Kokoomus nostanut taas kannatustaan
Kansa ilmeisesti haluaa leikkauksia työttömille ja eläkeläisille, lisää Eu-tukipaketteja ja velkaa ynnä muuta kivaa. Mihin tuo Kokkareiden suosio oikein perustuu?
Kommentit (111)
Seuraava hallitus on vielä pahempi mitä nykyinen sillä luvassa on Kok, SDP, Vihr ja Rkp vihersinipuna. Kepu joutuu oppositioon joten kukaan ei enää jarruta fantsuttelua.
Söpö-Sannan hallitushan EU-tukipaketin juuri hyväksyi, aktiivimalli II tulee kohta voimaan ja nykyhallitus on ottanut jo 40 miljardia lisää velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut uppoaa ja Kepu raketoi! Vihreät ottaa hittiä wokesta.
Suunta on kokonaisuudessaan oikea. Tulee kolmen perinteisen suuren puolueen hallitus!
Tuon hallitukseen jälkeen demarit katoaisi puoluekentältä sillä oikeisto veisi heitä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus on vielä pahempi mitä nykyinen sillä luvassa on Kok, SDP, Vihr ja Rkp vihersinipuna. Kepu joutuu oppositioon joten kukaan ei enää jarruta fantsuttelua.
Kokoomus ei ota Marinin SDP:tä hallitukseen ikinä. Ei myöskään kannata laskukiidossa olevaa vihreitä ottaa taakaksi. Niillä on vaatimuksia enemmän kuin annettavaa. RKP varmaan mahtuu mihin tahansa hallitukseen.
t. kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Söpö-Sannan hallitushan EU-tukipaketin juuri hyväksyi, aktiivimalli II tulee kohta voimaan ja nykyhallitus on ottanut jo 40 miljardia lisää velkaa.
Petteri äänesti tyhjää eli paketin puolesta. Katainen otti 60 miljardia velkaa ja Kokkarit haluaa vielä leikata työttömyysturvaa vaikka ostovoima heikkenee jo kalliin bensan ja sähkön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ota Marinin SDP:tä hallitukseen ikinä. Ei myöskään kannata laskukiidossa olevaa vihreitä ottaa taakaksi. Niillä on vaatimuksia enemmän kuin annettavaa. RKP varmaan mahtuu mihin tahansa hallitukseen.
t. kokoomuslainen
Oletteko lopultakin valmiita luopumaan ilmastoverojen ajamisesta ja ottamaan persut hallitukseen?
Mutta miksi kun mitään syytä ei näy nousulle. Taloustutkimus joka tekee nämä tutkimukset omistaa kokoomukselainen joten epäilen vilppiä.
Pidetään tämä mielessä:
https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2021/10/B53D973D-635D-4…
Persujen ulkoasiainjuttu surkuhupaisaa. Äänestettiin - ja ihan oikein - voiko moisia ääriaineslaisia päästää mihinkään luottotehtävään. Norjalaisdokumenteissa Halla-ahon nimi vilahtelee samoissa jutuissa kuin massamurhaaja Breivikin (asia mainittiin televisiouutisissa joten lähteet lienee moneen kertaan tarkistettu).
Itse asiassa puheenjohtaja olisi pitänyt ehdottomasti valita ihan mistä muusta puolueesta hyvänsä mutta ei anarkian nuoleskelijoista. Ei ihme että kannatus laskee. Kai nyt jokainen täyspäinen näkee mitä tuo puolue edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokoomuslainen
Teidän nuoret "sinivihreät" lupaukset Twitterissä ovat eri mieltä kanssasi. Kuulemma demarit ja vihreät ovat Kokoomus eniten lähellä ja Ps, Kd ja kepu on hyi kun kehtaavat vielä kannattaa itsenäistä Suomea liittovaltion sijaan.
Tähän väliin sitten 500 viestiä siitä miten kokoomus vie köyhien rahat veroparatiiseihinsa ja lopulta ketjun poisto.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ulkoasiainjuttu surkuhupaisaa. Äänestettiin - ja ihan oikein - voiko moisia ääriaineslaisia päästää mihinkään luottotehtävään. Norjalaisdokumenteissa Halla-ahon nimi vilahtelee samoissa jutuissa kuin massamurhaaja Breivikin (asia mainittiin televisiouutisissa joten lähteet lienee moneen kertaan tarkistettu).
Itse asiassa puheenjohtaja olisi pitänyt ehdottomasti valita ihan mistä muusta puolueesta hyvänsä mutta ei anarkian nuoleskelijoista. Ei ihme että kannatus laskee. Kai nyt jokainen täyspäinen näkee mitä tuo puolue edustaa.
Äänestystävä vaativat Biaudet itse syyllistyy miesvihaan. Kokoajan haukkuu miehiä. RKP on se ääripuolue tässä ja selvästi vastustaa demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokoomuslainen
Teidän nuoret "sinivihreät" lupaukset Twitterissä ovat eri mieltä kanssasi. Kuulemma demarit ja vihreät ovat Kokoomus eniten lähellä ja Ps, Kd ja kepu on hyi kun kehtaavat vielä kannattaa itsenäistä Suomea liittovaltion sijaan.
Nuoret eivät päätä hallitusneuvotteluista, vaan kansanedustajat.
Kansa haluaa - siis keskiluokka erityisesti, että köyhät pannaan kyykkyyn oikein kunnolla ja että nahkurin orsilla tavataan, Kokoomushan edustaa kansakunnan eliittiä, rikkaita, superrikkaita ja muita öykkäreitä. kai sen nyt tiedätte!
Ennemmin Kokoomus ja raju leikkuri kuin yksikään vihervasemmistosta jotka haluaan kurittaa koko kansaa ja lahjoittaa rahat ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Kansa haluaa - siis keskiluokka erityisesti, että köyhät pannaan kyykkyyn oikein kunnolla ja että nahkurin orsilla tavataan, Kokoomushan edustaa kansakunnan eliittiä, rikkaita, superrikkaita ja muita öykkäreitä. kai sen nyt tiedätte!
Onhan se kiva leikkiä porvaria puvuissa ja jakkupuvuissa mutta kun työpaikka menee alta tai sairastuu niin saa kokea Kokkareiden politiikan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestystävä vaativat Biaudet itse syyllistyy miesvihaan. Kokoajan haukkuu miehiä. RKP on se ääripuolue tässä ja selvästi vastustaa demokratiaa.
Väärää puuta haukut normipersun tyyliin. Kyllä persujen peilissä taitaa olla tukeva kerros aivosumua näköesteenä!
Mua kyllästyttää maksaa mun pienestä palkasta veroa niin paljon. Mä tarvin ja mun perhe tarvii ite ne rahat eikä mulla oo varaa elättää muita ku omat lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Kokoomus ja raju leikkuri kuin yksikään vihervasemmistosta jotka haluaan kurittaa koko kansaa ja lahjoittaa rahat ulkomaille
Niin Kokoomus käyttää rajua leikkuria JOTTA voi lahjoittaa loputkik rahat ulkomaille. Paljon on teitä höynäytettyjä jotka luulevat että Kokoomus vastustaisi EU fantsutttelua.
Persut uppoaa ja Kepu raketoi! Vihreät ottaa hittiä wokesta.
Suunta on kokonaisuudessaan oikea. Tulee kolmen perinteisen suuren puolueen hallitus!