Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
BB Jussista räppäri!!?
25.06.2015 |
Ei helvetti nyt vasta sattui silmään tämä uutinen.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Big-Brother-komistus-ryhtyi-rappariksi-tassa-on-ensimmainen-sinkku/1074596
Niin överi Cheek kopio et ei mitään rajaa.
Myötähäpeä x10
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oli Cheekin biisien ja riimien tasosta mitä mieltä tahansa, Cheek ja hänen kaltaisensa varmasti ilahtuvat Jussin kaltaisista autotunea kaipaavista epävireisistä wannabeista. Muistuttavat, että ihan kuka tahansa ei osaa räpätä edes tavallisen suomiräppärin tasolla.