Tänään taas päivä etten ole puhunut vaimolleni vielä sanaakaan
Ei ole mitään sanottavaa kumppanille joka on ollut vuosikausia niin hankala kuin olla ja voi
Kommentit (39)
Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa suhteessa?
Kato peiliin. Syyllinen taitaa olla sielä ja sinä syytät siitäkin vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti aina syyllinen vaikka on se joka yrittää tehdä asioille jotain ja nainen ei vaikka kieltäytyy kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vauvapalsta on sun bestis 💕
Tämäkin aina huonon vaimon voittaa
Vierailija kirjoitti:
Syy on aina miehissä
T: nainen
Syy on aina naisessa.
t. ap
Ihmettelen edelleenkin (kun tuotakin ilmeisesti jatkunut jo vuosia) mikseivät ihmiset eroa jo aiemmin.. Mutta eihän se toki minulle kuulu. Hassua vain tuhlata tämä ainoa elämä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen edelleenkin (kun tuotakin ilmeisesti jatkunut jo vuosia) mikseivät ihmiset eroa jo aiemmin.. Mutta eihän se toki minulle kuulu. Hassua vain tuhlata tämä ainoa elämä tuollaiseen.
Kun ei ole varaa
Lopeta se suhde. Varmasti parempi olla yksin. Appivanhemmat ei juuri puhu toisilleen ja vaimo haukkuu kilttiä miestään jatkuvasti. Kaikille tutuille, lapsille, lapsenlapsille, suoraan päin naamaa. Jatkuvaa haukkumista ja huutoa. Mutta ei ne PUHU mistään ikinä. Mutta erota ei voi, koska "se on häpeä".
kirjoita sille kirje ja jätä tyynyn alle, t spykijatrittaresi
Mykkäkoulua pitävä mies on ÄIÄ! Siinä on rehtiä ja rehellistä suomalaisen miehen mallia jokaikiselle puhuvalle ja pussaavalle ituhipille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti aina syyllinen vaikka on se joka yrittää tehdä asioille jotain ja nainen ei vaikka kieltäytyy kaikesta.
Yleensä se on toisinpäin. 99% tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin aina huonon vaimon voittaa
Vauvis voittaa huonon miehen anytime.
Mä sentään sanoin ulkoa tullessani "Moi", mut eipä hän vastannut mitään - eli peli on mä 1 vs. hän 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet yrittänyt tehdä asialle? Kerro ihan konkreettisia esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulua pitävä mies on ÄIÄ! Siinä on rehtiä ja rehellistä suomalaisen miehen mallia jokaikiselle puhuvalle ja pussaavalle ituhipille!
Näin. Turhaa se on kertoa, mikä mato milloinkin päätä kaivaa, sehän voisi vaikka lopettaa hyvän mykkäkoulun.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se suhde. Varmasti parempi olla yksin. Appivanhemmat ei juuri puhu toisilleen ja vaimo haukkuu kilttiä miestään jatkuvasti. Kaikille tutuille, lapsille, lapsenlapsille, suoraan päin naamaa. Jatkuvaa haukkumista ja huutoa. Mutta ei ne PUHU mistään ikinä. Mutta erota ei voi, koska "se on häpeä".
Hankitko minulle asunnon johon lähden. Itselläni on 50€ tilillä rahaa. Tai kerro hyvät vinkit kuinka lähdetään ja mihin kun mitään ei ole? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Turhaa se on kertoa, mikä mato milloinkin päätä kaivaa, sehän voisi vaikka lopettaa hyvän mykkäkoulun.
Joo. Niinhän se on. Mies ei ole koskaan ollut muuta kuin hiljaa vaikka on vuosikausia ottanut asioita puheeksi. On ehdottanut terapiaakin, mutta eihän siihen nainen suostu kun kuulemma turhaa. Ap