Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset on täällä niin katkeria / vihaisia?

Vierailija
01.07.2015 |

Niin, olen nyt tovin seurannut tätä palstaa, ja harva se päivä ihmettelen että miksi ihmiset on niin ilkeitä tällä palstalla toisilleen? Huorittelua, vähättelyä, haukkumista ja epäilyä melkein joka lanka täynnä. Mikä teitä ahdistaa noin paljon että puratte sitä tuntemattomiin internetissä? Vai onko se anonyymiteetin tuoma suoja jonka varjosta voi purkaa sitä pahaa oloaan muihin pelkäämättä että menettää naamansa?

Koitan katsoa tätä sellaisen " 90 % varmasti provoavat" lasien lävitse,  mutta välillä epäilen. Että voiko oikeasti olla niin, että suurin osa ihmisistä ei ole onnellisia elämässää ja saa hyvää mieltä toisten onnesta, vaan katkeria valittajia jotka ovat tyytyväisiä kuin muilla menee vähintään yhtä huonosti mitä itsellä?

Itse olen aina osannut myötäelää toisten onnesta vaikka itellä menisi vähän penkin alle sillä hetkellä, joten en oikein osaa edes simuloida tuota ajatusmallia aivoissani. Selittäkää ihmiset, koitan ymmärtää.

Kiitos.

-M32-

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Hänninen? Ja sitä mä ihmettelen, että miten aikuiset ihmiset jaksavat oikeasti rääpiä tuon henkisesti sairaan ihmisen tekemisiä. Ne pitää jättää huomiotta.

Vierailija
62/63 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on todella kuluttavaa ihmiselle, kun viha ja juoruilun vahingoniloinen ote, saa eksyttää ihmisen korottamaan itsensä epäonnistuneiden ihmisten yläpuolelle.
Sillon viha on saanut voiton ihmisessä, todella ikävää.

Kannattaisi panostaa siihen, että puhuisi ihmisistä pelkästään hyvää, näin olisi itsekkin paljon onnellisempi. Toki tuohan on helpommin sanottu kuin tehty ja kiltille ihmiselle helpompaa toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up