Pääsin lääkikseen ekalla yrittämällä! Kysymyksiä?
Kommentit (7)
Nytkö pitäisi onnitella jtn tuntematonta av-lääkisläistä? Moro
Toivottavasti en koskaan joudu sinun potilaaksesi. Kertoisitko tuntomerkit, että tiedän välttää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:14"]Hauskinta tässä on, että en lukenut ollenkaan, koska minulla ei ollut varaa pääsykoekirjoihin :/ olen kuitenkin ollut hyvin kiinnostunut lääketieteestä aina ja seuraillut paljon uutisia yms. Kemia pisteen vajaa L, biologia; matikka ja fysiikka L. Ikä on 18. Kirjoitin myös kielet(ruotsi, saksa, englanti), terveystiedon, psykologian ja tietenkin äidinkielen.
-ap
[/quote] No ei mene nyt ihan kyllä läpi, koska ei lääkikseen enää ole mitään varsinaisia pääsykoekirjoja vaan lukion ke, fy ja bg kirjat
Hauskinta tässä on, että en lukenut ollenkaan, koska minulla ei ollut varaa pääsykoekirjoihin :/ olen kuitenkin ollut hyvin kiinnostunut lääketieteestä aina ja seuraillut paljon uutisia yms. Kemia pisteen vajaa L, biologia; matikka ja fysiikka L. Ikä on 18. Kirjoitin myös kielet(ruotsi, saksa, englanti), terveystiedon, psykologian ja tietenkin äidinkielen.
-ap
Hei, onnea! :) Varmasti mieletön fiilis.
Koetko nyt olevasi jotenkin erityislaatuinen ja muita parempi ihminen?
Onnea! Miten työskentelit saavutuksesi eteen? Eli paljonko luit/ laskit? Mitkä kirjat käytössä? Millaisin arvosanpin suoritit lukion kemian, fyssan ja bilsan kurssit? Mitä kirjoitit? Ikä?