin tehnyt? ...mäkin olisin pakannut kimpsut ja kampsut ja lähtenyt ...varmaankin äidin luo. En mä olis sitä vauvaa sinne yksin jättänyt. Tietty se mies otti vauvan mukaan. Sehän on sen toinen huoltaja. Sulle tuli aikalisä.
ikävä juttu. Kyllä te saatte selvitettyä, mutta se lyönti pitäis kyllä käydä keilaamassa vaikka psykologilla tai pariterapiassa. Sulle jää pelko. Ja voihan se toistua. Siksi siihen apuja.
VOI HELVETIN KUUSTOISTA. Et ole siis edes yrittänyt soittaa poliisille? Ja vauvan isä on Iranista? Ihan voit sitten itseäsi syyttää jos vauva on pian vietynä rajan yli. Soita poliisille ja selitä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"]Soitit sossuille, et poliisille? Hiton huono provo, mutta mies on melkoinen, että sai pakattua lyhyessä ajassa kamat... [/quote] Ei ole Provo! Soitin sossuille kun he lähtivät että mitä voin tehdä.
[/quote]
Ja unohdit, että poliisit ovat olemassa?
[/quote]
Mitä sanoisin ? Lapsen isä vei lapsen enkä tiedä mihin ?
[/quote
Juuri sen kerrot. Miehesi löi sinua ja poistui paikalta vauvan kanssa.
Yksi vaihtoehto on että miehesi meni turvakotiin jos olette molemmat väkivaltaisia.
Imetätkö? Ottiko hän mukaan vauvan ruokia?
[/quote]
En ole väkivaltainen.. Jos menisivät turvakotiin sossu ilmoittaisi. On ottanut leluja, vaatteita ja ruokia. En imetä . Nyt aloin kyllä miettiin tota turvakotia.. Soitan siihen päivystävään sossuun ja kysyn
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:58"]Mietit kotipihassa, etkä huomannut kun mies lähti lapsen ja tavaroiden kanssa? Kumma jos poliisi ei auttaisi. Yhteishuoltajuus tai ei, ei lasta saa viedä ensisijaiselta hoitajaltaan noin vaan. Oletan, että sinä olet se, jos et ole erossa ollut pitkiä aikoja. Poliisille soitat pahoinpitelystä vähintään!
[/quote]
Mikä hiton ensisijainen huoltaja?! Onko tämä joku termi joka antaa äidille diktatuurimaista valtaa omia lapsen automaattisesti itselleen?!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:58"]Mietit kotipihassa, etkä huomannut kun mies lähti lapsen ja tavaroiden kanssa? Kumma jos poliisi ei auttaisi. Yhteishuoltajuus tai ei, ei lasta saa viedä ensisijaiselta hoitajaltaan noin vaan. Oletan, että sinä olet se, jos et ole erossa ollut pitkiä aikoja. Poliisille soitat pahoinpitelystä vähintään!
[/quote] Ei ole mitään ensisijaisia hoitajia, vaan 2 tasaveroista lapsen huoltajaa. Voihan poliisi etsiä miehen, mutta lasta eivät voi häneltä viedä, koska hän on lapsen huoltaja. Ainoastaan jos on pelko että tekee lapselle jotain, voivat lapsen viedä. Mutta pelkoepäilyyn ei riitä että mies on lyönyt ap:ta.
Miehesi löi sinua ja vei vauvan. Ja todellakin luulet ettei poliisi tekisi mitään? Ja annat asian vaan olla ja odottelet rauhassa kotona?
Toivottavasti tämä on provo. Ette ansaitse lasta.
Kun mies sieppaa lapsenne, istu alas ja avaa vauva.fi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:52"]Luulen että mies palaa pian. Jos ei kuulu parissa tunnissa niin soitat poliisit. [/quote] Mitä poliisit voisivat tehdä? Ei mitään. Isä on yhtälailla lapsen huoltaja kuin äitikin.
[/quote]
no on huoltaja juu. Mutta pahoinpitelijä myös. Siitä poliisille yleensä ilmoitetaan.
Jos mun mies lähtisi riidassa veks ja olisin vauvan kanssa, jonka kanssa en paljoa olis ollut...mitä mä olisin tehnyt? ...mäkin olisin pakannut kimpsut ja kampsut ja lähtenyt ...varmaankin äidin luo. En mä olis sitä vauvaa sinne yksin jättänyt. Tietty se mies otti vauvan mukaan. Sehän on sen toinen huoltaja. Sulle tuli aikalisä.
ikävä juttu. Kyllä te saatte selvitettyä, mutta se lyönti pitäis kyllä käydä keilaamassa vaikka psykologilla tai pariterapiassa. Sulle jää pelko. Ja voihan se toistua. Siksi siihen apuja.
[/quote]
Jepjep. Poliisille ilmoitusta uudelleen ja muistat mainita että mies löi sinua eli teet rikosilmoituksen. Samalla kerrot poliisille että miehellä ei ole lapsen hoitamisesta aiempaa kokemusta eli pelkäät että lapsi joutuu tilanteesta kärsimään.
Siitä se lähtee. Jos tarvitset lisäneuvoja asiasta niin älä kysy täältä vaan soita turvakotiin ja kysy sieltä neuvoja. Saat asiallisempia ja oikeasti hyödyllisiä vastauksia. Täällä provot vastailevat esiintyen ap:nä ja nauttien tilanteesta.
https://www.turvakoti.net/site/
No tuskin poliisi nyt niitä löytää tai alkaa etsimään.
Ap
"Hmmm, mieheni löi minua ja vei vauvan. Annanpa hänen tehdä niin. Vauva saatetaan pian viedä rajan yli mutta who cares, mun täytyy päästä palstaileen!"
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:06"]No tuskin poliisi nyt niitä löytää tai alkaa etsimään.
Ap
[/quote]
No, ei. He olettavat, että lapsi on turvassa oman vanhenpansa kanssa!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:07"]"Hmmm, mieheni löi minua ja vei vauvan. Annanpa hänen tehdä niin. Vauva saatetaan pian viedä rajan yli mutta who cares, mun täytyy päästä palstaileen!"
[/quote]
No ei vauvaa olla mihinkään viemässä . Miehellä ei oo passia mukana ja vauvalla ei ole vielä olemassakaan .
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:06"]No tuskin poliisi nyt niitä löytää tai alkaa etsimään.
Ap
[/quote]
Miten voit olla edes yrittämättä?! Kyseessä on VAUVASI. Minä olisin soittanut jo poliisille ja vaikka valehdellut heille tarvittaessa että vauva on täysin rintaruokinnalla eikä pärjää ilman äitiä. Sinuna huolehtisin kovasti siitä että mies vie vauvan kotimaahansa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:06"]No tuskin poliisi nyt niitä löytää tai alkaa etsimään.
Ap
[/quote]
No, ei. He olettavat, että lapsi on turvassa oman vanhenpansa kanssa!
[/quote]
No tätä sossukin sanoi.
Ap
Ongelmana aina näissä se, että palstalla on tarkoituksellisesti provoilevia. Yksi provo kovasti harmistui noin 20 minuuttia ennenkuin tämä keskustelu alkoi.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4513590/ketju/oksensin_kun_mieheni_kertoi_ladyboy_seikkailustaan
Neuvot kannattaa silti antaa olettaen, että ei ole provo kyseessä. Soitto poliisille ja rikosilmoitus pahoinpitelystä sekä yhteyttä turvakotiin lisäneuvojen saamiseksi. Tälläisiä tilanteita sattuu valitettavasti päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:07"]"Hmmm, mieheni löi minua ja vei vauvan. Annanpa hänen tehdä niin. Vauva saatetaan pian viedä rajan yli mutta who cares, mun täytyy päästä palstaileen!"
[/quote]
No ei vauvaa olla mihinkään viemässä . Miehellä ei oo passia mukana ja vauvalla ei ole vielä olemassakaan .
Ap
[/quote]
Olet niin naiivi että minuun sattuu. Nopeaakos sitä menee piiloon hetkeksi ja pistää passit tilaukseen...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"]Miksi palaisi? Akka häipy ja osoitti oman heikkoutensa. [/quote] Mitä olisin tehnyt? Jäänyt hakattavaksi? Ap
[/quote]
joten loogisesti jätit lapsen hakattavaksi. fiksus.fi. PORVOON ILTA.
Soita poliisille ja kerro, että mies löi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"]Soitit sossuille, et poliisille? Hiton huono provo, mutta mies on melkoinen, että sai pakattua lyhyessä ajassa kamat... [/quote] Ei ole Provo! Soitin sossuille kun he lähtivät että mitä voin tehdä.
[/quote]
Ja unohdit, että poliisit ovat olemassa?
[/quote]
Mitä sanoisin ? Lapsen isä vei lapsen enkä tiedä mihin ?
[/quote
Juuri sen kerrot. Miehesi löi sinua ja poistui paikalta vauvan kanssa.
Yksi vaihtoehto on että miehesi meni turvakotiin jos olette molemmat väkivaltaisia.
Imetätkö? Ottiko hän mukaan vauvan ruokia?