Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Että mua ärsyttää utelu lapsenteosta!
01.07.2015 |
Millähän oikeudella varsinkin vähän vanhemmat naiset jatkuvasti utelee, että millon on tulossa perheenlisäystä. Ollaan oltu nyt kaksi vuotta naimisissa ja olen useammalta naiselta kuullut, että olisi jo korkea aika hankkia niitä lapsia! Ärsyttää niin suunnattomasti. Kaiken lisäksi en välttämättä edes voi saada lapsia vaikean sairauden takia , silti pitää kestää tätä jatkuvaa utelua ja suoraan sanoen painostustakin välillä :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrän sua ihan täysin! Itse olen kärsinyt samasta asiasta. Vihjaillaan että sullakin alkaa ikää tulla ym. Sain keskenmenon vuosi sitten, niin muutenkin arka asia. Ihmiset on kyllä todella tungettelevia ja röyhkeitä. Olen alkanut vastailemaan että "nämä on niitä yksityisasioita, jotka ei muille kuulu" tai että "et kai oikeasti odota että vastaan tuohon". Turhauttaa, että itse pitää yrittää olla kohtelias vaikka toinen on se röyhkeä! Oikeasti tekisi mieli vaan haistatella. Lopetat vaan rohkeasti sen keskustelun lyhyeen. Jos toinen loukkaantuu, niin oma on ongelmansa. Ei tuollasiin tarvitse vastailla. Tsemppiä!