Mango naisten vaatteet, ovatko pientä, suurta vai normaalia kokoa?
Kommentit (11)
Minusta ovat ihan normaalia kokoa, ainakin housuissa menee sama koko kuin muuallakin.
Pientä.
Käy Espanjassa, niin tiedät sitten miksi.
Pienehköä. Jos esim, H&M:ssä tai Gina Tricot'ssa tms. kaupoissa ostan tavallisesti kokoa M/38, Mangossa otan suosiolla L-kokoa. Varsinkin yläosissa (olen hyvin rintava).
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:55"]
Pientä kokoa on!
[/quote]
Ok eli m-koko voisi mennä 36-kokoa käyttävälle?
Mun mielestä koot ovat mitoitukseltaan suuria. Tilasin mekon ja takin molemmat kokoa XS ja näyttivät teltoilta päälläni. Petyin kun luulin niiden kokojen olevan normaalia pienempiä.
Ennen olivat mun mielestä pieniä kokoja, nykyään aika isoja ja väljiä malleja.
Apua nyt en tiedä yhtään mitä tilaan! Olen siis yleensä xs/s kokoa, riippuu vähän kaupasta. Nyt mietin s ja m-koon välillä ja m-kokoon olin jo päätymässä, mutta ärsyttävää sitten jos kaikki onkin liian isoja!
Isojahan ne on, merkki kun on tarkoitettu pluskokoisille.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 18:13"]Apua nyt en tiedä yhtään mitä tilaan! Olen siis yleensä xs/s kokoa, riippuu vähän kaupasta. Nyt mietin s ja m-koon välillä ja m-kokoon olin jo päätymässä, mutta ärsyttävää sitten jos kaikki onkin liian isoja!
[/quote]
Ota S-koko, siitä sitten helppo vaihtaa yhtä kokoa isompaan tai pienempään
Todella todella vaihtelevia! Eli ei kovin laadukkaita, oon oikeasti ostanut sieltä kauluspaidan, ja sitten kun tykästyin, kävin ostamassa toisen ihan samanlaisen samassa koossa (XL) se ei mahtunutkaan päälle! Ja kyse ei ollut siitä että olisin lihonut :)
Oon siis kokoa 40-44 vähän vaihdellen, multa menee Mangon farkuista isoin koko eli 42 (ei kaikista malleista kyllä) ja yläosista yleensä XL. Kuitenkin esim. talvitakki mulla oli Mangosta, ja se kokoa S! Eli hyvin kirjavaa tuntuu olevan se kokopolitiikka.
Pientä kokoa on!