Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisittekö elämään vapaassa suhteessa?

Vierailija
21.05.2015 |

Luin täältä kaikkia pettämistarinoita, ja aloin miettimään miten kaikki suhtautuvat seksiin täällä

Itseäni ei siis haittaisi, vaikka minulla olisi suhde miehen kanssa ja hän harrastaisi seksiä toisten naisten/miesten kanssa. En itse haluasi tehdä samaa koska mitkään yhden yön jutut eivät ole se mun juttuni, mutta minulle olisi aivan sama kenen kanssa kumppani vehtailee, kunhan silti osoittaisi että rakastaa minua ja olisi sitoutunut suhteeseemme.

Koen seksin vain jotenkin sellaisena "aktiviteettina", että tuntuisi vaan samalta kuin että mies menisi esim pelaamaan sulkapalloa tai jotain, ja sitten tulee kotiin takaisin. Ajattelen parisuhteen enemmän sellaisena emotionaalisena sitoumuksena, jaetaan kaikki ilot ja surut, sitoudutaan asumaan toisen kanssa, tuetaan mitä vastaan tuleekaan jne.

Seksi taas on vaan sellaista fyysistä puuhaskelua, mikä on nautinnollista kylläkin, ehkä nautinnollisinta sitten sen oman partnerin kanssa kun voi olla avoin kaikista jutuista mitä haluaisi tehdä/ ei tarvitse ottaa paineita. Mutta jos mies kaipaisi esim vaihtelua, vaikka haluaisi kokeilla jotain mitä itse en, olisi hän vapaa etsimään jonkun jonka kanssa sitten pääsee sitä juttuaan toteuttamaan kun itse en suostu.

No en tiedä mitä tällä haen, mutta kokevatko kaikki täällä, että parisuhteessa ollessa seksi kaikkien muiden kanssa paitsi itse oman partnerin on kielletty? Entä kokeeko kukaan, että seksi saman ihmisen kanssa vuosikaudet käy epätyydyttäväksi? Yleisiä ajatuksia/mielipiteitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kokonaan aloitusta, mutta vastaanpa silti. Oma mieheni on todella mustasukkainen, siis todella. Enpä pistäisi pahaksi, jos pantaisiin molemmat ketä halutaan, kunhan sukupuolitaudeilta vältyttäisiin. Olisi sekin parempaa kuin jatkuva epäiltynä oleminen.

Vierailija
2/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kyllä mä voisin ottaa miehen jos se hakisi seksinsä muualta. Mutta taitais se pian vaihtaa johonkin toiseen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin elämään vapaassa suhteessa, ja oikeastaan elänkin. Olen kuitenkin kypsynyt tähän vasta yli 50-vuotiaana, 30-vuotiaana otin eron miehen uskottomuuden takia.  Nykyisen mieheni kanssa meillä on niin vahva ja jo kriisit läpikäynyt suhde, että kummankaan seksikäyttäytyminen ei sitä kaada. Seksillä ei ylipäätään ole meille kummallekaan enää samaa merkitystä kuin nuorempana. Meillä on yhteisymmärrys siitä, että avioliittomme ei pääty uskottomuuteen. Muita syitä pitää olla.

Vierailija
4/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa vapaa suhde olisi hyvä, ellei jopa erinomainen. Ei kokemukseen, vaan uskomuksiini nojaten kuitenkin sanon, että pitemmän päälle sellainen suhde todennäköisesti kaatuisi omaan erinomaisuuteensa - jompi kumpi löytäisi mieluisamman partnerin ja se olisi sitten siinä.

Vierailija
5/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä vaiheessa on hyvä sopia avointa suhdetta jos jommalla kummalla on tarvetta pettää. Asian esille ottamista saattaa tulla tappelua ja ärräpäitä, mutta minusta on hyvä että molemmat ovat samalla viivalla, eikä sitä että toisen seläntakana touhuillaan ja sit ihmetellään kun toisella ollut salarakas pitkään. Itse olen pettämistä vastaan, ja olen sitoutunut omaan kumppaniin ja hän minuun. mut tosiaan että lukee tosi paljon näitä pettämisjuttuja saa minut näkemään punaista.

Vierailija
6/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samoilla linjoilla - seksi muiden kuin oman kumppanin kanssa ei kiinnosta, mutta jos mies haluaisi vaihtelua, voitaisi asiasta hyvin keskustella. 

Haluaisin kuitenkin edelleen tuntea olevani ykkösvaimo, eli jos esimerkiksi mies viettäisi liikaa aikaa panojensa luona, saattaisin pahastua siitä. Itse seksistä en. 

Vierailija
7/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK olisi. Elämässä olisi varmaan enemmän vaihtelua. En tosin tiedä toimisiko käytännössä jos pamahtaisi paksuksi väärälle miehelle ehkäisystä huolimatta. Tauditkaan eivät ole kivoja. Sitten sellainen pieni ongelma myös, että suurin osa keski-ikäisistä miehistä ja naisista on naimisissa... Ei kiinnostaisi sekaantua vahingossa muiden ihmisten parisuhde- tai avioliittodraamoihin. Pahimmassa tapauksessa jonkun aviomies tai vaimo alkaisi soittelemaan ja valittamaan... vaikka oikea osoite valituksille olisi tietenkin sen tyypin oma puoliso.

Vierailija
8/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, mutta jos joku muu pystyy niin hienoa. Pystyisikö ap olemaan suhteessa vain yhden kanssa jos tämä sitä toivoisi?

Vierailija
9/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi. Musta se on vaan ihanaa, kun on se rakas, jonka kanssa seksi tuntuu erityiseltä ja joka tietää mun perversiot ja minä hänen. Jotenkin kai kaipaan sellaista syvää luottamusta ja rakkautta seksiin ja haluan kokea sitä yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Onneksi hän ajattelee samoin :)

Vierailija
10/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:50"]

En pystyisi, mutta jos joku muu pystyy niin hienoa. Pystyisikö ap olemaan suhteessa vain yhden kanssa jos tämä sitä toivoisi?

[/quote]

No eiköhän pystyisi kun kirjoittaa aloituksessa kahdesti ettei itse ole kiinnostunut irtoseksistä

Vierailija
11/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:52"]

Mä en pystyisi. Musta se on vaan ihanaa, kun on se rakas, jonka kanssa seksi tuntuu erityiseltä ja joka tietää mun perversiot ja minä hänen. Jotenkin kai kaipaan sellaista syvää luottamusta ja rakkautta seksiin ja haluan kokea sitä yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Onneksi hän ajattelee samoin :)

[/quote]

Ei avoimessa/vapaassa suhteessa ole pakko harrastaa seksiä muiden kanssa. Eri asia jos haluat että kumppanisi jakaa nuo asiat vain sinun kanssasi, mutta siihen viestisi ei keskittynyt

Vierailija
12/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Minua eivät muut miehet kiinnosta silloin kun olen sitoutunut yhteen tiettyyn mieheen, ja samaa odotan siltä mieheltäkin. Inhottaa ajatus että hän pelehtisi muualla ja toisi ehkä tauteja tuliaisiksi. Tai sattuisi pikku vahinkoja ja niistä seuraavia sekavia perhesuhteita. Äh, ei. Olen muutoin hyvinkin boheemi ja mielelläni kokeilen kaikenlaista uutta, mutta tällä elämän alueella pidän tästä vanhanaikaisesta turvallisesta parisuhdemallista.

Vierailija
13/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi