Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun naapurin komea sinkku mies

Vierailija
30.06.2015 |

Muutti pois. Aina hymyili niin kauniisti ja oli mukava rupatella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:11"]Jaa, ap:lla meni tilaisuus ohi kun ei tehnyt aloitetta. Yks lysti mulle. [/quote] Naisen ei kannata tehdä aloitetta. Yksi syy on esim. se että miehelle naisen ulkonäkö merkkaa enemmän, joten jos seksuaalista mielenkiintoa ei miehen suunnalta löydy, ei miestä myöskään nainen kiinnosta. Mies tekee aloitteen, ja nainen sitten päättää antaako miehelle mahdollisuuden vai ei. Näin molemmat pääsee "valitsemaan".

[/quote]

Jo alapeukutusten määrä kertoo, että olet melko yksin tämän mielipiteesi kanssa, mutta kommentoin sitä kuitenkin vielä sen verran, että koska naiset ovat tunnetusti krantumpia miesten suhteen kuin miehet naisten suhteen, niin naisen kannattaa tietenkin tehdä nykyään itse aloite, niin saa sitten itselleen juuri sen miehen joka täyttää hänen kriteerit. Jos nainen vaan odottaa, että joku kiva mies tekisi aloitteen, niin sitten jos se aloite joltain mieheltä joskus tulee, niin aika epätodennäköistä on, että kyseessä olisi se unelmien prinssi.  Lisäksi, vaikka nainen ei olisi ulkonäöltään se maailman kiihottavin, niin aloitteellisuus (ja sitä kautta osoitus että nainen todella haluaa miestä) auttaa jo kovasti miestä erektion saamisessa.

Vierailija
22/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikäblues, on juttu uus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ap:lla meni tilaisuus ohi kun ei tehnyt aloitetta. Yks lysti mulle.

Niin tuskin se mieskään olisi halunnut kiusallisia pakkeja NAAPURILTA...