Nainen on pilalla kun on tehnyt lapsen - ajatuksia aiheesta
Mikähän siinä on, että heti kun kuulen että joku saa lapsen tai on saanut niin kiinnostukseni häntä kohtaa häviää enkä näe häntä enää yksilönä vaan pelkkänä mammana? Olen ajatellut näin lapsesta asti.
Joitakin syitä
- Alapäätä ei voi ajatella seksuaalisessa mielessä vaan pelkkänä lapsen leikkitunnelina.
- Spontaani jännittävyys häviää kun oma piltti on mielessä 24/7. Naisesta tulee tylsä!!
- Ylläoleva oman piltin jatkuva mielessäolo ja pakkomielteinen suhtautuminen, unohtaen oman elämän
- Vartalo pilalla, rinnat roikkuvat ja pillu tuhat hehtaaria leveä. Peräpukamia ei saa unohtaa ja virtsankarkailua..
Olenko ainut täällä, ketä ajattelee että nainen on lapsen saannin jälkeen vain pelkkä emakko?
Kommentit (42)
Tule tänne, täti vähän paijaa. :)
Kysy äidiltäsi mitä mieltä hän on asiasta.
Olen saanut yli 50 pillueläintä
-Jonnenne
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:43"]Olen saanut yli 50 pillueläintä
-Jonnenne
[/quote]
Enempää kuin minä
- mies 29v + 1 v-
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:43"]Olen saanut yli 50 pillueläintä
-Jonnenne
[/quote]
Ehkä vielä joskus saat ihan ihmisnaistakin.
Luontohan onkin naisen rakentanut niin, että kerran lapsen saatuaan on värkit pilalla, silleen se evoluutio toimii ja muutkin eläimet - not. Vittu että osaa olla tyhmää porukkaa, mutta provohan tämä.
Eikä siinä enää 50 vuotiaana jaksaisi muutenkaan enää yrittää kilpailla väistämätöntä, eli rappeutumista vastaan. Ap ja muut idarit ei tajua, että ne itsekin vanhenee ja on pilalla ennemmin ja myöhemmin. Hehehehehhehehehe.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:45"]Luontohan onkin naisen rakentanut niin, että kerran lapsen saatuaan on värkit pilalla, silleen se evoluutio toimii ja muutkin eläimet - not. Vittu että osaa olla tyhmää porukkaa, mutta provohan tämä.
Eikä siinä enää 50 vuotiaana jaksaisi muutenkaan enää yrittää kilpailla väistämätöntä, eli rappeutumista vastaan. Ap ja muut idarit ei tajua, että ne itsekin vanhenee ja on pilalla ennemmin ja myöhemmin. Hehehehehhehehehe.
[/quote]
Lapsen saanti ennenaikaistaa prosessia 10-20 vuodella
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:45"]Luontohan onkin naisen rakentanut niin, että kerran lapsen saatuaan on värkit pilalla, silleen se evoluutio toimii ja muutkin eläimet - not. Vittu että osaa olla tyhmää porukkaa, mutta provohan tämä.
[/quote]
Lapsen saanti ennenaikaistaa prosessia 10-20 vuodella
[/quote]
Ok
No kieltämättä onhan tämä erilaista nyt kun kuukuppina käytän lapsen hiekkaämpäriä kun tavalliset tipahtavat heti pois ja Hoplopissa pallomeristä varastan pari palloa geishakuuliksi säännöllisin väliajoin.
Onneksi on topattuja bikineitä, nyt kun ilman rintsikoita nännit hiertyy lattiaan ikävästi, toppauksilla saan ne jotenkuten kuriin.
Ja perhana, kun ap olit niin vitsikäs että naurahdin, virtsankarkailu on totisinta totta - täytyykin siivota tuo litran lammikko pikimmiten.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Mies 29v" time="01.07.2015 klo 10:38"]Muistan minulla olleen hieman samantapaisia ajatuksia 15-vuotiaasta asti; tosin en miettinyt asioita noin tarkkaan ja raadollisesti, vaan minusta tuntui vain oudolta ihastua naiseen, joka olisi äiti. Muistan kun ihailin erästä laulajaa, jonka albumin olin tilannut ja makasin yöllä sängyssä miettien miten oudolta tuntuisi, jos tuolla naisella olisi lapsia ja siihen aikaan niitä saattoi jo olla. -Mies 29v + 1v- [/quote] Miten pääsit ajatuksista? Kävitkö terapiassa?
[/quote]En ole päässyt. On ihan normaalia, että äitinainen ei kiihota.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Mies 29v" time="01.07.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Mies 29v" time="01.07.2015 klo 10:38"]Muistan minulla olleen hieman samantapaisia ajatuksia 15-vuotiaasta asti; tosin en miettinyt asioita noin tarkkaan ja raadollisesti, vaan minusta tuntui vain oudolta ihastua naiseen, joka olisi äiti. Muistan kun ihailin erästä laulajaa, jonka albumin olin tilannut ja makasin yöllä sängyssä miettien miten oudolta tuntuisi, jos tuolla naisella olisi lapsia ja siihen aikaan niitä saattoi jo olla. -Mies 29v + 1v- [/quote] Miten pääsit ajatuksista? Kävitkö terapiassa?
[/quote]En ole päässyt. On ihan normaalia, että äitinainen ei kiihota.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
:)
Parasta seksiä olen saanut liki 50-vuotiaana naisena - liki 50-vuotiaalta mieheltä. Mikä on mennyt pieleen? Lapsiakin oon tehnyt toisen miehen kanssa. Ja harrastanut nuorena irtosuhteita.
Äidit puolustelemassa täällä itseään. Panen miehiänne :D
-vela 28v.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:20"]
Äidit puolustelemassa täällä itseään. Panen miehiänne :D
-vela 28v.
[/quote]
Eiks sua hävetä olla 28 ja noin aivoton bimbo? Voin kuvitella sut Namussa epätoivoisesti pokaamassa äijiä...muija ei tajua olevansa wanha ja yli-ikäinen jo. Sun parasta ennenpäiväys onmennyt.
Hassua ku nuoret pojat kutsuu mua 45-vuotiasta milffiksi. Kun mua ei mitkään alaikäiset ees kiinnosta.
Hehtaaria? Miksi mittaat leveyttä pinta-alayksiköllä ap?
Ootko taas saanut pakit joltain yh-äidiltä? :(
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:20"]Äidit puolustelemassa täällä itseään. Panen miehiänne :D
-vela 28v.
[/quote]
Pane vaan mutta muista ehkäisy! :)
Näinhän se just on. Lisääntymisvietti laskee, jos nainen on jo lisääntynyt. Samoin jos nainen ei näytä hedelmälliseltä, tai lisääntymiskykyiseltä, esim tullessaan ikään jolloin lapsia ei oikein enää kannata tehdä. Periaatteesa kuitenkin voisin ottaa synnyttäneen naisen hoivaani, mikäli hänen entinen miehensä olisi kuollut.
:D