Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus nostanut taas kannatustaan

Vierailija
17.02.2022 |

Kansa ilmeisesti haluaa leikkauksia työttömille ja eläkeläisille, lisää Eu-tukipaketteja ja velkaa ynnä muuta kivaa. Mihin tuo Kokkareiden suosio oikein perustuu?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa äänestää mitä itse haluavat. Sinä et nyt hyvänen aika onneksi päätä ketä miljoonat äänestää.

Vierailija
102/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllästyttää maksaa mun pienestä palkasta veroa niin paljon. Mä tarvin ja mun perhe tarvii ite ne rahat eikä mulla oo varaa elättää muita ku omat lapseni.

Ja uskot että Kokoomusta äänestämällä tilanteesi paranee? Tää on justiin se ongelma, kun pienituloiset äänestää Kokoomusta uskoen että kyllä Kokoomus meidän pienituloisten asiaa ajaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mikä puolue voittaa seuraavat eduskuntavaalit, kunhan se ei ole demarit, eikä vihreät tai vasemmisto, mutta noista kahdesta nyt mitään pelkoa ole.

Totta. Viimeksi demarit voitti niukasti vappusatasellaan.

Toisaalta toivon, että kokoomus voittaessaan ottaa demarit hallitukseen. En malta odottaa sitä demarien selittelyn määrää, kun leikkauslistat saavatkin takit kääntymään ja joutuvat lopulta ottamaan vastuuta nykyisestä holtittomasta lainalla elämisestä ja rahojen viskomisesta taivaan tuuliin.

Kun Orposta tulee pääministeri, niin on luultavaa että demari on valtiovarainministeri. Nautin jo etukäteen miten selitellään tilanteen olevan erilainen ja miten joku aikaisempi hallitus teki sitä ja tätä.

Mä uskon että Orpo maksattaa 2019 hallitusneuvottelut potut pottuina ja jättää demarit oppositioon.

Voi olla, mutta pelkkä kepun ja muutaman pienpuolueen mukaan ottaminen ei riitä.

Orpo on ainakin rivien välistä lukien sulkenut persut ulkopuolelle, kehuen kepua.

Saa nähdä lähteekö kepu jälleen mukaan ja miten sen kannatuksen tulee sitten käymään. Viimeksi ei hyvä heilunut.

Vierailija
104/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllästyttää maksaa mun pienestä palkasta veroa niin paljon. Mä tarvin ja mun perhe tarvii ite ne rahat eikä mulla oo varaa elättää muita ku omat lapseni.

Ja uskot että Kokoomusta äänestämällä tilanteesi paranee? Tää on justiin se ongelma, kun pienituloiset äänestää Kokoomusta uskoen että kyllä Kokoomus meidän pienituloisten asiaa ajaa!

Tää on just se suurin ongelma, että äänestät pienituloisena oikeistoa tai vasemmistoa, aina häviät. Parasta varmaan siirtyä nukkuviin.

-ohis

Vierailija
105/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on länsimielinen, muista en ole ihan varma

Vierailija
106/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko persuun kokkariin, älä pääoman renkien lupauksiin, älä tarjoa varkaalle kättä.

Vierailija
107/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on länsimielinen, muista en ole ihan varma

Innokkaasti on kuitenkin ollut edesauttamassa Putinin hallinnon ja sen lähipiirin rahanpesua.

Vierailija
108/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko persuun kokkariin, älä pääoman renkien lupauksiin, älä tarjoa varkaalle kättä.

Ja tarkasta ettei taskussasi ole demarin käsi.

Vierailija
109/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just se suurin ongelma, että äänestät pienituloisena oikeistoa tai vasemmistoa, aina häviät. Parasta varmaan siirtyä nukkuviin.

-ohis

Voin kyllä vakuuttaa että pienituloinen tekee lähes aina itselleen enemmän hallaa äänestämällä oikeistoa kuin vasemmistoa. Voi olla että jostain yksittäisestä asiasta puhuttaessa vasemmisto ei aina pysty pitämään kaikkien vaikeassa elämäntilanteessa olevien puolia, mutta on hulluutta verrata Kokoomusta ja Vasemmistoliittoa toisiinsa. Onhan Kokoomuksestakin todettu, että Vasemmistoliiton politiikka on niin vääristynyttä, että he eivät tule missään tapauksessa olemaan samassa hallituksessa. Toki voitaisiin myöskin miettiä millainen Suomi olisi jos vallassa olisi ainoastaan vasemmistopuolueet, eikä tarvisi välittää esimerkiksi Keskustan pulinoista mitään. Tosin Kokoomushan on sitä mieltä, että ilman muuta huonompi, koska kaikki mitä Kokoomus tekee hyödyttää myös köyhiä. Silti ei hallitusyhteistyö Vasemmistoliiton kanssa maistu. On se ihme hommaa.

Vierailija
110/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä uutinen. Kohta saadaan elintasopummit kuriin.

Vierailija
111/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä uutinen. Kohta saadaan elintasopummit kuriin.

Kieltämättä kuulostaa hyvältä:

-Kokoomus esittää eläkkeen kertymisen lopettamista ansiosidonnaisen työttömyysturvan ajalta, mikä kasvattaisi työttömien eläkeköyhyyttä.

Kokoomus leikkaisi asumistukea reippaasti ja opiskelijat siirrettäisiin kokonaan pois asumistuen piiristä.

Ansiosidonnaista työttömyysturvaa kokoomus leikkaisi niin ikään rajusti vähentämällä sen kestoa 100 päivään, pidentämällä työssäoloehtoa 12 kuukauteen ja lisäämällä työttömyysturvaan omavastuupäiviä.

Kokoomus leikkaisi myös peruspäivärahaa ja työmarkkinatukea, ja tekisi viimesijaiseksi etuudeksi tarkoitettuun toimeentulotukeen mittavia leikkauksia.- KU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä