Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko neliveto maasturin jos olisi rahaa

Vierailija
17.02.2022 |

Kyllä tänä talvena nelarikuskit on saanu nukkua huolettomia unia.
Kohta kuukauden satanu lunta, tämän myötä infra osoittanut vajavaisuutensa, kuulu jotku valittelevan tien hoidon kroonista rahapulaa.
Aavikoille ja etelä euroopan veron alennuksiin riittää rahaa, ei aura kalustoon saatika, miesten palkkoihin. Sama meno terveyden hoito puolella.

Eiköhan lopeteta mahdotonta vastaan tappelu, mennään peiton alle koko Suomi.
Mihinkään omiin tarpeisiin ei riitä enää rahaa, jätetään tiet auraamatta, loputkin vaivaset ja vanhukset hoitamatta, josko sekin raha olisi tärkeempi jollein savannin kyläpäällikölle.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tärkein ominaisuus autossa on suuri maavara ja isot pyörät. Korkealla etuvetoisella jossa parhaat nastarenkaat selviää talvesta kohtuullisesti, etenkin jos voi menojaan hiukan valita.

Isopyöränen nelari on sitten niille joittenka täytyy liikkua kun tarve on, riippumatta aurakuskien aikatauluista.

Vierailija
22/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan neliveto ihan hauska, mutta ilmankin olen pärjännyt. Jopa tänä talvena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä osta Volvo XC90 T8 hybrid. Nu mä päästä till min segelbåt kesä och winter helppo.

Solveig från Eira

Vierailija
24/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tärkein ominaisuus autossa on suuri maavara ja isot pyörät. Korkealla etuvetoisella jossa parhaat nastarenkaat selviää talvesta kohtuullisesti, etenkin jos voi menojaan hiukan valita.

Isopyöränen nelari on sitten niille joittenka täytyy liikkua kun tarve on, riippumatta aurakuskien aikatauluista.

Itse asiassa aurakuskien kierroksen jälkeen sitä maavaraa vasta tarviikin. Sen verran isot vallit jättävät kulkureiteille. Ennen aura-autoa pääsee ihan hyvin liikkumaan.

Vierailija
25/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt neliveto Skoda korotetulla maavaralla. Hyvä on ollut, työmatka 80km ja lunta on reilusti, usein kyydissä myös 1-3 työkaveria. Seuraavaksi olen miettinyt vaihtoa hybridiin ja pari maasturia olisi vaihtoehdoissa, riittävän isoissa on vaan huonosti tarjontaa. Kun on kaksi lasta ja koira niin pikkuauto ei oikein käy.

Vierailija
26/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaisin. Korkeaa autoa suositellaan siksi, kun siitä hahmottaa liikenteen paremmin kuin matalasta autosta. Lisäksi se on törmäyksessä turvallinen. Ostaisin parhaan mahdollisen auton käytettynä, samalla rahalla kuin saisi uuden pikkuauton.

Vierailija
27/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt neliveto Skoda korotetulla maavaralla. Hyvä on ollut, työmatka 80km ja lunta on reilusti, usein kyydissä myös 1-3 työkaveria. Seuraavaksi olen miettinyt vaihtoa hybridiin ja pari maasturia olisi vaihtoehdoissa, riittävän isoissa on vaan huonosti tarjontaa. Kun on kaksi lasta ja koira niin pikkuauto ei oikein käy.

Lopetat sen koiran pois, niin säästyy tilaa.

Vierailija
28/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetat sen koiran pois, niin säästyy tilaa.

Toinen koira suunnitteilla, tämä kun on jo kohta 10v :)

Vierailija
29/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos olisi rahaa? Minulla on rahaa.

Vierailija
30/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut sellaisesta bmw x5 ja nyt tyytyväinen sähköautoilija nissan leaf, ego kestää ja kukaan ei arvaa, että kusipää bemaristi ajaakin nissanilla😁

Vierailija
31/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luopunut sellaisesta bmw x5 ja nyt tyytyväinen sähköautoilija nissan leaf, ego kestää ja kukaan ei arvaa, että kusipää bemaristi ajaakin nissanilla😁

Mutta olet siis silti kusipää.

Vierailija
32/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalat joilla voi kävellä tai sitten voin hypätä pyörän selkään. Pysyn kunnossa, rahaa säästyy ja ympäristökin kiittää. Mainiosti on riittänyt kuuden kilometrin työmatkan kulkemiseen ja nelilapsisen perheen arjen pyörittämiseen.

Vierailija
33/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee mun yksi kaveri kyllästyi kans syytämään rahaa jatkuvasti hajoavaan bemariinsa ja otti leasingilla Hyundai konan. On tyytyväinen kuulemma 😁

Vierailija
34/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo useita vuosia vanhempi, korotettu nelikko alla ja seuraava auto tulee olemaan vastaava. Ajelen työni puolesta kelirikkoteitä, vanhoja metsäautotietä, alemman talvikunnossapidon väyläverkostoa ja usein vielä suht painavassa kuormassa tai ajoittain peräkärry/traileri perässä, niin auto on työkalu ja siinä pitää olla riittävät käyttöominaisuudet. Tuo kapine on pärjännyt mm. pienissä peltotöissä heinäpaalien kuljettimena ja laitumen rakennuksessa, piha- ja jääteiden auraamisessa, etuvinssillä on nosteltu kuormaa jne.

On mulla pienempi ja uudempi autokin, mutta eipä sillä kauppareissujen ja vähäisten kaupunkiajojen lisäksi oikein mitään tee varsinkaan talvella. Seisonnassa se on varmaan 95 prosenttia ajasta.

Vierailija
35/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olisi missään nimessä mutta nyt saattaisin. Olen kotihoidossa töissä ja asiakkaat asuvat todella hankalien kulkuyhteyksien päässä. Sinne vaan on mentävä

Vierailija
36/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin neliveto-Hiacen, jos olisi varaa polttoaineeseen ja tilaa pihassa.

Vierailija
37/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neliveto maasturi, eikä siihen mitenkään erityisen paljon rahaa tarvittu. Alle kymppitonnilla sai ihan toimivan pelin joka on nyt jo jokusen talven palvellut moitteetta, kieltämättä ollut melko pakollinen varuste talvisin, vanhalla autolla en pahimpina päivinä päässyt pihasta pois.

Vierailija
38/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jalat joilla voi kävellä tai sitten voin hypätä pyörän selkään. Pysyn kunnossa, rahaa säästyy ja ympäristökin kiittää. Mainiosti on riittänyt kuuden kilometrin työmatkan kulkemiseen ja nelilapsisen perheen arjen pyörittämiseen.

....ja lapset kiittää, kun faija ei pakota lätkätreeneihin toiselle puolelle kaupunkia, kun ei pysty jeesaamaan kyydityksissä.

Vierailija
39/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo nelivetomaasturi, mutta ostaisin uudemman jos olisi tarpeeksi rahaa.

Vierailija
40/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Mutta en ymmärrä niistä mitään. Mikä olisi hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi