Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä aikuisuuden haaveesi eivät toteutuneetkaan?

Vierailija
01.07.2015 |

Teininä unelmoidaan ja haaveillaan suuria. Mitkä haaveesi jäivät toteutumatta? Oliko se kenties välivuosi Ranskassa tai seikkailu pitkin maailmaa? Tänne saa kertoa.

Minulta jäi toteutumatta Suuri Romanssi. Sellaista odottanen vielä. :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin lapsettomuudesta ja talosta jossain eteläisessä Ranskassa.

Vierailija
22/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:07"]

Jäin ilman omaa perhettä ja miestä. Sellaiset asiat toteutin joihin pystyi ihan itse vaikuttamaan, kuten matkustelu, lemmikit ja ammatti. Tyhjältä tuntuu silti.

[/quote]

Ja silti kehdataan sanoa, että jokainen on oman onnensa seppä. Ei pidä todellakaan paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 29 vee. Meinasin kirjottaa että en saanut miestä, lapsia ja omakotitaloa. Mutta mitä hittoo. Ei mun ois vielä kuulunutkaan. Olen matkustellut tosi paljon, saanut paljon ystäviä, aloitan kohta uuden ammatin opiskelun, olen seurustellut, kasvanut ihmisenä, ollut tosi mielenkiintoisissa töissä, nauttinut vapaudesta...tehnyt enemmän mitä olisin ikinä kuvitellut. Aion saavuttaa nuo perheen perustamisasiat sitten kolmekymppisenä. Olen ollut onnekas kun olen voinut toteuttaa itseäni ilman perheen tuomaa vastuuta. Tietenkään halveksimatta niitä jotka ovat saaneet perheen perustaa. Vielä mulla on aikaa :) Kaikki kunnia mun elämästä kuuluu myös Jumalalle jonka uskon siunanneen mua. Ja joka siunaa mua loppuelämän. Vaikka välillä on ollut tosi vaikeitakin aikoja ja surua. Ollaan kiitollisia että ollaan elossa!

Vierailija
24/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki. Suuri romanssi, mieluisa työ, mieluisa asunto. Minulla on nykyään kaikkea riittävästi, mutta se ei ole sellaista, josta haaveilin. Romansseja on ollut, mutta ei sellaista, josta haaveilin, työpaikka on, mutta ei sitä työtä, jota halusin, asuntokin on, mutta ei sellainen, jossa aina kuvittelin asuvani aikuisena.

Vierailija
25/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opiskellut yliopistossa, kuten kaikki olettivat.

Vierailija
26/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muuten kaikki hyvin, vaan se elämäni rakkaus puuttuu.

Vierailija
27/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toteutin kaikki!

Vierailija
28/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti olla 25-vuotiaana:

- Korkeakoulututkinto, yliopistosta (check)

- Mies (check)

- Lapsia ainakin yks ja toinen suunnitteella (no ei todellakaan, ei asuta ees yhdessä miehen kanssa)

- Kiva työpaikka ja sitä kautta hyvin rahaa (vitut, pienituloisessa osa-aikatyössä kituuttamassa)

- Oma asunto (no onhan mulla, ylikallis vuokrayksiö)

- Iso ja laaja ystäväpiiri (ainoastaan pari kaveria)

Oletin olevani sellainen elämäni kunnossa oleva.. Vitut sentään, nyt jo monta työntekoa rajoittavaa sairautta.. Elämäntilanne masentaa, en välttämättä voi saada lapsia ikinä yms. Olipa masentavaa vastata tähän :D

Vierailija
29/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
30/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt lääkikseen ja sain lapsen liian nuorena, joten matkustushaaveet romuttuivat. Olen silti tyytyväinen näin ja rakastan neljää lastani. Nuoruuden seikkailut jäivät minulta väliin mutta ompa tämä vanhemmuuskin aikamoista viidakkoa ja melskettä!!

Vierailija
31/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin se unelmien mies on vielä etsinnässä.

Vierailija
32/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täälläkin

Vierailija
33/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kaunis, laiha ja haluttu miesten silmissä.

Vierailija
34/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myös täällä

Vierailija
35/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laulaja enkä Pikku G:n tyttöystävä.

Vierailija
36/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin perustaa perheen ennen kuin täytän 30. No ensi vuonna tulee 30 täyteen ja olen lapseton sinkku :(

Vierailija
37/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut haaveita aikuisuudelle. -N20

Vierailija
38/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missikisoissa ja ikääkin on jo liikaa osallistua. Olen 25.

Vierailija
39/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta on jäänyt tavoittamatta. Vakityö - lapsuudessani sellainen oli rapajuopoilla ja miekkaripotilaillakin. Seksuaalinen suhde - mikähän siinä on, että nykymiehiltä hiipuu kyky ja halut jo kolmikymppisenä? Valmistuminen - jäänyt roikkumaan vuodesta toiseen, mutta tämän pystyn ihan realistisesti vielä toteuttamankin.

Vierailija
40/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänytkään rakkautta. Muuten ei oikein ollut mitään haaveita. Nyt on pienoinen bucket list, joka liittyy lähinnä matkusteluun ja harrastuksiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän