Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 4. osavaltio laillisti kannabiksen viihdekäytön.

Vierailija
01.07.2015 |

Kannabiksesta tehtiin laitonta Yhdysvaltojen vuoksi ja nyt se näyttää myös laillistuvan heidän ansiostaan. Kohta koko Yhdysvallat sallii kannabiksen käytön ja muu maailma seuraa perässä. Euroopassa tämä on jo kovassa vauhdissa.

http://yle.fi/uutiset/oregonin_osavaltio_laillisti_marihuanan_viihdekayton/8118141

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:27"]

Suomessa on kyllä todella tiukat huumelainsäädännöt verrattuna muihin Euroopan maihin. Ja silti täällä vedetään kaikkea pesuainesta bensaan ja ollaan aivan tillin tallin. Olisi ehkä tämänkin kansan aika katsoa itseään pelistä tämän asian puitteissa.

[/quote]

On jo nähty ettei kiellot toimi niin sama kokeilla sallimista. Käyttörikos ainakin pois, itsemääräämisoikeus.
[/quote]
Maksat hoitosikin sitten itse. Koska minä en teidän narkkareiden hoitoja haluaisi nytkään maksaa, mutta Suomi vaan loistaa amputaatiotilastoissa kun halutaan pelastaa kaikki suoneen vetävät viemällä vain mätänevät raajat. En minä halua alkoholistien päivystysmaksujakaan maksaa mutta näin se vain menee. USA voi laillistaa mitä vaan koska siellä täytyy ottaa myös vastuuta elämästään, toisin kuin Suomessa missä valtio tukee sossutukiaisilla käyttöä ja ilmaisella terveydenhuollolla hoitoa. Laitetaan molemmat näistä samalle tasolle mitä ne ovat USAssa ja laillistetaan sitten ihan kaikki mitä ikinä tämä sairas päihderiippuvainen kansa tarvitseekaan....
[/quote]
Mä kannatan tätä myös. USA ei voi näyttää mallia maille missä ihmisistä pidetään parempaa huolta. Laitetaan huolenpito samalla tasolle USAn kanssa niin eipä ole enää ongelmaa. Minulla on ainakin varaa maksaa terveydenhuollosta rutkasti enemmän kuin nyt ja minun puolesta sossusta ei tarvitsisi saada mitään ruokakuponkeja kummoisempaa. Eli nämä asiat ensin kuntoon ja sitten lasolit voidaan siirtää juomahyllyyn ja teidän rakkaat kannabikset puutarhamyymälöihin.

Vierailija
62/63 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:27"] Suomessa on kyllä todella tiukat huumelainsäädännöt verrattuna muihin Euroopan maihin. Ja silti täällä vedetään kaikkea pesuainesta bensaan ja ollaan aivan tillin tallin. Olisi ehkä tämänkin kansan aika katsoa itseään pelistä tämän asian puitteissa. [/quote] On jo nähty ettei kiellot toimi niin sama kokeilla sallimista. Käyttörikos ainakin pois, itsemääräämisoikeus. [/quote] Maksat hoitosikin sitten itse. Koska minä en teidän narkkareiden hoitoja haluaisi nytkään maksaa, mutta Suomi vaan loistaa amputaatiotilastoissa kun halutaan pelastaa kaikki suoneen vetävät viemällä vain mätänevät raajat. En minä halua alkoholistien päivystysmaksujakaan maksaa mutta näin se vain menee. USA voi laillistaa mitä vaan koska siellä täytyy ottaa myös vastuuta elämästään, toisin kuin Suomessa missä valtio tukee sossutukiaisilla käyttöä ja ilmaisella terveydenhuollolla hoitoa. Laitetaan molemmat näistä samalle tasolle mitä ne ovat USAssa ja laillistetaan sitten ihan kaikki mitä ikinä tämä sairas päihderiippuvainen kansa tarvitseekaan.... [/quote] Mä kannatan tätä myös. USA ei voi näyttää mallia maille missä ihmisistä pidetään parempaa huolta. Laitetaan huolenpito samalla tasolle USAn kanssa niin eipä ole enää ongelmaa. Minulla on ainakin varaa maksaa terveydenhuollosta rutkasti enemmän kuin nyt ja minun puolesta sossusta ei tarvitsisi saada mitään ruokakuponkeja kummoisempaa. Eli nämä asiat ensin kuntoon ja sitten lasolit voidaan siirtää juomahyllyyn ja teidän rakkaat kannabikset puutarhamyymälöihin.

[/quote]Lisäksi alkoholistien sekä tupakoitsijoiden pitää maksaa oma hoitonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:25"]

Jahas, pössyttelijät taas kokoontuneet AV:lle.

[/quote]

Minä en ole koskaan pössytellyt enkä usko, että pössyttelisin, vaikka se olisi laillista. En minä viinaakaan juo, vaikka sitä myydään tuossa Alkossa.

Tästä huolimatta olen alkanut kallistua sille puolelle, että sama laillistamisprosessi voitaisiin käynnistää Suomessa. Nyt mitälie-ruohoja saa alaikäiset kukalie-rikollisilta ja kaikki voitot menevät ihan vääriin taskuihin. Ikärajan valvominen tosin huolestuttaa? Eihän viinakaan saada pidettyä pois nuorilta. Kannabis on riski alaikäisen aivoille ja siihen liittyy potentiaalinen skitsofreniariski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi