Olen kaunis, hoikka nainen - aamuyön runkkarit, kysyttävää?
Ja tiesit on 70/D. Ei isot, mutta tässä kropassa ok. Haluatko tietää enemmän? Voi pliis, kysy.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:55"]Etkö häpeä olla kiimainen horatsu?
[/quote]
Ei ei ei ja en! Mun miestä haukutaan itseasiassa rumaksi. Mutta se nyt ei tähän liity, ja rakkain kaikista on silti :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:07"]Voisitko pettää miestäsi hyväkäytköksisen isopeniksisen komean miehen kanssa?
[/quote]
Joo, kerran. Tonnista.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:12"]Miksi ihmeessä valvot kello 3 yöllä. Eikö tähän aikaan valvo vain työttömät miehet ja masentuneet miehet? (itse vähän kumpaakin)
[/quote]
Nojooo... Mies en ole, mutta lomalainen kyllä. Ei kieltämättä pysy kauaa enää silmät auki :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:14"]onko karvaset kintut?
[/quote]
Harmi vaan, mutta vähän on. Huomenna aamulla pois ennen ku lähtee idän miesten häiriköitäväks rannalle, ne luulee mua aina virolaiseks... ://
Oletko vihainen, ilkeä vai huvittunut, kun lihava mies tulee pokaamaan? Nöyryytätkö, käytätkö väkivaltaa?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:27"]Oletko vihainen, ilkeä vai huvittunut, kun lihava mies tulee pokaamaan? Nöyryytätkö, käytätkö väkivaltaa?
[/quote]
Tuntuu imartelevalta ja kiitän, mutta on vaikeaa jos liikaa innostuu toinen osapuoli. Ei väliä hänen ulkonäöllä, mutta kun itsellä on jo kumppani. En edes välitä ulkonäöstä kauheasti, itselle sattui vaan hyvä tuuri sen osalta. Ehkä just siksi pidän ulkonäköä aika toisarvoisena.
Miksi kutsut itseäsi kauniiksi, jos olet laiha? Hoikkahan on vain turvakielinen ilmaus sille, että todellisuudessa nainen on laiha, aivan kuten päihdeongelmainen on turvakielinen ilmaus puliukolle.
Ei vois juurikaan kiinnostaa. Se on big fat mama tai ei ketään.
Miksi ihmeessä valvot kello 3 yöllä. Eikö tähän aikaan valvo vain työttömät miehet ja masentuneet miehet? (itse vähän kumpaakin)