Olen kotiäiti, kysyttävää?
Kommentit (44)
Pesetkö perseesi sivistyneesti käsisuihkulla vai hierotko paperilla kuin elukka?
En ole juonut sen jälkeen kun tulin raskaaksi. En ymmärrä ihmisiä, joilla on kiire juomaan vaikka kotona pieni lapsi. Poltan jonkinverran. Tulemme hyvin toimeen. Olen maksanut veroja niin paljon että ei ole huono omatunto. Ap
Hölmöjä on kysymykset,mutta hölmö on ap,joka kuvittelee olevansa kotiäiti. Oletko hoitovapaalla? Vai miten määrittelet 1-vuotiaan kotihoidon kotiäitiydeksi.
T.4, 7 ja 9 vuotiaiden kotiäiti
Ja vastaus sinulle nro 11, pieni peniksesi ei yltäisi kurkkuuni... Ap
Olen työtön työnhakija. Olen siis kotona lapseni kanssa, joten olen mielestäni kotiäiti. Ap
Harmittaako työttömyytesi ja se, että et elätä itseäsi etkä lapsiasi?
Ei. En haluaisi vielä viedä lasta hoitoon. Pärjäämme hyvin näin ja olemme perhe, kaikki on yhteistä. Lapsi oli suunniteltu ja olemme molemmat sitä mieltä, että parasta noin pienelle lapselle on olla kotona. Tämä tilanne on meille kaikille ok. Ap
Minua ei ole hyväksytty äityleihin vaikka yritin päästä ryhmään. Kuulemma hyvää viihdettä! Harmittaa.. Ap
Ei minulla ole poikaa, en ole huora. Mene nukkumaam pikkupippeli :DD ap
Toki kiinnitän huomiota, jos joku on komea, onhan minulla sentään silmät päässä. En kuitenkaan kuolaa muita kuin omaa miestäni, hän riittää minulle. Ap
Onko sinulla huono omatunto, kun elät muiden kustannuksella?