Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei vauvan.. En tiedä mitä teen

Vierailija
01.07.2015 |

Kaikki alkoi siitä, että riitelemme ja mies löi minua. Lähdin äkkiä kotoa pois ajattelin että soitan poliisit. Olin pihassa miettimässä ja ajattelin että en suurenna asiaa ja menin takas kotiin. Mies oli pakannut omat ja puoli vuotiaan vauvan tavarat ja lähti. Puhelin kiinni. En tiedä yhtään mitä teen, soitin sossuun ja he tulivat käymään ja sanoivat vaan että kyllä ne jossain vaiheessa tulevat..
En ole ollut vauvastani koskaan erossa paria tuntia enempää, joten tämä on todella raskasta. En tiedä milloin nään häntä seuraavaksi. Mies ei ole oikeastaan edes hoitanut vauvaa tuntia paria kauempaa.. Mitä teen..

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten kävi?

Vierailija
122/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin hanki äkkiä itsellesi totaaliyksinhuoltajuus. Nimittäin muuten "mies" kaappaa lapsen kotimaahansa ja sen jälkeen on turha haaveilla näkevänsä lasta enää koskaan. "Mies" myös voi palata helposti takaisin Suomeen ilman lasta, joutuu ehkä kuulusteluihin lapsikaappauksesta, mutta vapautetaan sitten. Myös ympärileikkaus on tiedossa, jos sitä ei ole jo tehty.

Luin vuosia sitten aivan kamalan jutun muistaakseni Seura-lehdestä. Siinä haastateltiin Tampereella asuvaa nuorta irakilaisnaista, jonka "mies" oli kaapannut heidän pienen tytön irakiin. "Mies" palasi takaisin, mutta ei saanut edes vankeustuomiota. Ja vaikka olisi saanut, niin Suomen ensikertalaisalennuksilla ynnä muulla shaissella se olisi ihan naurettava "rangaistus" monen elämän lopullisesta pilaamisesta - ja ei kuitenkaan toisi lasta takaisin. Niin siinä jutussa nainen sanoi tekevänsä (ja oikeasti tekikin) pitkää työpäivää (muistaakseni vielä parissakin eri työpaikassa) ja laittavansa kaikki rahat säästöön, jotta voisi mennä etsimään lastaan irakista. No, vaikka saisi miljoonan, niin lastaan tuskin siitä läävämaasta saisi, siellä äidillä ei ole mitään oikeuksia lapsensa suhteen.

Nämä jutut näistä tietyistä kulttuureista tulevilla ovat kaikkialla samat. Oikeasti, pelasta lapsesi ja itsesi ja jätä se hirviö vähän äkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:28"]Ihan hyvä, että mies vei lapsen. Lapsen on varmasti parempi olla välittävän isän kanssa kuin henkisesti heikon äidin.
[/quote]
Ai väkivaltaisen ja huumeidenkäyttäjän?

Vierailija
124/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä nyt päivittämässä tilannetta.. Tultiin siis viime torstaina tänne turvakotiin ja täällä ollaan. En tiedä ollenkaan mitä jatkossa. Tänään oli sossu palaveri jossa isä sanoi sossuille ja turvakodin ohjaajille etten saisi poistua turvakodista koska saatan hakata vauvaa kun muut ei nää.. Joka ei todellakaan Siis ole totta.

Vierailija
125/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käytöstä ko. kulttuurin edustajilta (siis nuo valheensa sossulle). Onko sinulla ketään läheistä joka voisi todistaa puolestasi? Oikeasti pelkään mitä vauvallesi vielä tapahtuu :(

Vierailija
126/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:46"]Ihan normaalia käytöstä ko. kulttuurin edustajilta (siis nuo valheensa sossulle). Onko sinulla ketään läheistä joka voisi todistaa puolestasi? Oikeasti pelkään mitä vauvallesi vielä tapahtuu :(
[/quote]
Varmasti äitini voi jotakin, mutta juuri nyt en jaksa miettiä niitä asioita :(
Ap

Vierailija
127/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muuten täällä turvakodissa oman Facebookin ja sanoi myös sossussa että oon huono äiti etten ajattele poikaani vaan oon Facebookissa :D
Ap

Vierailija
128/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:49"]

Tein muuten täällä turvakodissa oman Facebookin ja sanoi myös sossussa että oon huono äiti etten ajattele poikaani vaan oon Facebookissa :D Ap

[/quote]

Mitä? Teit oman Facebookin? Siis profiilin? Eikö sulla ole sellaista ollut? Onko mies kieltänyt? Miten sua naurattaa se, että sossu arvostelee sinua? ( Ei siis sillä, etteikö olisi ok olla facebookissa...)

Vierailija
129/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:49"]

Tein muuten täällä turvakodissa oman Facebookin ja sanoi myös sossussa että oon huono äiti etten ajattele poikaani vaan oon Facebookissa :D Ap

[/quote]

Mitä? Teit oman Facebookin? Siis profiilin? Eikö sulla ole sellaista ollut? Onko mies kieltänyt? Miten sua naurattaa se, että sossu arvostelee sinua? ( Ei siis sillä, etteikö olisi ok olla facebookissa...)
[/quote]
Joo tein oman fbn jota enne mulla ei ole ollut. No sillon sossussa siis itketti mut nyt kun mietin niin toi on todella naurettava asia mistä voi mun äitiyttä arvostella
Ap

Vierailija
130/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt nyt menen nukkumaan jos tulee jotakin mieleen niin vastailen aamulla. Hyvää yötä
Ap

Vierailija
131/193 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun en jaksa lukea koko ketjua, mutta siis kuinka nuori olet? Vaikutat teini-ikäiseltä (ja siis tämä ei loukkaamista, vaan olen oikeasti huolissani vauvasi ja sinunkin turvallisuudesta). Valitettavasti olet niin nuori ja naiivi, ettet lainkaan tajua tuon tilanteen vakavuutta ja vaarallisuutta. Toivottavasti viranomaiset edes tajuaisivat, ettei vain pahin pääse tapahtumaan. Näistä on aivan liikaa esimerkkejä sekä Suomesta että mistä tahansa muualta maailmasta, missä vain tuon kulttuurin edustajat ovat päässeet lisääntymään.

Ja alapeukuttajalle; itse "mies"kö se siellä? Tuskin tosin osaat suomea niin paljon että kykenisit edes peukuttamaan muuta kuin itseäsi. Ai niin, sinähän saat ympärivuorokautisen tulkin meidän kustannuksellamme.

Vierailija
132/193 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:31"]

Tässähän vahvistuu ennakkoluulot iranilaisia kohtaan.

[/quote]

Tässähän vahvistuu vielä selkeämmin ennakkoluulot mamupatjoja kohtaan.

Vierailija
133/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita miehen äidille ja kysy ovatko siellä?

Vierailija
134/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit sossuille, et poliisille? Hiton huono provo, mutta mies on melkoinen, että sai pakattua lyhyessä ajassa kamat...

Vierailija
135/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"]soita miehen äidille ja kysy ovatko siellä?
[/quote]

Mieheni ja äitinsä eivät ole missään tekemisissä ja hän asuu kaukana. Olen soittanut siskolle muttei tiedä hänkään mitään..
Ap

Vierailija
136/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mitä ääliö akkoja on vielä olemassa, nykyään vielä enemmän kuin ennen.

Vierailija
137/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeistään siinä vaiheessa kun vauva alkaa kitistä, mies tuo sen sulle hoidettavaksi.

Vierailija
138/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"]Soitit sossuille, et poliisille? Hiton huono provo, mutta mies on melkoinen, että sai pakattua lyhyessä ajassa kamat...
[/quote]

Ei ole Provo! Soitin sossuille kun he lähtivät että mitä voin tehdä.

Vierailija
139/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies palaa pian. Jos ei kuulu parissa tunnissa niin soitat poliisit.

Vierailija
140/193 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:51"]Uskomatonta mitä ääliö akkoja on vielä olemassa, nykyään vielä enemmän kuin ennen.
[/quote]
Mitä tarkotat? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme