Virginia Giuffre olikin vain Prinssi Andrew rahojen perässä, yllättikö?
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008618984.html
Se tiedetään, että sopimuksen hintalappu on huima. Brittimedian mukaan Andrew maksaa eri arvioiden mukaan Giuffrelle noin 12–14 miljoonan euron suuruisen summan. Telegraphin tietojen mukaan ainakin osan summasta maksaisi kuningatar Elisabet.
Ihmettelinkin miksi meni siviilikanteen puolelle, jossa saa vain rahaa ja toista ei koskaan tuomita. Oikeassa oikeudessa olisi voinut itse joutua Virginia vaneuteen jos olisi valehtelusta kärähtänyt. On tunnettu huumeiden käyttäjä niin laskelmoi.
https://www.businessinsider.com/inside-jeffrey-epstein-accuser-virginia-...
"addicted to drugs"
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos selviää, että kuningatar on maksanut Anden korvauksia, niin britit vaativat maksuista jokaisen kuitin.
Sinäkö luulet ettei kunkuttarella ole omaa rahaa? Maailman rikkaimpia naisia? Ja joo tiedän että linnat valtion omaisuutta eli turha alkaa.
Nimellisesti nuo on kuningattaren omaisuutta mutta vain pieni osa taitaa olla henkilökohtaista ja loppu on sidottu siihen että ollaan kuningatar. Jos koko ellun suku päättäisi luopua kruunusta huomenna ja jostain toisesta suvusta haettaisi uusi kuningas/kuningatar niin se jättiomaisuus siirtyisi tälle uudelle hallitsijalle ja ellulle sukulaisineen jäisi vain pieni henkilökohtainen osuus. Toki miljoonia sekin per henkilö eli ei tarvitsisi mennä heti ekaksi työkkäriin ruinaamaan apurahaa.
Kuningattaren henkilökohtainen varallisuus on 'vähän' enemmän kui muutamia miljoonia:
Private wealth of the Queen[edit]
The Queen has a private income from her personal investment portfolio,[35] though her personal wealth and income are not known.[40] Jock Colville, a former private secretary to the Queen (when she was Princess Elizabeth) and a director of her bank, Coutts, estimated her wealth at £2 million in 1971 (the equivalent of about £29 million today).[41][42] An official statement from Buckingham Palace in 1993 called estimates of £100 million "grossly overstated".[43] In 2002, she inherited her mother's estate, thought to have been worth £70 million[44] (the equivalent of about £116 million today).[41] Sandringham House and Balmoral Castle are privately owned by the Queen.[45]
Forbes magazine estimated the Queen's net worth at around $500 million (about £325 million) in 2011,[46] while an analysis by the Bloomberg Billionaires Index put it at $425 million (about £275 million) in 2015.[47] In 2012 the Sunday Times estimated the Queen's wealth as being £310 million ($504 million), and that year the Queen received a Guinness World Record as Wealthiest Queen.[48] The Sunday Times Rich List 2015 estimated her wealth at £340 million, making her the 302nd richest person in the United Kingdom; that was the first year she was not among the Sunday Times Rich List's top 300 most wealthy since the list began in 1989.[49] She was number one on the list when it began in 1989,[49] with a reported wealth of £5.2 billion, which included state assets that were not hers personally,[50] (approximately £13.2 billion in today's value).[41]
Ja julkinen omistus on miljarditolkulla joten siihen nähden kymmenetkin miljoonat on pikkurahaa. En minä noita köyhiksi väittänyt, päinvastoin. Silti oma omaisuus on selvästi pienempi kuin "kuningattaren omaisuus" ja tuossa on niitäkin taloja joiden ylläpitoa ja kunnostusta maksetaan valtion rahoilla vaikka ne nimellisesti ellun nimissä olisikin.
Ei ole. Julkisesti ei ylläpidetä hänen yksityisesti omistamia kiinteistöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Netflixin Jeffrey Epstein dokumentti. Aivan skarpin oloinen nainen, en usko että käyttää huumeita. Muutenkin uskottava, toisinkuin Andrew ja se toinen vanha ukko.
Ja lisäksi oli se entinen työntekijä joka myös todisti nähneensä prinssin ja Virginian siellä yhdellä saarella. Olivat altailla viettämässä aikaa, Virginia yläosattomissa. He näkivät siis monta kertaa.
Prinssi ei varmaan tajunnut mihin syyllistyi, kun tyttö oli hymyilevä ja suostuvainen, ei tajunnut että taustalla on ihmiskauppaa.
Laitappa linkki tuohon että olisi ollut yläosattomissa. Minä en ainakaan usko muuten.
Tämä oli siis Epsteinin privaattisaarella jonne hän kuskasi jos jonkinmoista julkisuuden henkilöä. Bill clinton väittää ettei ole koskaan ollut saarella mutta hänen nimi on lentokoneen matkustamossa useamman kerran.
Saarella oleville työntekijöille oli aivan tavallista nähdä päivittäin puolialastomia nuoria tyttöjä.
Kymmenet naiset kertovat dokumentissa tavoista joilla Epstein kietoi pikkurillinsä ympärille. Osaa uhattiin kuolemalla ja heitä valvottiin saarella 24/7, myöhemmin he löysivät kamerahuoneen joka oli täynnä näyttöjä näyttäen kartanon jokaisen huoneen ja vessat.
Moni nainen myös sanoo sen Giuffreyn olleen vielä pahempi kuin itse Epstein.
Meneekö sinulla nyt Giuffre ja Ghislaine sekaisin...? Ghislaine Maxwell on se tummatukkainen vanhempi nainen, joka etsi ja värväsi Epsteinille näitä teinikarkulaisia. Giuffre oli tietenkin Virginia Roberts silloin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epstein dokkarissa näytettiin kuinka epsteinin työntekikät saalistivat ja groomasivat haavoittuvassa asemassa olevia teinejä kuten väkivaltaisita kodeista karanneita. En paljon alhaisempaa toimintaa keksi.
Jos katoit dokkarin niin siinä selvisi, että tämä Virginia Giuffre oli itse suurimman osan Epsteinin uhreista tälle hankkinut rahaa vastaan yms. Nuoret tytöt luottivat Virginia Giuffreen ja hän hyväks.käyt. tätä.
Sairasta ettei Virginiaa itseää tuomittu. Kukaan aikuinen ei olisi niin paljon tyttöjä Epsteinille saanut kuin Virginia johonka uhrit luottivat.
Tämä vain todistaa kuinka seks.rikoks. tasa-arvo ei toteudu. Vain yksi nainen tuomittu, Maxwell, vaikka tämä Virginia Giuffre hankki paljon enemmän alaikäikäisiä tyttöjä hyv4ks.kayt.vksi.
Samoin kaikki muut naiset jotka hankkivat noita tyttöjä Epsteinille jätettiin tuomihtematta.
Minun oikeustaju ei riitä tätä ymmärtämään ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epstein dokkarissa näytettiin kuinka epsteinin työntekikät saalistivat ja groomasivat haavoittuvassa asemassa olevia teinejä kuten väkivaltaisita kodeista karanneita. En paljon alhaisempaa toimintaa keksi.
Jos katoit dokkarin niin siinä selvisi, että tämä Virginia Giuffre oli itse suurimman osan Epsteinin uhreista tälle hankkinut rahaa vastaan yms. Nuoret tytöt luottivat Virginia Giuffreen ja hän hyväks.käyt. tätä.
Sairasta ettei Virginiaa itseää tuomittu. Kukaan aikuinen ei olisi niin paljon tyttöjä Epsteinille saanut kuin Virginia johonka uhrit luottivat.
Ihan älytöntä että Virginia narkomaani kehtasi vielä itse uhriutua tuon jälkeen vaikka tuhosi kymmenien tyttöjen elämät tietoisesti, että saisi aineita.
Maailma ei ole enää oikeudenmukainen paikka. Se joka tihruttaa parhaat ja uskottavimmat kyyneleet tv:ssä pääsee omista rikoksistaan kuin pälkähästä. Näin se valitettavasti menee. Suuri yleisö ei faktoista välitä kuten tässäkin nähtiin. Virginia Giuffre olisi joutanut loppuelämäksi vankilaan. Olisi seks.rikol.sena varmasti saanut vankilassa sen mitä ansaitsee.. Tuhosi kymmenien pienten lasten elämät ja sai 14 milj. euron korvaukset siitä. Sairasta!
Onko kenelläkään käynyt mielessä, että jos prinssi Andrew oikeasti olisi l4ps11n päin (sehän on sairaus, jossa ei voi hallita itseään) niin uhreja olisi enemmänkin?
Sen sijaan vain yksi narkomaani tullut esille ja rahaa vaatimaan ja senkin siviilioikeudessa missä ei ollut riskiä, että jos jää valheista kiinni niin itse joutuu vankilaan?
Jokin tässä ei täsmää. En puolusta ihmisiä jotka l4ps1lle oikeasti noin tekee, vihaan heitä, mutta jokin tässä haiskahtaa, kun rupeaa objektiivisesti isompaa kuvaa katsomaan.
Jokin tässä ei matchaa.
Itse olen uhri ja ehdototmasti haluaisin syytetylle vankeutta kuten kaikki muutkin tuntemani uhrien tukiryhmästä. Sen sijaan tämä meni siviilioikeuteen, jossa saadaan rahaa?
Eikä ollut ensimmäinen kerta, tämähän rahasti sen siviilioikeuden kautta jo 10 vuotta sitten 500 000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Netflixin Jeffrey Epstein dokumentti. Aivan skarpin oloinen nainen, en usko että käyttää huumeita. Muutenkin uskottava, toisinkuin Andrew ja se toinen vanha ukko.
Ja lisäksi oli se entinen työntekijä joka myös todisti nähneensä prinssin ja Virginian siellä yhdellä saarella. Olivat altailla viettämässä aikaa, Virginia yläosattomissa. He näkivät siis monta kertaa.
Prinssi ei varmaan tajunnut mihin syyllistyi, kun tyttö oli hymyilevä ja suostuvainen, ei tajunnut että taustalla on ihmiskauppaa.
Laitappa linkki tuohon että olisi ollut yläosattomissa. Minä en ainakaan usko muuten.
Tämä oli siis Epsteinin privaattisaarella jonne hän kuskasi jos jonkinmoista julkisuuden henkilöä. Bill clinton väittää ettei ole koskaan ollut saarella mutta hänen nimi on lentokoneen matkustamossa useamman kerran.
Saarella oleville työntekijöille oli aivan tavallista nähdä päivittäin puolialastomia nuoria tyttöjä.
Kymmenet naiset kertovat dokumentissa tavoista joilla Epstein kietoi pikkurillinsä ympärille. Osaa uhattiin kuolemalla ja heitä valvottiin saarella 24/7, myöhemmin he löysivät kamerahuoneen joka oli täynnä näyttöjä näyttäen kartanon jokaisen huoneen ja vessat.
Meneekö sinulla nyt Giuffre ja Ghislaine sekaisin...? Ghislaine Maxwell on se tummatukkainen vanhempi nainen, joka etsi ja värväsi Epsteinille näitä teinikarkulaisia. Giuffre oli tietenkin Virginia Roberts silloin teininä.
Et vastannut minulle, mutta otanpa kantaa. Myös Giuffre värväsi Epsteinille tyttöjä. Tytöt luottivat Giuffreen todella paljon ja hän hankki paljon enemmän uhreja Epsteinille kuin Maxwell. Mielestäni ei ole oikeudenmukaista, että Giuffre saa olla vapaana.
Selkärangatonta. Siviilioikeudenkäynnissä ei tietenkään voida tuomita viralliseen rangaistukseen, mutta Andrewn syyllisyys olisi vahvistunut entisestään. Taitavan asianajajan grillauksessa prinssi olisi tehnyt itsestään vielä pahemman pellen kuin BBC:n haastattelussa. Tämä olisi hänelle ollyt rangaistus eikä se, että äiti maksaa valtavat korvaukset ja asia ikäänkuin unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Jokin tässä ei matchaa.
Itse olen uhri ja ehdototmasti haluaisin syytetylle vankeutta kuten kaikki muutkin tuntemani uhrien tukiryhmästä. Sen sijaan tämä meni siviilioikeuteen, jossa saadaan rahaa?
Eikä ollut ensimmäinen kerta, tämähän rahasti sen siviilioikeuden kautta jo 10 vuotta sitten 500 000€.
Syytetylle ei saada vankeutta, koska rikos on vanhentunut. En tiedä Yhdysvalloista, mutta Suomessa kyseinen rikos vanhenisi kymmenessä vuodessa. Siksi siviilioikeus on ainoa mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kaikki, että Andy on syytön mies. Häntä ei ole tuomittu mistään. On vain epäilyjä.
Tämä!
Jopa siinä sopimuksessa minkä tekivät Virginia Giuffren kanssa prinssi niin luki, että hän ei ole syyllistynyt mihinkään tekoon.
Ja silti jotkut täällä foorumilla syyllistävät prinssi Andrewia, vaikka länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ihminen on syytön kunnes toisin oikeudessa todetaan lainvoimaisella tuomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Andrew olla vain tyytyväinen, että selvisi rahalla tästä. Jos mitään syytä ei olisi, miksi Andrew suostuisi maksamaan kymmeniä miljoonia? Ihan oikein, että menettää edes rahansa. Kerrankin oikeus toteutuu.
Ei menettänyt rahojaan vaan on jo julkisuuteen vuotanut, että kuningatar maksoi tämän, että vuosien oikeustaistelua ei tulisi ja ettei monarkian olemassa olo britanniassa vaarantuisi. Myös sopimuksessa mainittiin, että Andrew ei myönnä syyllisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tässä ei matchaa.
Syytetylle ei saada vankeutta, koska rikos on vanhentunut. En tiedä Yhdysvalloista, mutta Suomessa kyseinen rikos vanhenisi kymmenessä vuodessa. Siksi siviilioikeus on ainoa mahdollisuus.
Ei ollut vanhentunut, sen verran tiedän paikallista lakia. Maxwell sai saman ajan tapahtumista myös tuomion.
Kyllähän tytöstä kuvassa näkee selvästi, että hän on alaikäinen, eli lapsi. Aivan väärän ikäisen sedän puristeltava. Tyttö on ollut törkeän hyväksikäytön uhri.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään epäselvyyttä, etteikö kiimasta hikoileva rinssi ollut pikkutyttöjen perään. Sairas mies - tai paremminkin valta-asemansa sairastuttama mies.
No missä on ne muut uhrit, jos kerran oli? Kerroppa se!
Kalliiksi tuli Andylle ko. sutina siinäkin tapauksessa, että äitinsä maksaa lystin.
173: Ei ole USA:ssa vanhentunut rikoksena missään nimessä. Nämä ovat me toon myötä kuin murhat: eivät vanhene koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tytöstä kuvassa näkee selvästi, että hän on alaikäinen, eli lapsi. Aivan väärän ikäisen sedän puristeltava. Tyttö on ollut törkeän hyväksikäytön uhri.
Suomessa ei olisi edes laitonta, jos tapahtuu yhteisestä tahdosta, sillä suojaikäraja sänkyyn menon suhteen on 16 vuotta. En tiedä paljonko tuolla sitten ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tuli Andylle ko. sutina siinäkin tapauksessa, että äitinsä maksaa lystin.
Millä tapaa? Tuohan hymyilee lehdissä ja elää luksus asunnossa. Ja sopimuksessakin sovittiin, että hän on syytön.
Kuninkaallisten ihailijoita on briteissä paljon ja Andyllä riittää kavereita ja ihailijoita jatkossakin, vaikka kaikki eivät pitäisikään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Virginia päätyi Epsteinin juhliin? Varmaan koulubussi toi tutustumaan, sitten ilkeät sedät antoivat rahaa ja pakottivat seksiin prinssin kanssa, naamakin on niin norsunvutilla siinä kuvassa.
Gold diggerin kelagoldissa ei ollut enää saldoa. No nyt on taas millä mällätä.